Thanxquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:32 schreef -Marc- het volgende:
Gefeliciteerd met je eigen appartementje!!!
Ziet er leuk uit!
En lila plinten?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
ThanxBen er ook helemaal happy mee
Dit wordt het behang op de slaapkamer (wel maar 1 wand, tis een "beetje" druk)
[afbeelding]
Rest van de wanden zal lichtroze worden.
Oehhh Barré....*keching*quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:38 schreef Paladina het volgende:
Gefeliciteerd met je huisje, erg leuk! En aan de foto te zien geloof ik niet ver bij mij vandaan
Wat betreft die wc borstel, bij Barré op de Steenweg (als ik tenminste goed heb gegokt waar je gaat wonen) heb ik wel eens zoiets gezien, maar of ze het nu nog hebben? Anders zou je misschien een gewone saaie borstel kunnen kopen in een kokervormige houder o.i.d. die je kunt beplakken met retro behang (eventueel nog met plakfolie erover) of van dat decoratieve plakplastic? Veel succes met schilderen en inrichten!
Jaaaaaaaahhh zoiets moet dan boven de wc komenquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:42 schreef Paladina het volgende:
Oh ja, misschien wel een tip voor je badkamer, als je geen plek heb om ergens een kastje te zetten dan zijn deze van Ikea ideaal:
[afbeelding]
Kunnen ook gewoon tegen een tegelwand opgehangen worden, mits stevige pluggen en schroeven e.d. Wellicht met een ander deurtje ervoor, paar naast elkaar, en je kunt er heel wat in kwijt.
Goede tip, ik heb die met een spiegeldeur, ideaal!quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:42 schreef Paladina het volgende:
Oh ja, misschien wel een tip voor je badkamer, als je geen plek heb om ergens een kastje te zetten dan zijn deze van Ikea ideaal:
[afbeelding]
Kunnen ook gewoon tegen een tegelwand opgehangen worden, mits stevige pluggen en schroeven e.d. Wellicht met een ander deurtje ervoor, paar naast elkaar, en je kunt er heel wat in kwijt.
Originele plannen voor de badkamer was wit en grijsquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk Syrena!
Je badkamerplannen vind ik ook wel heel erg leuk!
Oranjequote:Op woensdag 1 maart 2006 10:50 schreef Brighteyes het volgende:
Vergeet ook niet zo'n heel goor groenig kleedje op de grond he!
Die dan van licht naar donker overgaan in cirkels.
Het zit er al op, alleen nog geen foto's gemaaktquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:18 schreef Githa het volgende:![]()
Lishe had een leuke link voor retro wasbakkenecht heel heel leuk! en duur
![]()
Maaruh chocolade bruin met creme is mooi!
Heb je al nieuwe foto's of heb je het alleen bedacht en zit het er nog niet op![]()
Niet?! Vertel!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:22 schreef coolbabe het volgende:
Je hebt leuke plannen Syrena
Oh enne..dit is geen tvp
Tja alsie dan de tijd in het spaans zegt heb je er niet veel aan...quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Niet?! Vertel!![]()
Ik ben helemaal geobserdeerd door die wekker...wil er alleen geen 25 euro voor betalen. Nu heb ik een Spaanse site ontdekt, maar mijn spaans is echt...eh.....slecht. Ik ga eens uitvissen of er in Barcelona niet zo'n winkel zit, daar ga ik 24 mrt heen(al kan ik vast niet zo lang wachten, ik willem *nu* )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |