Dezequote:Op woensdag 1 maart 2006 01:04 schreef Kimske het volgende:
er zijn er nu dr.. twee....welke wordt t?
Er zijn er drie.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:04 schreef Kimske het volgende:
er zijn er nu dr.. twee....welke wordt t?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:06 schreef Sanne het volgende:
Rust wedergekeerd?
Ze is iig van harte welkom in de SC.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tann houdt het topic liever dicht en vindt wel een ander topic.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze is iig van harte welkom in de SC.
Dat klopt, maar dan moet het alleen over Roel gaan zeker?quote:
Ook in de offtopic SCquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze is iig van harte welkom in de SC.
Mwah...quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan moet het alleen over Roel gaan zeker?
Oja, die was er ook nogquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:02 schreef Suikeroom het volgende:
LS trek je conclusies en blijf uit de topics waar ik post en...
fok negeren, hij moet gewoon zelf opstappen, niemand is geinteresserd in zijn verhaal, ik hoef zijn waarheid niet te weten omdat hij voor mij een irrelevant persoon is, een nobody die mij geen ene fuck boeit, beefs spreek je niet uit in topics waar mensen voor de fun komen, het is allemaal virtuele bullshit en LS moet gewoon oprotten met zn ik heb gelijk posts want niemand boeit het
doei LS![]()
![]()
Daarom zou ik ook nooit modje willen wordenquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:11 schreef golfer het volgende:
Mod zijn kan soms best wel vervelend zijn.
Geen echte mening mogen laten doorschemeren en iedereen proberen te vriend(in) te houden.
Ik heb bewondering voor flugeltje in dit forum.![]()
Laat dat soms maar weg.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:11 schreef golfer het volgende:
Mod zijn kan soms best wel vervelend zijn.
Geen echte mening mogen laten doorschemeren en iedereen proberen te vriend(in) te houden.
Ik heb bewondering voor flugeltje in dit forum.![]()
jammer dat je niet inhoudelijk reageert, en ook al ben je van de 5e collone het boeit mij niet.. ik heb gewoon een punt waar jij niet omheen kan..quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een newbe, die tegen een FOK!ker zegt weg te blijven.
Dat is hetzelfde als dat ik tegen Yvonne zou zeggen, dat ze niets van de users af zou weten.
Maar zo begon ik ook hoor, toen ik net nieuw was, dacht alles beter te weten. Maar er zijn bepaalde users, waar je het beter niet tegen kan zeggen. Want die krijgen dan lachstuipen. (welke ik nu ook heb)
Tja... toch maar negeren. Al was het maar uit respect voor flugel.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tja... toch maar negeren. Al was het maar uit respect voor flugel.![]()
WIJ bedoel ik, flugel uiteraard niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:17 schreef Sanne het volgende:
Kom zeg, negeren?
Gevalletje terechte ban lijkt mij hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |