quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:52 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hoe durft ze!!
Ik zou d'r gewoon mailen en om uitleg vragen...
Als jij dan nog even de quote bijwerkt in je post...quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan nog mag je ze hier op fok niet gewoon posten
Al lang gedaanquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je kunt haar mailen zegt ze: Wie?
als dit geen spam oplevert...
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als jij dan nog even de quote bijwerkt in je post...
Zoooo wat een aanbieding! Zal wel storm lopen met bieders..quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:53 schreef Mauro het volgende:
[..]
Op marktplaats staat er 1 voor ¤ 1500,-
zoeken op Bubble Chair
1 keer aanmelden bij een spermbank of wat dan ook helpt oo kwelquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:56 schreef ableton het volgende:
Er zijn toch vast wel programma's die 1000 emails sturen?
Jaquote:
Mailbommen zijn zooooo 1997quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:56 schreef ableton het volgende:
Er zijn toch vast wel programma's die 1000 emails sturen?
Hoogste bod is van yvonnequote:Op woensdag 1 maart 2006 13:57 schreef richardc het volgende:
[..]
Zoooo wat een aanbieding! Zal wel storm lopen met bieders..![]()
Kan er op een meet niet één in elkaar geknutseld worden? veel handen kunnen meer dan 1 toch.quote:
jij niet de meeling welquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:59 schreef PdeHoog het volgende:
Jullie zijn gemeen![]()
Ik heb mail gestuurd. Ik wacht het wel even af en anders is het jammer hoor
Geen zin om daar veel energie in te gaan stoppen. Je doet er toch niets aan
waarvoor bel je niet gewoon?quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:59 schreef PdeHoog het volgende:
Jullie zijn gemeen![]()
dat kost geld... meelings nietquote:
ze moet gewoon vermelden wie de maker is, dan is t probleem opgelostquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:01 schreef Vliegvrager het volgende:
even serieus, wat die dame doet is niet netjes, maar met een mailbombardement (in welke vorm dan ook) verlaag je je dus wel tot datzelfde niveau, en eigenlijk nog wel een treetje lager ook
Dat Peter om uitleg vraagt is natuurlijk prima, maar hij heeft geen schade gelede, dus er is ook geen enkele reden om deze dame schade te berokkenen.
ja, dat moet ze, en dat had ze meteen moeten doen. En ze had ook met hem moeten overleggen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze moet gewoon vermelden wie de maker is, dan is t probleem opgelost
Of de maker minimaal een lekker etentje aanbieden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze moet gewoon vermelden wie de maker is, dan is t probleem opgelost
Misschien is ze wel de vrouw van je dromenquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:59 schreef PdeHoog het volgende:
Jullie zijn gemeen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |