abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35647050
Ik heb die paarse g-spot vibo gekocht, dus ben benieuwd offie hem bij mij wel kan vinden in tegenstelling tot bij whoopsdaisy
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:56:02 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35647203
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:13 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af of iemand ervaring heeft met dit dingetje:

http://www.xtoys.nl/detail.php?fun_factory_layaspot_magenta_tourquoise&id=803

Ik kwam bij de Christine een soortgelijk vibratortje tegen, maar daar was hij rond de 60 euro
Dit model is gelukkig de helft goedkoper, maar het blijft veel geld

Dus, is het wat?

edit: vind je het erg dat ik deze vraag in je topic stel, whoopy? Ik was net op zoek naar een toys topic, en toen zag ik deze!
Ik vond hem tegenvallen. De eerste keer was erg leuk, maar ook omdat het nog nieuw was, maar de Pocket Rocket is voor mij nog steeds tot nu toe de 'snelste' en meest verslavende zeg maar.

Voordeel van deze is wel weer dat hij mee in bad kan.
pi_35647336
Het is wel jammer dat je die dingen niet kunt testen. Geef je 40 euro uit, blijkt het niks te zijn.
  donderdag 2 maart 2006 @ 17:00:38 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35647404
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is wel jammer dat je die dingen niet kunt testen. Geef je 40 euro uit, blijkt het niks te zijn.
Uhuh... zo ook ons afstandsbedienbare ei.
1 keertje ingehad maar het deed me niet veel eigenlijk. Best zonde want het kreng was vrij duur.
En je gaat hem toch ook niet echt 2e hands aanbieden ergen. [sub]Ondanks dat er een condoom omheen zat toen we hem probeerde.
pi_35647449
Ik durf te wedden dat er op Marktplaats gekken zijn die hem zoude kopen.

Maar irritant is het wel ja...
pi_35649257
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:52 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb die paarse g-spot vibo gekocht, dus ben benieuwd offie hem bij mij wel kan vinden in tegenstelling tot bij whoopsdaisy
Hoop het ook voor je. Ik heb het na 3 keer proberen opgegeven. Ik heb de indruk dat die kop er gewoon te dik voor is. Als ik weer een g spot vibrator koop, word het wel iets met een dunner uiteinde.
  donderdag 2 maart 2006 @ 19:20:29 #37
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_35652638
ik denk er dus ook over om die layaspot aan te schaffen bij Xtoys, dus hier zijn goeje ervaringen ermee? mmm dan toch maar s naar de site!
juj n nieuwe!!
pi_35654580
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 17:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Hoop het ook voor je. Ik heb het na 3 keer proberen opgegeven. Ik heb de indruk dat die kop er gewoon te dik voor is. Als ik weer een g spot vibrator koop, word het wel iets met een dunner uiteinde.
hij vindt hem idd moeilijk, maar als ik hem een beetje draai dan lukt het wel
pi_35660890
Hierover heb ik alleen maar tevreden stemmen gehoord, waaronder van twee Fok!sters.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_35660934
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:00 schreef heiden6 het volgende:
Hierover heb ik alleen maar tevreden stemmen gehoord, waaronder van twee Fok!sters.
Dit is die die jij hebt? Ik had gedacht dat het die dure zou zijn, omdat de vibraties wel supersterk zijn.
  donderdag 2 maart 2006 @ 23:06:11 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35661101
Dat is idd een soort van pocket rocket.
pi_35661385
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dit is die die jij hebt? Ik had gedacht dat het die dure zou zijn, omdat de vibraties wel supersterk zijn.

Je weet toch dat ik al tijden een enorme pauper ben. Ik moet zelfs bezuinigen op clitorale stimulatie.

Maar het is inderdaad best wel een krachtig dingetje, en hij doet al maanden met één en dezelfde batterij. Nu wordt 'ie hier ook niet dagelijks of wekelijks gebruikt natuurlijk.

Althans, nu in ieder geval nog niet hè?
pi_35662070
Hm ik ga toch maar eens actief meedoen.. ik vraag me namelijk al jaren af waarom er geen vibrators zijn met een snoer eraan! Okee, er zijn van die 'massagestaven' maar die zijn weer ontzettend lomp...

Een vibrator op batterijen is gewoon niet krachtig genoeg voor mij, ik heb ook die pocket rocket waarvan heiden6 zegt dat ie het al maanden op 1 batterij doet... ik vind m alleen krachtig genoeg de eerste 5 minuten dat er een nieuwe batterij in zit (duracell, extra power spul). Dus heb ik nu zelf geknutseld met adaptertje en draadje, en dat werkt wel (ja, officieel niet veilig, maar hij gaat toch niet mijn lichaam in, het is alleen voor mijn clitoris). Waarom bestaat dat dan niet? Of mis ik iets?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_35668815
Ik heb er nog nooit eentje gezien met een stekker.

Overigens komen Duracell-batterijen bij Kassa! uit de test als niet al te best, dus mss nog wat experimenteren met andere batterijen?
pi_35669796
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:32 schreef Alcarin het volgende:
zelf geknutseld met adaptertje en draadje, en dat werkt wel (ja, officieel niet veilig, maar hij gaat toch niet mijn lichaam in, het is alleen voor mijn clitoris).
okay het gaat je lichaam niet in.. maar op je clitoris.. ouch, ik moet er niet aan denken

anyway, no offense, als jij er tevreden over bent
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_35672689
Hn, die Pocket Rocket is petite en ziet er niet lelijk uit Ik denk dat ik eerst de PR ga proberen en daarna de Layaspot. (het gaat mij namelijk vooral om het waterdichte, want ik mastubeer graag onder de douche )
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:48:28 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35672758
Ik weet niet of de PR waterdicht is hoor! De mijne iig niet!
pi_35672788
Idd, die is niet waterdicht.
pi_35672870
Jammer. Maar ik ben wel erg nieuwsgierig geworden na het lezen van al deze positieve reacties Dan maar niet onder de douche
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_35675408
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 09:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb er nog nooit eentje gezien met een stekker.

Overigens komen Duracell-batterijen bij Kassa! uit de test als niet al te best, dus mss nog wat experimenteren met andere batterijen?
Bij een onderzoek van TNO en de consumentenbond komen de batterijen van de Aldi ( topcraft blauw/zwart ) als aller beste er uit . qua prijs en kracht..
Wat ook hele goede/goedkope batterijen ziijn zijn die van het huismerk Ikea ( gele ) .
Beide soorten gebruiken wij ook tot onze tevredenheid
Leef je leven zoals jezelf wil en laat iedereen in zijn waarde,
pi_35676006
Enne, wat kost zo'n Pocket Rocket?
pi_35677300
10,95 dus, die waaar heiden6 naar linkt. Prima dingetje.
pi_35690075
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:32 schreef Alcarin het volgende:
Hm ik ga toch maar eens actief meedoen.. ik vraag me namelijk al jaren af waarom er geen vibrators zijn met een snoer eraan! Okee, er zijn van die 'massagestaven' maar die zijn weer ontzettend lomp...
Oplaadbaar geval (massagers, dan rechtsonder) misschien iets voor je? Weet niet hoe krachtig deze zijn, maar ze zijn wel altijd volledig opgeladen, dus op hun sterkst.
Heb zelf wel een ander ding van funfactory en ben daar erg tevreden over.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_35697489
Ik was dat ding gewoon onder de kraan, maak hem ook even open, en hij doet het nog prima.
pi_35697520
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 00:11 schreef heiden6 het volgende:
Ik was dat ding gewoon onder de kraan, maak hem ook even open, en hij doet het nog prima.
Onder de douche lijkt me echter niet verstandig, zeker niet als 'ie aan staat...
pi_35709223
Er zijn wel pocket rockets die waterproof zijn hoor, deze bijvoorbeeld: http://www.marilyn.nl/web(...)000095c50c5590d.html
En je hebt ze ook in verschillende prijsklassen, maar meestal zegt dat niet echt iets over de kwaliteit, de goedkope zijn ook goed
Wat betreft die oplaadbare viebs, die trillen ook niet echt krachtig. Als je iets wilt wat hard trilt kan ik je een tarzan met ultra 7 aanraden. Je hoeft hem niet eens "inwendig" te gebruiken, je kan ook het konijntje (bevertje, of whatever, het clit-ding) alleen gebruiken als je hem omdraait.... Of anders een vibo waar van die grote batteriijen in gaan (C-size), die zijn ook krachtiger. Je kan natuurlijk gewoon naar een leuke sexshop gaan, met vriendelijk personeel, en daar vragen of ze er even batterijen in doen, zodat je kan voelen wat ie doet. Dat gebeurt bij mij in de winkel ook regelmatig. Je kan de speeltjes dan wel niet echt uitproberen, maar zo heb je toch een iets beter idee wat je koopt....
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_35709279
Dit is trouwens zo'n tarzan met ultra 7 :
http://www.marilyn.nl/web(...)000097280b3de02.html

Deze heb ik zelf ook, en hij trilt echt geweldig. Ben zelf trouwens wel heel tevreden over duracell batterijen, als ik die erin doe trilt ie nóg beter!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_35751534
Dat ding dat heiden6 liet zien lijkt me ook nog wel wat..
pi_35754675
quote:
Op zondag 5 maart 2006 20:16 schreef mrien het volgende:
Dat ding dat heiden6 liet zien lijkt me ook nog wel wat..
Is een goeie.
  maandag 6 maart 2006 @ 01:19:32 #60
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35762244
is zo'n speeltje voor vrouwen nou leuker dan de real ting? Ik hoef toch gvd niet te concureren met een speeltje zeg?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')