Ik zit hier in Doorn, vlakbij Odijk, en het sneeuwt hier als de ziekte.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:01 schreef Schimmetje het volgende:
Ik zit in Odijk, vlak bij utrecht en hier sneeuwt het best wel hard![]()
Hoe is het weer in de rest van nederland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:13 schreef Gitanki het volgende:
Hier is het net (tijdelijk?) gestopt, ligt een laagje van een paar centimeter
Amsterdam - Havens oost, helemaal niks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WelkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto met toevoegende waarde voor mijn vorige post:
De zin van het leven, is het leven zin geven.
En voor het eerst driestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de quote
Tot zover de kwaliteitspost
Niet! Nu niet in ieder geval!quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:13 schreef Gizmo112 het volgende:
Grun. Ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |