Sorry.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:22 schreef GinaG het volgende:
[..]
Weet je nou nog niet dat een topic op fok openen meer succes heeft!![]()
Ik zou er een topic over openen!!!!!!!!one one eleven11!!11quote:
(mooi re, bauhut mooi)quote:
Offtopicquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:29 schreef MisterICE het volgende:
Hoe voelt dat nou, als moderator ?
Krijg ik nu een weekbanquote:
hahah jaa, laten we het daar op houdenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:28 schreef GinaG het volgende:
[..]
(mooi re, bauhut mooi)
![]()
Laten we er maar mee ophouden anders krijgen we een ban en dat willen we toch niet, bhaiwa![]()
Ja jij ! We zitten niet te wachten op zo een kansloos topicquote:Ik zou er een topic over openen!!!!!!!!one one eleven11!!11
Was het ooit wel en dat was heel erg leukquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
En je bent geeneens moderator!
Wil je die?quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:31 schreef Nawien het volgende:
[..]
hahah jaa, laten we het daar op houden![]()
[..]
Ja jij ! We zitten niet te wachten op zo een kansloos topic![]()
Dit is geen grap
Ik heb de reclame ook nog niet gezienquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Maar over welke reclame gaat het nouhou
Beter lezen..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:33 schreef Nawien het volgende:
jij bent ECHT dom he
Er staat nog bij van. Dit is geen grap
Te erg
Beter schrijven...quote:Ik heb het nu drie keer gelezen maar snap je niet grapje niet helemaal.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
Beter schrijven...
Wees blij dat ik nog de moeite heb gedaan om het te begrijpen
Alsof dat boeit in dit topicquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Maar over welke reclame gaat het nouhou
Neuh.. we wachten nog steeds op welke reclame het is van de Calvéquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
nou zeg, ik denk dat nikky hem maar slot
Je geilt er stiekem op hequote:
Als jij stout wil doen mag dat hoor. Je meesteres zal je dan wel straffenquote:
Vraag me af waar hij blijft in de C1000 Reclame.quote:
Bedankt voor het oprakelen van een jeugdtraumaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:42 schreef nikky het volgende:
Potjes pindakaas eten tot je niet meer kunt en dan nog 1
En ik ga nu naar bed. En zal niet kunnen slapen omdat ik pieker over welke reclame dit gaat!quote:
IDD EN WAAROM BLIJFT DIT RECLAME TOPIC WEL OPENquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:49 schreef nikky het volgende:
[..]
En ik ga nu naar bed. En zal niet kunnen slapen omdat ik pieker over welke reclame dit gaat!
WEET IK VEEL?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
IDD EN WAAROM BLIJFT DIT RECLAME TOPIC WEL OPEN?
jahaaaaaaaaaaaaa maar hoe gaat deze danquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:50 schreef mazaru het volgende:
Ik vond die met Dick Advocaat, en dat knulletje met die voetbal geweldig van Calve Pindakaas
Die zijn al in geen uren te bekennen hierquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:51 schreef nikky het volgende:
[..]
WEET IK VEEL?
*Stampvoet*
Vraag het aan een moderator!
Die zitten het topic hiernaast bier te zuipen.. Wedden!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:51 schreef GinaG het volgende:
[..]
Die zijn al in geen uren te bekennen hier![]()
Kun je hier lekker verder posten over je reclame frustratiesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
IDD EN WAAROM BLIJFT DIT RECLAME TOPIC WEL OPEN?
Kweeniequote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:51 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
jahaaaaaaaaaaaaa maar hoe gaat deze dan![]()
Als je het over de neus hebtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kun je hier lekker verder posten over je reclame frustraties
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kweenie [afbeelding]
Ik wou jullie alleen een beetje afleiden, zodat jullie naar bed konden.
Dat is dan wel weer retegul van je knakkerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kun je hier lekker verder posten over je reclame frustraties
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |