Ha ha klinkt bekent ik heb 2 jaar lang medewerker korting gekregen ( 50% )quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:46 schreef sig000 het volgende:
Ik bedank Chello hierbij nog even voor 2 jaar internet.![]()
Tnx... Heb ik hard nodigquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:48 schreef socko het volgende:
Sucses met je probs!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:30 schreef Qunix het volgende:
Kom ik 13:00 terug van college want de docent is ziek naar huis gegaan. Bel ik chello op want sinds december 2005 "zou de snelheden zijn verdubbeld". Ik merk daar dus niets van.
Ik bellen en na een vage menu gehoord te hebben kom ik eindelijk op een afdeling waar ik me gegevens moest doorgeven. Daarna moest ik de situatie uitleggen:
December 2005 is de snelheid van chello classic verdubbeld en ik merk daar niets van. Ook al naar tig keren de modem gereset te hebben. Mijn computer heeft gegarandeerd geen spyware of virrussen. Dus wat is het probleem?
De vrouw aan de andere kant zei dat ik iets met de computer instellingen moest doen en modem resetten etc. Nadat ik dat gedaan had werkte het nog steeds niet. (dûh)
Dus moest ik iets doen online op de UPC site over mac adres doorgeven. Alleen lukte dat niet helemaal omdat er foutmeldingen op de site kwamen.
Na 39.16 minuten gesproken te hebben hing ik op. Ik ben dus niet verder gekomen dan "het zou aan me router kunnen liggen".
Na het avondeten kruip ik weer achter de pc en ik dacht om eventjes die speedtest te doen. Ik had ineens verplaats de 4000 kbps, 2500 kbps. Ik moet nu 8000kbps ontvangen. Dus dat was niet goed. Na eventjes online te zijn geweest besloot ik om nog een keer de modem te resetten en de router te rebooten (niet resetten dus). En hij deed niets meer![]()
![]()
.
Ik heb nu de router in me lijntje eruit gehaald en nu heb ik een directe lijn. Moest me mac adres doorgeven met veel problemen en nu eindelijk heb ik een beetje internet. Mijn snelheden zijn nog verder gezakt naar 1135 kbps en erbij: heel veel storingen.
Moraal van dit kut verhaal: Neem geen chello of bel niet met klanteservice als je een probleem hebt want, als je een probleem hebt hoor je 10min muziek in de wacht zoals bløf, kost duur en kost veel tijd, je berijkt er totaal niets mee, het loopt altijd slecht(er) af.
Morgen router maar helemaal opnieuw resetten en configureren![]()
. Alsof ik niets beters te doen heb
. Kut chello!
![]()
nee juist op full duplexquote:Op woensdag 1 maart 2006 07:53 schreef SterkStaaltje het volgende:
Zet je netwerkkaart eens op half duplex ipv auto
In ieder geval heb je nu wel de tijd om een cursus Nederlands te gaan volgen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:30 schreef Qunix het volgende:
Na het avondeten kruip ik weer achter de pc en ik dacht om eventjes die speedtest te doen. Ik had ineens verplaats de 4000 kbps, 2500 kbps. Ik moet nu 8000kbps ontvangen.
.., kost duur en kost veel tijd, je berijkt er totaal niets mee, ...
Hier ben ik gestopt met lezen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:42 schreef TeMpAx het volgende:
sorry mensen, maar omdat het met een paar mensen mis gaat, en met de andere milioen niet, zuigt chello meteen??
De stijl-, spel- en gramaticafouten doen gewoon pijn aan mijn ogen. Geen wonder dat jij tevreden bent als je zo'n aap bent met het iq van een tractorwiel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:42 schreef TeMpAx het volgende:
sorry mensen, maar omdat het met een paar mensen mis gaat, en met de andere milioen niet, zuigt chello meteen??
dat vind ik wel erg kortzichtig gedrag.. als je 2 dagen had gewacht met de snelheidsverdubbeling was het waarschijnlijk meteen goed gegaan, aangezien het modem even de instellingen door moet krijgen, verwacht toch een keer niet dat je op je enken word bediend, want dat wordt je nergens...
nou stop een keer met miepen, als ze niet hadden gezegd dat je snelheid was omhoog gegaan, dan was er waarchijnlijk niets mis gegaan.
(ps: ik werk nu al een jaar of 6-7 met internet van challo of aanverwante namen en nooit problemen, zelfs niet met d 20 mbit die ik nu heb
en dat was trouwes overgezet van classic naar extreme binnen een uur, en de volgende dag pas kreeg ik een formulier voor een handtekening, top!)
Alleen als je probeert te downloaden via kazaa of bittorrent dan zit je nog in het 56k moden tijdperk! En aangezien de nieuwsgroepen van chello zwaar zuigen moet je wel p2p proggramma's gebruiken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:42 schreef Rutger1983 het volgende:
van classic naar extreme binnen een dag, top!
En heb je ergens anders internet en dan zit alsnog te downloaden met 12kb's omdat de torrents niet harder willen...quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:43 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Alleen als je probeert te downloaden via kazaa of bittorrent dan zit je nog in het 56k moden tijdperk! En aangezien de nieuwsgroepen van chello zwaar zuigen moet je wel p2p proggramma's gebruiken.
Ik zit naarstig te zoeken naar een vergelijkbaar alternatief voor mijn huidige abbo.
Heb je 8mbit, zit je met 12 kb/s te downloaden![]()
1 woord: WTF?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:27 schreef Worldbeater het volgende:
Chello is goed, buiten de helpdesk dan.
![]()
Mijn wachtwoord van mail en internet zijn ineens gesplitst.
Moet ik van de helpdesk de COAX kabel van het modem eruit halen en opnieuw monteren.![]()
Iets is duur, of kost veel...quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:30 schreef Qunix het volgende:
kost duur
Erg goede provider inderdaadquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:27 schreef Worldbeater het volgende:
Chello is goed, buiten de helpdesk dan.
![]()
Mijn wachtwoord van mail en internet zijn ineens gesplitst.
Moet ik van de helpdesk de COAX kabel van het modem eruit halen en opnieuw monteren.![]()
Eenschquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 1 maart 2006 07:04 schreef buzzer het volgende:
Als ik dit zo hoor valt die helpdeks van Chello nogal mee, moet je eens proberen contact te maken met Casema, dan wordt je geduld pas echt op de proef gesteld. Overigens werkt het verder prima daar hoor, maar inderdaad, als je een probleem hebt, ben je in de aap gelogeerd.
Moest ik doen ja... Hij staat nu op BaseT 10mb half duplex.quote:Op woensdag 1 maart 2006 07:53 schreef SterkStaaltje het volgende:
Zet je netwerkkaart eens op half duplex ipv auto
Dat is helemaal kut ja...quote:Op woensdag 1 maart 2006 07:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee juist op full duplex
ach, jowu probleem is altijd beter dan die van mij, ik heb 3 maanden lang moeten betalen voor classic EN Extreemen nu heb ik alweer 4 maanden classic met de snelheden van Extreem
als je 2 dagen hebt gewacht? 2 maanden.... december 2005 is al geweest. Wij leven nu in maart 2006. Of ji niet dan? Stoppen met zeuren doe ik niet. Ik betaal vol de centen en ik eis dan ook de snelheden daarvan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:42 schreef TeMpAx het volgende:
dat vind ik wel erg kortzichtig gedrag.. als je 2 dagen had gewacht met de snelheidsverdubbeling was het waarschijnlijk meteen goed gegaan, aangezien het modem even de instellingen door moet krijgen, verwacht toch een keer niet dat je op je enken word bediend, want dat wordt je nergens...
nou stop een keer met miepen, als ze niet hadden gezegd dat je snelheid was omhoog gegaan, dan was er waarchijnlijk niets mis gegaan.
(ps: ik werk nu al een jaar of 6-7 met internet van challo of aanverwante namen en nooit problemen, zelfs niet met d 20 mbit die ik nu heb
en dat was trouwes overgezet van classic naar extreme binnen een uur, en de volgende dag pas kreeg ik een formulier voor een handtekening, top!)
Sja... Ze kunnen het ook een keertje goed doen dan. Met mij deden ze het nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:20 schreef MrDrako het volgende:
Belde maandag naar chello, wilde overstappen van classic naar extreme+freetime telefonie.
Vroeg het vriendelijke meisje, zullen we de snelheid nu vast overzetten?
En wat denk je, 5 minuten daarna zat ik op extreme snelheden, lekker 2,5 mb per seconde downloaden. Nooit storingen, mail werkt altijd perfect, chello is vet
Aha... Bedankt... Zal het onthoudenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:01 schreef Camplo het volgende:
Je moet ook meteen vragen naar de Technische Dienst, alsof zo'n Klarabella koe miep van de helpdesk met de standaard vragen over de router/firewall/virusscanners/kabeltjes die aangesloten zijn weet wat het probleem kan zijn.
Komt nogquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:06 schreef _Flea_ het volgende:
Zit sinds een maand op de nieuwe snelheid en heb lekker nergens last van
XS4ALL kan ik hier niet krijgenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:24 schreef Public Enemy het volgende:
Muuuuuuuuuwhahahahahahahahahahahaha
- on topic: Tja, je zit bij chello en zeurt dan over snelheid en klantenservice, what the fuck verwacht je nou. Dus pak die telefoon op, zeg dat ze bij chello de tyfus kunnen krijgen en stap over op XS4ALL. Dan heb ik 1,5 jaar gelden ook gedaan, heb nooit meer ongekeken en ben nog nooit zo happy geweest met mijn internet aansluiting.
Ik kreeg later nog 1x wat vage rekeningen en heb een monteur dat modem op laten halen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:42 schreef Steffy het volgende:
ooit nog een jaar gratis chello gehad, dat jaar daarna ben ik over gegaan op @home, nooit een rekening gezien, wel de borg van de modem geclaimd trouwens, was toch weer 100 gulden
![]()
Ik zal hem op full zetten.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:09 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Juistem. Bij ons stond ie ook nog op auto, staat nu op full duplex en gaat als een speer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |