Rekening niet betaald!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:54 schreef Miss_kausalaya het volgende:
heyy kweet niet of het hier geplaatst kan worden, nja anders verplaatsen jullie het maar..
maar ik heb dus een samsung telefoontje, ( heb ook geen flauw idee welk type ofzo ).
Maargoed . er zit dus ook een cameraatje op..
En als ik dus fotootje wil maken, dan komt er dit te staan: Fout bij tonen voorbeeld
hoe krijg ik dat in vredesnaam weer goed?? Ik heb echt totaal geen verstand van die dingen..
Maar kan het dan zijn ofzo dat het cameraatje kapot is ofzo? of weet iemand hoe het zit?
Ik dank u vriendelijk als je et mij kan vertellen...
jaaa ik weet wat dat is.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:54 schreef Miss_kausalaya het volgende:
heyy kweet niet of het hier geplaatst kan worden, nja anders verplaatsen jullie het maar..
maar ik heb dus een samsung telefoontje, ( heb ook geen flauw idee welk type ofzo ).
Maargoed . er zit dus ook een cameraatje op..
En als ik dus fotootje wil maken, dan komt er dit te staan: Fout bij tonen voorbeeld
hoe krijg ik dat in vredesnaam weer goed?? Ik heb echt totaal geen verstand van die dingen..
Maar kan het dan zijn ofzo dat het cameraatje kapot is ofzo? of weet iemand hoe het zit?
Ik dank u vriendelijk als je et mij kan vertellen...
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:58 schreef Nawien het volgende:
[..]
jaaa ik weet wat dat is.
De internal jpg viewer is dan beschadigt en er moet dan de firmware 1.337 op geflashed worden zeg maar. Komt vaak voor bij die modellen, is een productiefoutje. Ik zit in die bis en heb wel zo een apparaatje waarmee dat kan. Voor 50 euro en een zak patat met pindasaus en uitjes doe ik het. Uiteraard halen en brengen.
Sommige mensen zijn al blij met het feit dat ze weten welke fabrikant het is geweest.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:06 schreef carmiie het volgende:
je weet toch wel wat voor telefoon je heb!?
Niet waar, ik heb een samsung en als ik hem aanziet zie je het type niet staanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:59 schreef HassieBassie het volgende:
Als je je Samsung aanzet komt het type in beeld te staan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |