Misschien kun je Lush eens mailen daarover (als je dat nog niet gedaan hebt natuurlijk)? Misschien hebben ze wel ervaring met dreads en conditioner. Verder is volgens mij die H'suan het meest verzorgend, en ruikt ie daardoor ook wat eigenaardiger (Lush presenteert het een beetje als de Dream Cream onder de conditioners). Maar dat kan ik helemaal mis hebben hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:02 schreef Evil-Cherry het volgende:
Doorkammen hoeft voor mij niet zo nodig, ik heb dreadsDaar is het ook zo droog van.
Gewone conditioners laten residu achter (stinkzooi krijg je daarvan) en Lush schijnt niet zo erg te zijn daarmee. En het werkt gewoon goed. Dus ja.
Ik vind hem erg lekker, en als ik hem op heb denken mensen dat ik aan de likeur heb gezeten, blijkbaar vinden zij het daar naar ruikenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:34 schreef Ladyxima het volgende:
egg snog ken ik niet.. weet alleen dat t een lipbalm is, smaakt ie ergens naar? vies, lekker? meer info please
Nou ja, ik weet dat mijn haar er wel tegen kan inmiddels (en zo niet, dan is het altijd nog beter dan die droge zooi die ik nu heb). Ik wilde eigenlijk gewoon ervaringen hebben van mensen met erg stuk en droog haar.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:26 schreef Leegle het volgende:
[..]
Misschien kun je Lush eens mailen daarover (als je dat nog niet gedaan hebt natuurlijk)? Misschien hebben ze wel ervaring met dreads en conditioner. Verder is volgens mij die H'suan het meest verzorgend, en ruikt ie daardoor ook wat eigenaardiger (Lush presenteert het een beetje als de Dream Cream onder de conditioners). Maar dat kan ik helemaal mis hebben hoorIk heb zelf nl geen conditioners van Lush.
Is goedquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:39 schreef Vava het volgende:
@ Elefes, ik heb je mail gelezen, denk nog even na over wat ik doe maar ik zal snel reageren.
Ik ben trots op jequote:Op zondag 12 maart 2006 10:01 schreef Dizer het volgende:
En... ik heb mijn eerste Lush product gekochtHoney, I washed the kids
Dat dacht ik ook, maar ik ben weer helemaal gek op rockstarquote:Op zondag 12 maart 2006 10:24 schreef Leegle het volgende:
Wow lekker!HIWTK heb ik pas onlangs aangeschaft... hoe heb ik zo lang zonder gekund (*dramatische look*)...hij is heerlijk!
En dat terwijl ik altijd dacht dat zoete geurtjes niet aan me besteed waren.
quote:
Je leert het al. Je wordt nog eens een Lush vent.quote:Op zondag 12 maart 2006 10:49 schreef Dizer het volgende:
[..]Echt.. gister ochtend onder de douche... gebruikt ook om te douchen... ik wou bijna een hapje nemen
He bah, dat zag ik er nou écht niet in, dankjequote:Op zondag 12 maart 2006 15:12 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Heavenly Bodies zag er bij mij uit als poep, echt te vies
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:28 schreef Lotjeb het volgende:
Anitra, ik geniet echt van je pakketjeHappy Hippy is echt onverwacht lekker
Ghehe, ik denk iedere keer aan je als ik onder de douche sta
Neequote:Op zondag 12 maart 2006 10:00 schreef Dizer het volgende:
XcUZ_Me nog gefeliciteerdheeft S het doorgegeven en zo?
Jij ook bedankt danquote:Op maandag 13 maart 2006 08:07 schreef Dizer het volgende:
Je schoonzusje en ik hebben het dus wel samen uitgekozen he?
quote:
Is dat spul echt zo'n groot wonder? Ik twijfelde of ik hem mee zou nemen maar vond hem *niet* lekker ruiken dus heb hem maar laten staanquote:Op maandag 13 maart 2006 12:49 schreef ymme het volgende:
Ik ga nu lekker in bad met Lushpud. Daarna meteen smeren met dreamcream om uitslag te voorkomen.
Dit blijft dus altijd in mijn kast staan, de dreamcream. Deze doet wel wonderen voor mijn ontzettende gevoelige huid
Hmm, de volgende keer toch maar meenemen dan.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:54 schreef ymme het volgende:
Bij mij verricht het inderdaad wonderen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |