abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35593953
Wat ik me dus afvroeg, als geesten energie tot zich nemen , is dat altijd alleen maar negatief, of kan dat in sommige gevallen ook positief zijn en als dat gebeurt, gaan mensen zich dan ook anders gedragen.

Worden mensen zelf agressief, of bang enz, ik heb er wel is wat van gehoord, maar weten jullie er iets meer van. Hoor graag meer van jullie.

Groet Newsman
  woensdag 1 maart 2006 @ 01:45:25 #2
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_35594956
Hoe kan je nou een hypothese stellen over een nogal twijfelachtige hypothese.

Ultieme dooddoener.
Zyggie.
  woensdag 1 maart 2006 @ 01:56:46 #3
142436 NPC
Non Playable Character
pi_35595059
quote:
Wat ik me dus afvroeg, als geesten energie tot zich nemen
wat voor geesten?
quote:
is dat altijd alleen maar negatief, of kan dat in sommige gevallen ook positief zijn en als dat gebeurt, gaan mensen zich dan ook anders gedragen.

Worden mensen zelf agressief, of bang enz, ik heb er wel is wat van gehoord, maar weten jullie er iets meer van. Hoor graag meer van jullie.
Denk niet dat geesten direct invloed op gemoedstoestand kunnen hebben
quote:
Groet Newsman
__/)
(O.o )
(> < )
pi_35595196
Wat ik denk, ja.
Zou ook positief kunnen zijn. Zoek bijv. op schulpen of op die wat seksueler beluster gevallen.
Als je je daar niet anders door gaat voelen, dan weet ik het niet meer

Sowieso lijkt het mij (soms) meer een wisselwerking van.
Dus nemen? Nee, denk ik. Iets van beiden dus ofzoiets.
pi_35595258
Overigens vind ik geesten zo'n beladen woord, zou zelf meer energieën prefereren, met en zonder gedaante
pi_35595430
misschien kan de topicstarter iets duidelijk aangeven wat hij precies bedoelt met de begrippen geesten en energie (Positief danwel negatief).
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
  † In Memoriam † woensdag 1 maart 2006 @ 03:12:24 #7
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_35595536
Dat zeggen ze toch ,dat ''slechte'' geesten energie zuigen van mensen met een zwakke aura.
Je voelt je dan slapjes en kan heel ziek worden.
Dan moet je één of ander vaag meditatiegezever doen en dan heel je je aura weer.

Ik denk dat TS dat bedoelt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_35595653
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 03:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dat zeggen ze toch ,dat ''slechte'' geesten energie zuigen van mensen met een zwakke aura.
Je voelt je dan slapjes en kan heel ziek worden.
Dan moet je één of ander vaag meditatiegezever doen en dan heel je je aura weer.

Ik denk dat TS dat bedoelt.
Ik denk dat hij het aardig goed heeft gelezen.
pi_35595660
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 01:45 schreef Zyggie het volgende:
Hoe kan je nou een hypothese stellen over een nogal twijfelachtige hypothese.

Ultieme dooddoener.
Als jij het leuk vind topics te verzieken moet jij dat weten, er bestaan genoeg parapyschologen op deze wereld en een ding wat ik nou echt is kwijt wil, je mag een grote mond hebben, maar je bent een van allen.
  woensdag 1 maart 2006 @ 03:58:17 #10
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_35595703
Uit diverse bronnen:
Binnen het pagan geloof zijn geesten die energie tot zich nemen vaak negatief.
Ik heb nog nooit van een positieve ervaring gehoord.

Er zijn we geesten die je helpen met psychische problemen. Maar dat is geen energie uitwisseling.
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
pi_35595833
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 03:58 schreef Neutrino het volgende:
Uit diverse bronnen:

Er zijn we geesten die je helpen met psychische problemen. Maar dat is geen energie uitwisseling.
Dankje ik hoop dat er wat meer mensen reargeren

Heb wel is vreemde dingen in een huis meegemaakt.
  † In Memoriam † woensdag 1 maart 2006 @ 05:21:52 #12
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_35595868
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 04:51 schreef newsman het volgende:

[..]

Dankje ik hoop dat er wat meer mensen reargeren

Heb wel is vreemde dingen in een huis meegemaakt.
Vertel.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_35596622
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 03:43 schreef newsman het volgende:

[..]

Als jij het leuk vind topics te verzieken moet jij dat weten, er bestaan genoeg parapyschologen op deze wereld en een ding wat ik nou echt is kwijt wil, je mag een grote mond hebben, maar je bent een van allen.
Typische irritante dogmatische muggenzifters, die hou je altijd, Newsman
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35599924
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 03:58 schreef Neutrino het volgende:
Uit diverse bronnen:

Als ik opnames maak is het soms erg druk, een tijd geleden maakte ik een EVP opname om zogeheten "dolenden" te helpen. Aan het begin van de opname vroeg ik hoeveel er nu bij me waren of iig wie er luisterde. Bij het terugluisteren kwam er 88 uit. Ook toen voelde ik geen rillingen oid. m.a.w. wat hier weleens aangeduid wordt met "lagere" entiteiten, alle 88 pakten geen energie, niet positief niet negatief. Even om aan te geven dat negatieve entiteiten niet perse dolenden hoeven te zijn (Als ze al bestaan).

Als ik een opname maak, en ik vraag of iemand kan kloppen tegen mijn bureau oid. Dan krijg ik wel temperatuur verschillen, ze pakken energie uit de omgeving zij het van mijzelf of vanuit de warmte van de lucht. Het is dus pas als ze zich willen manifisteren dat ze energie pakken, als ze zich kenbaar willen maken hebben ze energie nodig. Ze pakken frequentie's uit onze werkelijkheid om hunzelf te laten zien. Het is ook de enige manier om te manifisteren. Als ze niet binnen ons frequentie bereik zitten, kunnen we ze nooit aanschouwen dus pakken ze delen binnen ons frequentiebereik. En ik heb er nog never vervelende ervaringen mee gehad.

Laat ik dan de eerste positieve ervaring wezen die je hoort
pi_35604295
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:14 schreef Entiteit het volgende:

Laat ik dan de eerste positieve ervaring wezen die je hoort
Uhm, volgens mij zijn er wel meerdere positieve ervaringen hoor.
Hier bijv. schulpen. Heb het zelf even opgezocht, want als je alleen het woord in google intikt, krijg je allemaal makelaars enzo.. Er is weinig over geschreven.

schulpen

Schulpen is wanneer een wezen door je lichaam heen gaat, van voren naar achteren of van achteren naar voren door het lichaam. Dit kan een lichtbol zijn of een entiteit die dit doet. De persoon in kwestie die dit meemaakt kan dit heel erg sterk merken, maar het kan ook wat zwakker. Over het algemeen krijgt die persoon een heerlijk gevoel over zich wanneer dit gebeurt. Het voelt heerlijk! Het wezen dat door je heen gaat is soms duidelijk voelbaar en soms ook zichtbaar. Deze ervaring is zeldzaam. Soms kan het betekenen dat een entiteit je wilt bedanken voor wat je hebt gedaan.

En zoals iemand zei, dat heb je ook in negatieve vorm (zwak aura of wat is er eerder, kan de vraag zijn? Want of dat je daardoor een zwakker aura krijgt, kan ook nog).
pi_35604615
Plus, denk ik wel degelijk dat het óók een wisselwerking kan zijn.
Zie als vb. de goeie vibes die kunnen ontstaan omdat je dat zelf ergens ook wilt/voor openstaat.
Alsof ze er blij mee zijn en meedoen/mee gaan doen. The positive energy vibe, erg mooi en zalig. Soms vermoed ik dat ze het zelf laten ontstaan en jij er bv dan aan mee gaat doen. Zij beginnen dan.

ik ben een eigenwijs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')