Komt helemaal goed het is vrij simpel om het zelf te makenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:54 schreef Syrena het volgende:
Uh ik heb me laten vertellen dat er setjes zijn met latjes, oogjes, touwtjes en dan je dan alleen nog de banen moet maken voor de latjes enzo...
Maar dat zien we wel *grin*
En deze dan? Die is zo'n beetje net zo hoog als de Lack-tafeltjes (én maar 16 euro 95). Heb ik gister gehaald.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ff terugkomen op de KLUBBO, die vond ik ook erg mooi, maar hij is veel te laag (27 cm, de Lack-tafeltjes zijn 45 cm hoog). Bij de Leenbakker heb ik toen een lage salontafel ervoor gezet om te zien hoe het stond, en ik vond het niet mooi
En de drie bijzettafels van KLUBBO waren wel weer hoog genoeg, maar ik wilde er geen drie
450 ex.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:49 schreef Repeat het volgende:
kostda? de huur dus...
Spuitbusje verf.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:28 schreef Syrena het volgende:
Ik heb alleen nog steeds niks voor de ramenVandaag naar de Xenos voor de bamboe-rolgordijnen als tijdelijke oplossing, zijn die dingen van ongekleurd hout. En ik wil dus donkere, want deze staan voor geen meter.
Die hebben ze niet in het zwartbruin. Nog even over getwijfeld, maar ik heb wel een zwartbruine Expedit en een zwart-bruin pc meubeltje. Toen ik nog alles wit wilde had ik deze idd uitgezochtquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:46 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
En deze dan? Die is zo'n beetje net zo hoog als de Lack-tafeltjes (én maar 16 euro 95). Heb ik gister gehaald.
[afbeelding]
Haha, dat herken ik, dat sluipen. Mijn vriend en ik fluisteren (na een jaar samenwonen) ook nog steeds als we savonds in bed liggen te praten. Bang om iemand wakker te maken terwijl er niemand anders woontquote:Op zondag 16 april 2006 13:57 schreef Syrena het volgende:
Oh, en de onderbuurvrouw heeft een koekoeksklok!![]()
Ik kwam vannacht om drie uur thuis....ik sta op de badkamer en denk ineens: Waarom sluip ik zo?! Ik ben de enige die binnen is hahahaha. Zo gewend om stil te doen omdat er ouders of zus liggen te slapen. Lekker met een buis chippies mijn bed ingekropen.
En geen oog dichtgedaan uiteraardmaar dat zal wel beter worden.
De LESUNDquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:37 schreef mrien het volgende:
Syrena, deze stoelen bedoel je?
[afbeelding]
Volgens mij hebben ze die normaal wel gewoon bij de ikea...
Ik heb de Gilberts in het wit, bevallen goedquote:Op maandag 17 april 2006 14:36 schreef Bartjebart het volgende:
De LESUND [afbeelding]
stoeltjes komen alleen voor die desbetreffende woonsdag, 28 juni, binnen.
IKEA heeft wel nu de GILBERT [afbeelding]
stoel voor 39.-. In de kleuren wit/zwart/middenbruin/berken
heb je echt tot je 30e thuis gewoondquote:Op zondag 16 april 2006 13:57 schreef Syrena het volgende:
Oh, en de onderbuurvrouw heeft een koekoeksklok!![]()
Ik kwam vannacht om drie uur thuis....ik sta op de badkamer en denk ineens: Waarom sluip ik zo?! Ik ben de enige die binnen is hahahaha. Zo gewend om stil te doen omdat er ouders of zus liggen te slapen. Lekker met een buis chippies mijn bed ingekropen.
En geen oog dichtgedaan uiteraardmaar dat zal wel beter worden.
En bedankt... damn ik had die site beter niet kunnen zien... ikwilzeook!quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:21 schreef Luchtbel het volgende:
Hier staan ook leuke dingetjes, vind ik. Wel een beetje prijzig maar ja dan heb je ook wat?
Die zijn te duur! Ik vind die retro kastjes van hun leuk, maar 99 eur?!quote:Op maandag 17 april 2006 22:48 schreef Syytön het volgende:
Dat rekje van de Blokker heb ik ook gekocht... 14,95.![]()
Syrena, is er niet iets bij Trendhopper? Anders beperk je je zo tot Ikea.
40 cm diep, 119 breed en 63 cm hoog.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:12 schreef Anitra het volgende:
Is die PS kast niet zo diep dan?Ik dacht juist van wel en wou hem ook kopen voor hier in huis, maar die kunnen we dus vergeten
hier nl ook een joekel van een tv
Dan gebruik je ze als nachtkastjes? Of zet je er eentje naast je Computer tafeltje...quote:[b]Op woensdag 19 april 2006 19:12
Ik kan mijn Lackjes niet meer terugbrengen denk ik, verpakking is al weg....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |