De Apenrotsquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:41 schreef HMaster-II het volgende:
@Mauro, maak jij es wat leuke foto's van de Apenrots vandaag.![]()
Jij woont tegenover Knol's Koek? Dat ruikt dan wel weer erg lekkerquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:43 schreef ableton het volgende:
@HMasterII: De SuikerUnie!! Mijn woonboot drijft er 50 meter vandaan, heerlijk lekker die muffe luchtEn het is nog een mooie fabriek ook.
Doe maar nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:41 schreef Puckzzz het volgende:
owkee, ik zal deze zomer de maden voor je verzamelen. Wil je een 5 of een 10 liter emmer?
Do I smell a Grūnn-meet?? I do I do!!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:43 schreef ableton het volgende:
@HMasterII: De SuikerUnie!! Mijn woonboot drijft er 50 meter vandaan, heerlijk lekker die muffe luchtEn het is nog een mooie fabriek ook.
Dat is dat wazige gebouw aan de rand van Grūnn. Ook wel het GasUnie gebouw geheten. Zelfde architect als het ING-Bank gebouw in 020.quote:
Als jij wil dat ik daarvan vandaag een foto maak, dan doe ik dat uiteraard!quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:49 schreef HMaster-II het volgende:
Dat is dat wazige gebouw aan de rand van Grūnn. Ook wel het GasUnie gebouw geheten. Zelfde architect als het ING-Bank gebouw in 020.
Hey, geen sneeuw....quote:
Wassungeintje....quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Als jij wil dat ik daarvan vandaag een foto maak, dan doe ik dat uiteraard!
LOLquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:41 schreef ableton het volgende:
ik heb 4 jaar geleden in zuid-afrika 100 gram maden geruild voor 3 sprinkhanen... mogelijkheden genoeg voor de kleine starter.
Dus vannacht -20, en volgende week +12 graden, net zoals vorig jaarquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:15 schreef RonaldV het volgende:
Klagers...sneeuw in maart is goed: Vorig jaar hadden we dat ook, EN weinig insecten omdat die allemaal waren doodgevroren.
Alles word me duidelijkquote:
En... Waar ligt HC?quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:51 schreef Ynske het volgende:
zijn er nog mensen die geļnteresseerd zijn in de boeken van John Freeman?
het hardekaftgroteboek van hem ligt bij de ako in HC voor 19.95
HoogCatharijne in Utrechtquote:
Tijd voor een Grunnnnn meet dusch???quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:54 schreef Puckzzz het volgende:
Dat is een mooi gebouw
ik wou ook altijd op een woonboot in Grunn gaan wonen, maar had gehoord dat de liglaatsen ontzettend duur zijn en dat ze ook al niet meer te krijgen waren...
* Puckzzz is een geboren Grunniger
Hier in Big-city Groningen liggen die boeken ook bij de AKO en bij de Witte Boekhandelquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:59 schreef Ynske het volgende:
HoogCatharijne in Utrecht
en dan de Ako bij de AH (albert Hein)
Oh, dat duurt nog wel even voor ik daar weer ben.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
HoogCatharijne in Utrecht
en dan de Ako bij de AH (albert Hein)
Ah, ik zal eens bij een van de Enschedese AKO's en goedkope boekhandels gaan kijken dan morgen. Zien of er iets nuttigs in die boeken staat.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:02 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hier in Big-city Groningen liggen die boeken ook bij de AKO en bij de Witte Boekhandel
och het was ook vroeger toen ik dat wilde, ik woon nu heel lekker in Braboland...ben al bijna ingeburgerdquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:56 schreef ableton het volgende:
@Puckzz: Duur valt wel mee, 480euro inclusief. En ik woon samen dus dan is het makkelijk te doen.
Alleen tis wel een kliek (waar heb ik dat al gehoord) tis heel erg via via.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |