Ikke vanavond weer werken en morge weer naar 1,5 week vakantie naar schoolquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:58 schreef B_BOY het volgende:
boH gek!
tis weer over. sund sund sund,
nouja vanaaf weer werken
en dan van donderdag op vrijdag weer een lan. dus het feesten gaat nog wel ff door.
Ja, met een gemiddelde van 41 p/d.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:31 schreef B_BOY het volgende:
ik wil ook nieuwe stats... 4000 posts ?
ik heb er lekker meer.
neej ik heb een leven.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:36 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja, met een gemiddelde van 41 p/d.
Ik ook wel hoor, heb in de vakantie alleen wat veel gepost. Ik hoefde nouwelijks te werken, dus tja dan krijg je datquote:
nokia 6230 had ik vorige keer ook al maar was kapot dus kreeg nieuwe van de verzekering.quote:
je moet altijd zuipen alleen je moet niet janken als je een beetje hoofdpijn hebt.quote:
doe gek! gooi je haren los!quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:47 schreef B_BOY het volgende:
we gaan weer los!!!!
niet te wild hequote:
Meer dan een goedkope telefoon volgensmijquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:49 schreef B_BOY het volgende:
[..]
niet te wild he
ik moet een nieuwe batterij hebben voor me nokia 6230
wat kosten die?
ja zegtie?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:51 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Meer dan een goedkope telefoon volgensmij
Mwoah, daar heb je een erg luxe telefoon voor jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:53 schreef B_BOY het volgende:
eurotje of 15 zo te zien.
whehe.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:59 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Mwoah, daar heb je een erg luxe telefoon voor ja
hoeveel watt geluid ??quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:14 schreef B_BOY het volgende:
fotows van de wagen waar ik op mee heb gereden met dweilen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
rellen met de wouten en blazen maar.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
party party op straat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |