Ik vond hem tegenvallen. De eerste keer was erg leuk, maar ook omdat het nog nieuw was, maar de Pocket Rocket is voor mij nog steeds tot nu toe de 'snelste' en meest verslavende zeg maar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:13 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af of iemand ervaring heeft met dit dingetje:
http://www.xtoys.nl/detail.php?fun_factory_layaspot_magenta_tourquoise&id=803
Ik kwam bij de Christine een soortgelijk vibratortje tegen, maar daar was hij rond de 60 euro![]()
Dit model is gelukkig de helft goedkoper, maar het blijft veel geld![]()
Dus, is het wat?
edit: vind je het erg dat ik deze vraag in je topic stel, whoopy? Ik was net op zoek naar een toys topic, en toen zag ik deze!
Uhuh... zo ook ons afstandsbedienbare ei.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is wel jammer dat je die dingen niet kunt testen.Geef je 40 euro uit, blijkt het niks te zijn.
Hoop het ook voor je. Ik heb het na 3 keer proberen opgegeven. Ik heb de indruk dat die kop er gewoon te dik voor is. Als ik weer een g spot vibrator koop, word het wel iets met een dunner uiteinde.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:52 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb die paarse g-spot vibo gekocht, dus ben benieuwd offie hem bij mij wel kan vinden in tegenstelling tot bij whoopsdaisy
hij vindt hem idd moeilijk, maar als ik hem een beetje draai dan lukt het welquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hoop het ook voor je. Ik heb het na 3 keer proberen opgegeven. Ik heb de indruk dat die kop er gewoon te dik voor is. Als ik weer een g spot vibrator koop, word het wel iets met een dunner uiteinde.
Dit is die die jij hebt? Ik had gedacht dat het die dure zou zijn, omdat de vibraties wel supersterk zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:00 schreef heiden6 het volgende:
Hierover heb ik alleen maar tevreden stemmen gehoord, waaronder van twee Fok!sters.![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dit is die die jij hebt? Ik had gedacht dat het die dure zou zijn, omdat de vibraties wel supersterk zijn.
okay het gaat je lichaam niet in.. maar op je clitoris.. ouch, ik moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:32 schreef Alcarin het volgende:
zelf geknutseld met adaptertje en draadje, en dat werkt wel (ja, officieel niet veilig, maar hij gaat toch niet mijn lichaam in, het is alleen voor mijn clitoris).
Bij een onderzoek van TNO en de consumentenbond komen de batterijen van de Aldi ( topcraft blauw/zwart ) als aller beste er uit . qua prijs en kracht..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb er nog nooit eentje gezien met een stekker.
Overigens komen Duracell-batterijen bij Kassa! uit de test als niet al te best, dus mss nog wat experimenteren met andere batterijen?
Oplaadbaar geval (massagers, dan rechtsonder) misschien iets voor je? Weet niet hoe krachtig deze zijn, maar ze zijn wel altijd volledig opgeladen, dus op hun sterkst.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:32 schreef Alcarin het volgende:
Hm ik ga toch maar eens actief meedoen.. ik vraag me namelijk al jaren af waarom er geen vibrators zijn met een snoer eraan! Okee, er zijn van die 'massagestaven' maar die zijn weer ontzettend lomp...
Onder de douche lijkt me echter niet verstandig, zeker niet als 'ie aan staat...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:11 schreef heiden6 het volgende:
Ik was dat ding gewoon onder de kraan, maak hem ook even open, en hij doet het nog prima.
Is een goeie.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:16 schreef mrien het volgende:
Dat ding dat heiden6 liet zien lijkt me ook nog wel wat..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |