abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 april 2006 @ 00:22:22 #251
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_36971260
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:54 schreef Syrena het volgende:
Uh ik heb me laten vertellen dat er setjes zijn met latjes, oogjes, touwtjes en dan je dan alleen nog de banen moet maken voor de latjes enzo...

Maar dat zien we wel *grin*
Komt helemaal goed het is vrij simpel om het zelf te maken

Neem alleen niet te dikke stof want dat hangt niet mooi.
pi_36982033
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 18:00 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ff terugkomen op de KLUBBO, die vond ik ook erg mooi, maar hij is veel te laag (27 cm, de Lack-tafeltjes zijn 45 cm hoog). Bij de Leenbakker heb ik toen een lage salontafel ervoor gezet om te zien hoe het stond, en ik vond het niet mooi

En de drie bijzettafels van KLUBBO waren wel weer hoog genoeg, maar ik wilde er geen drie
En deze dan? Die is zo'n beetje net zo hoog als de Lack-tafeltjes (én maar 16 euro 95). Heb ik gister gehaald.

pi_36982080
kostda? de huur dus...
pi_36982951
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:49 schreef Repeat het volgende:
kostda? de huur dus...
450 ex.

Ik ben een meut, ik vind mijn Lack-tafeltjes eigenlijk te hoog Ik kijk 't nog ff aan, anders ergens een zaag scoren en dan zaag ik gewoon wat van de poten af.

Maandag ga ik de rest van mijn slaapkamer erheen verhuizen. Alleen ff kijken wanneer TV en PC meegaan, die kan ik niet missen. Mijn koelkast is al gevuld met de basisbenodigheden (melk, boter).

Ik heb alleen nog steeds niks voor de ramen Vandaag naar de Xenos voor de bamboe-rolgordijnen als tijdelijke oplossing, zijn die dingen van ongekleurd hout. En ik wil dus donkere, want deze staan voor geen meter.

Irritant, vandaag uren gewinkeld en NIKS opgeschoten Ma: IS er wat?! Ik: NEE
Maandag ga ik alleen, geen mensen die me ongevraagd van advies dienen zodat je steeds moet uitleggen dat DAT nou niet was wat je bedoelde want... zucht.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 16 april 2006 @ 00:19:15 #255
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_36994637
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 16:28 schreef Syrena het volgende:
Ik heb alleen nog steeds niks voor de ramen Vandaag naar de Xenos voor de bamboe-rolgordijnen als tijdelijke oplossing, zijn die dingen van ongekleurd hout. En ik wil dus donkere, want deze staan voor geen meter.
Spuitbusje verf.
pi_37004093
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:46 schreef Minnie_ het volgende:

[..]

En deze dan? Die is zo'n beetje net zo hoog als de Lack-tafeltjes (én maar 16 euro 95). Heb ik gister gehaald.

[afbeelding]
Die hebben ze niet in het zwartbruin. Nog even over getwijfeld, maar ik heb wel een zwartbruine Expedit en een zwart-bruin pc meubeltje. Toen ik nog alles wit wilde had ik deze idd uitgezocht

Ik ben ook al van de bamboe-rolgordijnen af Even Googlen leverde idd op dat je ze makkelijk kan verven, maar daar werd ook gezegd dat ze vreselijk doorschijnen. Op de Ikea-site kun je dat goed zien (zoeken op Bambu).

Dus nu rolgordijnen en plakplastic ofzo Morgen beslissen. Ik moet echt iets voor die ramen, ben vannacht blijven slapen en als je 's morgens de woonkamer inloopt is het echt NIET gezellig

En planten enzo. Kijken hoe lang het duurt eer die bruin en dor zijn *grin*
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_37004169
Oh, en de onderbuurvrouw heeft een koekoeksklok!

Ik kwam vannacht om drie uur thuis....ik sta op de badkamer en denk ineens: Waarom sluip ik zo?! Ik ben de enige die binnen is hahahaha. Zo gewend om stil te doen omdat er ouders of zus liggen te slapen. Lekker met een buis chippies mijn bed ingekropen.

En geen oog dichtgedaan uiteraard maar dat zal wel beter worden.
pi_37024872
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:57 schreef Syrena het volgende:

Ik kwam vannacht om drie uur thuis....ik sta op de badkamer en denk ineens: Waarom sluip ik zo?! Ik ben de enige die binnen is hahahaha. Zo gewend om stil te doen omdat er ouders of zus liggen te slapen. Lekker met een buis chippies mijn bed ingekropen.

Haha, dat herken ik, dat sluipen. Mijn vriend en ik fluisteren (na een jaar samenwonen) ook nog steeds als we savonds in bed liggen te praten. Bang om iemand wakker te maken terwijl er niemand anders woont

En verder; je hebt het erg leuk ingericht vind ik
pi_37032351
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 21:37 schreef mrien het volgende:
Syrena, deze stoelen bedoel je?
[afbeelding]
Volgens mij hebben ze die normaal wel gewoon bij de ikea...
De LESUND
stoeltjes komen alleen voor die desbetreffende woonsdag, 28 juni, binnen.

IKEA heeft wel nu de GILBERT
stoel voor 39.-. In de kleuren wit/zwart/middenbruin/berken
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 17 april 2006 @ 16:16:32 #260
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_37034676
quote:
Op maandag 17 april 2006 14:36 schreef Bartjebart het volgende:

De LESUND [afbeelding]
stoeltjes komen alleen voor die desbetreffende woonsdag, 28 juni, binnen.

IKEA heeft wel nu de GILBERT [afbeelding]
stoel voor 39.-. In de kleuren wit/zwart/middenbruin/berken
Ik heb de Gilberts in het wit, bevallen goed
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_37034950
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:57 schreef Syrena het volgende:

heb je echt tot je 30e thuis gewoond
pi_37036817
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:21 schreef Luchtbel het volgende:
Hier staan ook leuke dingetjes, vind ik. Wel een beetje prijzig maar ja dan heb je ook wat?
En bedankt... damn ik had die site beter niet kunnen zien... ikwilzeook!

Deze:
In het wit tegen een chocoladebruine wand... jeej!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 17 april 2006 @ 20:40:51 #263
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37042174
Sorry
pi_37043038
Hahaha, iedereen aan de stickers!

Ik heb vandaag een TV en een wasmachine gekocht! Ik ben er helemaal van de wap van, wat een GELD! Uiteraard twijfel ik nu al aan mijn keuzes ik heb een wasmachine waar menige vrouw met 2 kinderen en een man jaloers op zou zijn (6 kg, korte wasprogjes enzo). Een een enorme jetser van een TV.

Hij is 54 cm diep maar liefst... hij past dan ook absoluut NIET op mijn PS-kast. Die gaat dus maar naar de slaapkamer (mooi in het hoekje), maar dat betekent dat de ellende van een nieuwe TV kast weer is aangebroken.

De andere TV waar ik over twijfel was trouwens 50 cm diep. Ook geen kleintje dus. Maar ja, ik wil geen LCD-ultraplatte nog duurdere TV, dus tja.

Woensdag worden ze bezorgd! Vandaag alleen wat kleine prutsdingen gedaan, Expedit vastgezet aan de muur, kruidenrekje opgehangen, ander rekje opgehangen en de kastdeur die er wel al is beetje rechter gehangen.

Foto van de rekjes in de keuken:
pi_37043200
Verder mijn airmileskaart geactiveerd en een paar boekjes in mijn Expedit geruimd. En nu ga ik mijn slaapkamer thuis "ontmantelen" en alles in dozen proppen.

En verder wanhopen waar ik nu mijn TV op moet zetten! Ik had als tweede optie de Bonde, maar die vind ik weer te laag. Andere is het tafeltje en twee rolbakken van de Journalist-serie (staan niet op de Ikea site helaas) maar dan moet ik mijn DVD spelert in het zicht zetten op 1 van die bakken.

Misschien heeft Ikea (want daar zijn beide series van, als u dat nog niet geraden had ) wel iets van blokken ofzo die ik onder die Bonde kan doen.
pi_37047392
Dat rekje van de Blokker heb ik ook gekocht... 14,95.

Syrena, is er niet iets bij Trendhopper? Anders beperk je je zo tot Ikea.
pi_37049290
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:48 schreef Syytön het volgende:
Dat rekje van de Blokker heb ik ook gekocht... 14,95.

Syrena, is er niet iets bij Trendhopper? Anders beperk je je zo tot Ikea.
Die zijn te duur! Ik vind die retro kastjes van hun leuk, maar 99 eur?!
Heb ik er bij Ikea twee voor

En ik vind bij hen dus echt alleen die retrokastjes leuk
Hm. Zou daar een TV op passen?
pi_37054251
Voor twijfelreten zoals ik is de Ikea website ook geweldig. Ik kan dag en nacht de maten opvragen en de kleuren bekijken.

Ik zit net ff naar het Malibu-dressoir te kijken bij Trendhopper. Kijk ik naar de prijs....499!!

Misschien had ik zes jaar geleden met kunstenaarsvriendje met volledig atelier en alle meubelmaakspullen niet moeten dumpen Hij zou zo een paar keukenkastdeurtjes hebben gemaakt

Ik zie op Marktplaats dat de Malibu ook niet diep genoeg is (maar 44 cm).
pi_37055021
Is die PS kast niet zo diep dan? Ik dacht juist van wel en wou hem ook kopen voor hier in huis, maar die kunnen we dus vergeten hier nl ook een joekel van een tv
pi_37055431
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 10:12 schreef Anitra het volgende:
Is die PS kast niet zo diep dan? Ik dacht juist van wel en wou hem ook kopen voor hier in huis, maar die kunnen we dus vergeten hier nl ook een joekel van een tv
40 cm diep, 119 breed en 63 cm hoog.

Ik baal er nog steeds van, nu moet ik dus iets wat zeker 10-15 cm meer de kamer in steekt dus schuiven met de bank

Pluspunt is dat ik nu weer een kastje minder hoef uit te zoeken voor de slaapkamer en dat ie daar geweldig zal staan.

Ik zag net op de site dat de Pax-deuren weer op voorraad zijn!!
pi_37055581
Dan komen wij idd ook een stukkie te kort
Ik heb al zoveel kastjes gezien voor de tv en alleen die vond ik leuk nee ik niet kieskeurig hoor .
pi_37104036
Vind ik net in de Ikea gids, weggedrukt in een hoekje....DE salontafel.

Je kan het middenstuk groter maken en onder het tafelblad dingen stoppen.... Shit zeg.
Ik kan mijn Lackjes niet meer terugbrengen denk ik, verpakking is al weg....
  woensdag 19 april 2006 @ 19:18:50 #273
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_37104225
quote:
[b]Op woensdag 19 april 2006 19:12

Ik kan mijn Lackjes niet meer terugbrengen denk ik, verpakking is al weg....
Dan gebruik je ze als nachtkastjes? Of zet je er eentje naast je Computer tafeltje...
pi_37104264
Ziet er allemaal leuk uit Syrena!
Die salontafel is ook mooi, die heb ik geloof ik nog nooit gezien. Die kleine Lack-tafels kun je ook op balkon zetten bijvoorbeeld.... althans, daar staan ze nu bij mij. Goede hoogte (je kunt je voeten erop leggen) en er past genoeg op als je eens buiten wil eten ofzo. En ze zijn best wel bestand tegen een beetje regen en zo.
pi_37104325
En anders op MP dumpen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')