Ben jij sportief? Volg je alles wat met sport te maken heeft? Of heb je gewoon iets te melden of te vragen over een sport? Dan is dit het forum waar je zijn moet.
Op zaterdag 11 maart 2006 20:21 schreef YellowLedbetter het volgende: Het verbaasd me dat niemand weet dat die grijze man/die man naast de vrouw WillI Weber is
Spongebob is zijn vierkante imago zat, helaas was hij niet in vorm en dat had grote gevolgen voor onze onderzee-vriend
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
Russische trainingsmethode: tegen bal blijven slaan tot hij weg gaat, om zo een Pavlov-reactie te krijgen. Kournikova's eerste vriendje was hier niet blij mee...
Are you brave enough to fear? SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Karl dacht eindelijk binnen te zijn in de tv-wereld, toen hij gevraagd werd in te vallen voor Hennie Stoel. Toch had hij zich de functie van Stoel anders ingedacht
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen: al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.