goede morgenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:27 schreef ElisaB het volgende:
Vind vier kicks op een dag best wat aan de ruime kant
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
reken je dan al mijn advertenties?
kzal het wat rustiger aan doen...
Graag. Eén per dag is toegestaanquote:kzal het wat rustiger aan doen...
Eén per dag per topic. Tussentijdse aanvullingen kun je editten / toevoegen in de OP.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:59 schreef guitarist.nl het volgende:
per topic ?
jep snap hetquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eén per dag per topic. Tussentijdse aanvullingen kun je editten / toevoegen in de OP.
Nou ja, zoiets dus. Ik ga ze niet turven, maar gewoon... nou ja, je snapt 'm volgens mij al
sorryquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:52 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
[..]
Wat denk je zelf![]()
Maar er zit dus een 32 Mb kaartje bij? Wat voor geheugen is het ? En weet je al wat de maximale grote is van zo\n kaartje?
En de vraagprijs?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:27 schreef ElisaB het volgende:
Vind vier kicks op een dag best wat aan de ruime kant
o ja, op aangepastquote:
Dat is 50 cent hoger dan mijn bod.... wat een verhogingquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:02 schreef Loontjah het volgende:
41 incl
omdat dat waarschijnlijk nigerianen zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:46 schreef Kinkycouple het volgende:
Ik had wel interesse maar zag al dat er 310 geboden was op markplaats....dus wrom staat is dan nog hier..![]()
Zie ik nergens staanquote:
in de openingspostquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:59 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
[..]
Zie ik nergens staan![]()
En 60 euro wat mij wat te veel. Succes met de verkoop!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |