WARMTE!! als het meezit danquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:56 schreef moemoe het volgende:
- 20 maart begint de lente.
[afbeelding]
De vogeltjes zingen, de bloemetjes bloeien, iedereen is vrolijk en het zonnetje komt weer tevoorschijn.![]()
En mocht de zon nog geen zin in ons hebben denk dan: wat maart niet wil, neemt april.![]()
Waarom hebben jullie zin in maart?
Gekkerd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
St. Maarten St. Maarten de koeien hebben staarten![]()
Snap je hem moemoe snap je hem![]()
![]()
Jah, ik zat al te twijfelen waar ik 't moest openen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:32 schreef rompompom het volgende:
Goeie OP! En als je 'm in GC had geopend was het het waarschijnlijk minder een baggertopic geworden
OT:
Ik kom 5 of 6 maart weer terug in Nederland
Tsja, ik vraag me stiekem af of het heel veel had uitgemaakt. Je hebt toch een vaste schare 'fans' die je overal achtervolgenquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jah, ik zat al te twijfelen waar ik 't moest openen.
Misschien een verkeerde keuze inderdaad.![]()
De zon komt er hopelijk aan en wat maart niet wil neemt april.quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:10 schreef blackmage het volgende:
pfff het zegt me allemaal weinig, het sneeuwde hier vandaag nog lekker.
het kan me allemaal niet meer schelen maar ik wil zon, zodat ik niet in de regen hoef te fietsen.
Die kende ik nog niet!quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
De zon komt er hopelijk aan en wat maart niet wil neemt april.![]()
fleurig?quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
De zon komt er hopelijk aan en wat maart niet wil neemt april.![]()
Ik vond het al zonde van dat slotje!quote:Op woensdag 1 maart 2006 07:36 schreef Godlike02 het volgende:
En opgeschoond ook nog.
Nu past het nog beter in GC
Inderdaad jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hey Moemoe![]()
In maart begint het weer zonniger te worden en zijn de mensen ook een stuk vrolijker.
Weg winterdepressie.![]()
Hier in Ede is het alweer wegquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:23 schreef moemoe het volgende:
Hmmm... Geen goed begin van de maand. Sneeuw is leuk, maar 't mocht wel wat eerder komen. Nu mag het wel weer weg gaan en snel een beetje!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |