Sorry.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:22 schreef GinaG het volgende:
[..]
Weet je nou nog niet dat een topic op fok openen meer succes heeft!![]()
Ik zou er een topic over openen!!!!!!!!one one eleven11!!11quote:
(mooi re, bauhut mooi)quote:
Offtopicquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:29 schreef MisterICE het volgende:
Hoe voelt dat nou, als moderator ?
Krijg ik nu een weekbanquote:
hahah jaa, laten we het daar op houdenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:28 schreef GinaG het volgende:
[..]
(mooi re, bauhut mooi)
![]()
Laten we er maar mee ophouden anders krijgen we een ban en dat willen we toch niet, bhaiwa![]()
Ja jij ! We zitten niet te wachten op zo een kansloos topicquote:Ik zou er een topic over openen!!!!!!!!one one eleven11!!11
Was het ooit wel en dat was heel erg leukquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
En je bent geeneens moderator!
Wil je die?quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:31 schreef Nawien het volgende:
[..]
hahah jaa, laten we het daar op houden![]()
[..]
Ja jij ! We zitten niet te wachten op zo een kansloos topic![]()
Dit is geen grap
Ik heb de reclame ook nog niet gezienquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Maar over welke reclame gaat het nouhou
Beter lezen..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:33 schreef Nawien het volgende:
jij bent ECHT dom he
Er staat nog bij van. Dit is geen grap
Te erg
Beter schrijven...quote:Ik heb het nu drie keer gelezen maar snap je niet grapje niet helemaal.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
Beter schrijven...
Wees blij dat ik nog de moeite heb gedaan om het te begrijpen
Alsof dat boeit in dit topicquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Maar over welke reclame gaat het nouhou
Neuh.. we wachten nog steeds op welke reclame het is van de Calvéquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
nou zeg, ik denk dat nikky hem maar slot
Je geilt er stiekem op hequote:
Als jij stout wil doen mag dat hoor. Je meesteres zal je dan wel straffenquote:
Vraag me af waar hij blijft in de C1000 Reclame.quote:
Bedankt voor het oprakelen van een jeugdtraumaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:42 schreef nikky het volgende:
Potjes pindakaas eten tot je niet meer kunt en dan nog 1
En ik ga nu naar bed. En zal niet kunnen slapen omdat ik pieker over welke reclame dit gaat!quote:
IDD EN WAAROM BLIJFT DIT RECLAME TOPIC WEL OPENquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:49 schreef nikky het volgende:
[..]
En ik ga nu naar bed. En zal niet kunnen slapen omdat ik pieker over welke reclame dit gaat!
WEET IK VEEL?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
IDD EN WAAROM BLIJFT DIT RECLAME TOPIC WEL OPEN?
jahaaaaaaaaaaaaa maar hoe gaat deze danquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:50 schreef mazaru het volgende:
Ik vond die met Dick Advocaat, en dat knulletje met die voetbal geweldig van Calve Pindakaas
Die zijn al in geen uren te bekennen hierquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:51 schreef nikky het volgende:
[..]
WEET IK VEEL?
*Stampvoet*
Vraag het aan een moderator!
Die zitten het topic hiernaast bier te zuipen.. Wedden!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:51 schreef GinaG het volgende:
[..]
Die zijn al in geen uren te bekennen hier![]()
Kun je hier lekker verder posten over je reclame frustratiesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
IDD EN WAAROM BLIJFT DIT RECLAME TOPIC WEL OPEN?
Kweeniequote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:51 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
jahaaaaaaaaaaaaa maar hoe gaat deze dan![]()
Als je het over de neus hebtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kun je hier lekker verder posten over je reclame frustraties
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kweenie [afbeelding]
Ik wou jullie alleen een beetje afleiden, zodat jullie naar bed konden.
Dat is dan wel weer retegul van je knakkerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kun je hier lekker verder posten over je reclame frustraties
Krijg jij een rooie neus van alcohol?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Van alcohol krijg je een rode neus, admin rood ongeveer
![]()
Hoef je niet zo voor te schreeuwen hoor!quote:
God allemachtig hebben we DAARVOOR dit baggertopic lopenquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het is niet eens echt een calvé reclame, maar van C1000 als jullie dat ventje die een pet op zet als hint bedoelen.
oh dieeeeeeeee dat hangt ook overal in bushokjes !quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het is niet eens echt een calvé reclame, maar van C1000 als jullie dat ventje die een pet op zet als hint bedoelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |