abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35598416
Ja EINDELIJK, ik heb een flatje. Pardon...appartement.

Buitenkant (ik woon helemaal bovenin, bij zo'n dakbalkon)

Woonkamer & open keuken:

Twee slaapkamers:

Berging:

Balkon voorkant:

Badkamer:

En een tweede toilet, maar ik ben vergeten om dat op de foto te zetten
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_35598532
De afgelopen dagen hebben we de woonkamer & keuken geverfd, crème (mijn moeder noemt het stug beige ) met chocoladebruine streep en een vlak om de verwarming heen. Ik heb het choco-vlak nog niet gezien toen het droog was, vanavond foto's maken.

Badkamer & toilet zijn ook crème boven de tegels. De berging hebben we opnieuw gewit. Ik heb daar ook mijn eerste klusverwonding opgelopen ik zat bij de pijpen te schilderen, wil opstaan en knal zo met mijn kop tegen de kraan van de wasmachine. Auw.

Ik vind de tegels echt ugly, maar goed, ik woon hier niet eeuwig. Dus van de nood een deugd maken, badkamer en plee worden semi-retro. Houten toiletbrillen, oude foto's van moi "vroegah" en oranje en bruine accessoires.

Als iemand weet waar ik een oranje wc borstel kan vinden (2 stuks) let me know! Retro-bruin mag ook.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_35598655
En hopelijk vandaag naar de Ikea, waar ik een oranje badmat heb gespot, oranje douchegordijn, oranje handddoeken

Ik moet alleen de hoekjes van de badkamer nog even opmeten. Ik wil perse een dicht kastje op de badkamer, mijn zooi hoeft niet contstant in het zicht te staan, maar er is eigenlijk geen plaats voor, dankzij de handig geplaatste radiator en de pijpen die overal over de muur heen lopen

Oja, foto die op de wc komt:

Cute huh!
pi_35598679
Gefeliciteerd met je eigen appartementje!!!

Ziet er leuk uit!
pi_35598767
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:32 schreef -Marc- het volgende:
Gefeliciteerd met je eigen appartementje!!!

Ziet er leuk uit!
Thanx Ben er ook helemaal happy mee

Dit wordt het behang op de slaapkamer (wel maar 1 wand, tis een "beetje" druk)

Rest van de wanden zal lichtroze worden.
pi_35598769
Leuk flatje... appartement. Wel lekker beschut zo dat balkonnetje.
  † In Memoriam † woensdag 1 maart 2006 @ 10:37:37 #7
81992 Githa
pi_35598846
leuk leuk leuk Syrena weet je al wat je met dat rood gaat doen?
pi_35598861
Gefeliciteerd met je huisje, erg leuk! En aan de foto te zien geloof ik niet ver bij mij vandaan
Wat betreft die wc borstel, bij Barré op de Steenweg (als ik tenminste goed heb gegokt waar je gaat wonen) heb ik wel eens zoiets gezien, maar of ze het nu nog hebben? Anders zou je misschien een gewone saaie borstel kunnen kopen in een kokervormige houder o.i.d. die je kunt beplakken met retro behang (eventueel nog met plakfolie erover) of van dat decoratieve plakplastic? Veel succes met schilderen en inrichten!
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:39:32 #9
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_35598889
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:35 schreef Syrena het volgende:

[..]

Thanx Ben er ook helemaal happy mee

Dit wordt het behang op de slaapkamer (wel maar 1 wand, tis een "beetje" druk)
[afbeelding]

Rest van de wanden zal lichtroze worden.
En lila plinten?
Vampire Romance O+
pi_35598945
Oh ja, misschien wel een tip voor je badkamer, als je geen plek heb om ergens een kastje te zetten dan zijn deze van Ikea ideaal:

Kunnen ook gewoon tegen een tegelwand opgehangen worden, mits stevige pluggen en schroeven e.d. Wellicht met een ander deurtje ervoor, paar naast elkaar, en je kunt er heel wat in kwijt.
pi_35598947
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:38 schreef Paladina het volgende:
Gefeliciteerd met je huisje, erg leuk! En aan de foto te zien geloof ik niet ver bij mij vandaan
Wat betreft die wc borstel, bij Barré op de Steenweg (als ik tenminste goed heb gegokt waar je gaat wonen) heb ik wel eens zoiets gezien, maar of ze het nu nog hebben? Anders zou je misschien een gewone saaie borstel kunnen kopen in een kokervormige houder o.i.d. die je kunt beplakken met retro behang (eventueel nog met plakfolie erover) of van dat decoratieve plakplastic? Veel succes met schilderen en inrichten!
Oehhh Barré....*keching* (is idd dichtbij) Plakplastic is een goed idee. Ik moet ook wat reepjes hebben voor in de keuken. Op de kastjes en laden zaten nog extra greepjes, maakte het heel druk. Dus die heb ik eraf geschroefd en de gaten gevuld, maar je ziet het van dichtbij toch wel goed. Dus daar moet iets overheen.

Githa: het rood heb ik vervangen door crème en chocobruin.
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:43:48 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35598996
Leuk Syrena!

Je badkamerplannen vind ik ook wel heel erg leuk!
pi_35599015
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:42 schreef Paladina het volgende:
Oh ja, misschien wel een tip voor je badkamer, als je geen plek heb om ergens een kastje te zetten dan zijn deze van Ikea ideaal:
[afbeelding]
Kunnen ook gewoon tegen een tegelwand opgehangen worden, mits stevige pluggen en schroeven e.d. Wellicht met een ander deurtje ervoor, paar naast elkaar, en je kunt er heel wat in kwijt.
Jaaaaaaaahhh zoiets moet dan boven de wc komen Denk dat ik boven het bad maar plankjes doe, met mijn shampoo enzo erop. Spiegel wil ik eigenlijk ook weg, ik wil een langere.

Waarom moet ik werken vandaag Ik wil nog meer shoppen en geld uitgeven
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:45:34 #14
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35599051
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:42 schreef Paladina het volgende:
[afbeelding]
Goede tip, ik heb die met een spiegeldeur, ideaal!
Lekker douchen!
pi_35599130
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk Syrena!

Je badkamerplannen vind ik ook wel heel erg leuk!
Originele plannen voor de badkamer was wit en grijs Ik heb zo'n steentjeswcbril van de Xenos, en daar had ik mooie handdoeken van de Hema bij bedacht (heel donker, antraciet, keimooi).

Maar ja, bruine tegels Dus nu krijgt de retro-muts in me de vrije hand.

Ik ben ook al bij de Kringloop gaan neuzen, maar dat viel echt ontzettend tegen zeg. Hele vieze spullen . Misschien dit weekend nog naar de Emmaus, daar ging ik vroeger met mijn oma wel eens naartoe en ik kan me herinneren dat die veel meer hadden.

OH, bedenk me net dat ik nu ook een stapel Suske en Wiske's op de wc kan neerleggen Oranje!
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:50:06 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35599200
Vergeet ook niet zo'n heel goor groenig kleedje op de grond he!
Die dan van licht naar donker overgaan in cirkels.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 maart 2006 @ 10:50:21 #17
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35599207
*stiekem meekijkt naar Syrena's paleisje*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35599369
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:50 schreef Brighteyes het volgende:
Vergeet ook niet zo'n heel goor groenig kleedje op de grond he!
Die dan van licht naar donker overgaan in cirkels.
Oranje

Ik zit nu te kwijlen op de site van apart design Vriendje heeft daar ook wat dingetjes besteld zie ik
pi_35599646

OOhhhhh deze wil ik!! Als je hem mept zegt ie hoe laat het is! Ideaal voor halfblinde kippen zoals ik!
  † In Memoriam † woensdag 1 maart 2006 @ 11:18:58 #20
81992 Githa
pi_35600064

Lishe had een leuke link voor retro wasbakken echt heel heel leuk! en duur

Maaruh chocolade bruin met creme is mooi!
Heb je al nieuwe foto's of heb je het alleen bedacht en zit het er nog niet op
pi_35600282
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:18 schreef Githa het volgende:

Lishe had een leuke link voor retro wasbakken echt heel heel leuk! en duur

Maaruh chocolade bruin met creme is mooi!
Heb je al nieuwe foto's of heb je het alleen bedacht en zit het er nog niet op
Het zit er al op, alleen nog geen foto's gemaakt Lui ben ik
  woensdag 1 maart 2006 @ 13:22:13 #22
30488 coolbabe
My little pwny
pi_35603726
Je hebt leuke plannen Syrena
Oh enne..dit is geen tvp
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_35604885
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 13:22 schreef coolbabe het volgende:
Je hebt leuke plannen Syrena
Oh enne..dit is geen tvp
Niet?! Vertel!

Ik ben helemaal geobserdeerd door die wekker...wil er alleen geen 25 euro voor betalen. Nu heb ik een Spaanse site ontdekt, maar mijn spaans is echt...eh.....slecht. Ik ga eens uitvissen of er in Barcelona niet zo'n winkel zit, daar ga ik 24 mrt heen (al kan ik vast niet zo lang wachten, ik willem *nu* )
  woensdag 1 maart 2006 @ 14:34:46 #24
107004 Leep
of wel natuurlijk
pi_35606108
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 14:00 schreef Syrena het volgende:

[..]

Niet?! Vertel!

Ik ben helemaal geobserdeerd door die wekker...wil er alleen geen 25 euro voor betalen. Nu heb ik een Spaanse site ontdekt, maar mijn spaans is echt...eh.....slecht. Ik ga eens uitvissen of er in Barcelona niet zo'n winkel zit, daar ga ik 24 mrt heen (al kan ik vast niet zo lang wachten, ik willem *nu* )
Tja alsie dan de tijd in het spaans zegt heb je er niet veel aan...
of niet natuurlijk
pi_35606777
Whoooooo de winkel zit idd gewoon in Barcelona! Als ik het goed begrijp tenminste
Kan ik IRL die wekker meppen en kijken wat ie zegt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')