Gewoon de verkeerde tint kopen en er dan teveel van opdoenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:13 schreef Bob. het volgende:
[..]
Het wil nog niet zo best lukken, het enige wat ze overal hebben zijn zelfbruiners maar nergens zelfgelers![]()
Goed planquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gewoon de verkeerde tint kopen en er dan teveel van opdoen![]()
Met stokjes eten is helemaal niet zo moeilijk! Maar ik dacht dat het me aardig lukte, zat dus lekker te eten, komt zo'n serveerster een vork en een stapeltje servetjes brengenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Met stokjes leren eten, je haar zwart verven en je inschrijven voor de opleiding tolk/vertaler in Maastricht
Er schijnt dus ooit wel es zoiets geweest te zijn las ik :quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:03 schreef Aarti het volgende:
Ik vind echt dat Lush haarstylingproducten moet maken!!
Ooh wat ergquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:22 schreef Vava het volgende:
[..]
Met stokjes eten is helemaal niet zo moeilijk! Maar ik dacht dat het me aardig lukte, zat dus lekker te eten, komt zo'n serveerster een vork en een stapeltje servetjes brengen![]()
Ja preciesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ooh wat erg
Dat is net zoiets als voor jouw gevoel in een lekker tempo een bestelling doen in een vreemde taal en dat de serveerster dan in het Engels gaat terugpraten, dan heb je ook zoiets van.
En hoe goed is jouw beheersing van het Mandarijn?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:25 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Chinezen kunnen trouwens bijna geen Engelszeg je wat, staan ze je lief lachend aan te kijken
Ni Haoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En hoe goed is jouw beheersing van het Mandarijn?
Oeh wauw, die had ik wel willen proberen!!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:23 schreef muissie het volgende:
[..]
Er schijnt dus ooit wel es zoiets geweest te zijn las ik :
Hair Whip
250g £3.50
100g £1.75
It's back! The Hair Gel With No Name is now called Hair Whip because we whip up many fine planty things into a lovely get for your hair. We've been able to dump all those non-vegan hair gel components in favour of the stunningly named tragacanth gel which works to hold your hair in place. Also in there are olive oil and coltsfoot vinegar for shine. Use a small amount on wet hair before drying to give a bit of body to flat, floppy hair. Add a whole palmful to dry hair for a 1950s lounge lizard, slick shiny look.
Godsamme heb je dat nou nog niet gedaanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:31 schreef Vava het volgende:
[..]
Ni Haoverder kom ik niet
Maar ben nu echt even boodschappen doen!
Ja inmiddels welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Godsamme heb je dat nou nog niet gedaan![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:14 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja inmiddels wel![]()
Ik kom niet zo op gang vandaag, zelfs een verfrissende douche met Lemslip heeft niet veel geholpen![]()
Morgen en overmorgen heb ik nog heel wat Lemslip nodig geloof ikquote:
HIWTKquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:28 schreef snopprinses het volgende:
ik ruik nu heerlijk naar Honey I washed the kids en American Cream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |