We kunnen altijd nog naar LA en daar traag daten met Ferriquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Helaas wel, helaas gaat het soms na die dingen nog slechterMaar uit elk dal staan we gewoon weer op om vrolijk verder te gaan
![]()
Echt welquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:17 schreef melke het volgende:
Snaptnix was dat de echte Ferri op je site?
Ik zou die ongewassen hippie echt niet aan willen rakenquote:
quote:
doka is jaloers, doka is jaloers nahnahnahnahquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:19 schreef doka het volgende:
[..]
Ik zou die ongewassen hippie echt niet aan willen raken![]()
die hadden we dan maar weer binnenquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Echt welHeb vanalles gecheckt en was hem echt
[/quote]quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote]Op woensdag 1 maart 2006 03:19 schreef doka het volgende:
[..]
Ik zou die ongewassen hippie echt niet aan willen raken![]()
Leuk man!quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Echt welHeb vanalles gecheckt en was hem echt
Oef dat is waar, die ga ik onthouden en mag ik hem af en toe gebruiken?quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Uit een diep dal kan je alleen maar klimmen, van een rots kan je vallen![]()
Precies. Met dank aan Dizzy-Lizzyquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
die hadden we dan maar weer binnen![]()
Uhm... die discussie was toch ook afgerond toenquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:21 schreef doka het volgende:
Pff, zag sexie heksie snel even een topic sluiten toen bleek dat tann Tanja was![]()
Lul je er maar uit, heksjequote:Op woensdag 1 maart 2006 03:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Uhm... die discussie was toch ook afgerond toen![]()
Die komt hiet niet meer!quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:22 schreef melke het volgende:
Iemand trouwens nog wat van newsman gehoord?
Hij was nogal boos weg gegaan vandaar dat ik me afvroeg of alles wel goed wasquote:
Geesten die energie tot zich nemen. Lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:22 schreef melke het volgende:
Iemand trouwens nog wat van newsman gehoord?
Wat is daar duidelijk aan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:25 schreef doka het volgende:
[..]
Geesten die energie tot zich nemen. Lijkt me duidelijk
He Manu, jij nog hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |