abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35588311
heyy kweet niet of het hier geplaatst kan worden, nja anders verplaatsen jullie het maar..
maar ik heb dus een samsung telefoontje, ( heb ook geen flauw idee welk type ofzo ).
Maargoed . er zit dus ook een cameraatje op..
En als ik dus fotootje wil maken, dan komt er dit te staan: Fout bij tonen voorbeeld

hoe krijg ik dat in vredesnaam weer goed?? Ik heb echt totaal geen verstand van die dingen..
Maar kan het dan zijn ofzo dat het cameraatje kapot is ofzo? of weet iemand hoe het zit?

Ik dank u vriendelijk als je et mij kan vertellen.. .
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
pi_35588342
Mooie mensen fotograferen?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 21:56:09 #3
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_35588376
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:54 schreef Miss_kausalaya het volgende:
heyy kweet niet of het hier geplaatst kan worden, nja anders verplaatsen jullie het maar..
maar ik heb dus een samsung telefoontje, ( heb ook geen flauw idee welk type ofzo ).
En als ik dus fotootje wil maken, dan komt er dit te staan: Fout bij tonen voorbeeld

hoe krijg ik dat in vredesnaam weer goed?? Ik heb echt totaal geen verstand van die dingen..
Maar kan het dan zijn ofzo dat het cameraatje kapot is ofzo? of weet iemand hoe het zit?

Rekening niet betaald!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 21:56:13 #4
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_35588377
Misschien is je geheugen vol?
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_35588382
Te lelijke fotos om te tonen?

Gewoon ff naar de winkel gaan, die kan je wel helpen.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 21:57:29 #6
118586 KeessieK
Timmerdude.. :)
pi_35588422
pak je telefoon in je werphand, ga op zo'n 2 meter van de muur staan, gooi nu zo hard als je kan, en ziedaar! je probleem is opgelost..

weet je niet eens wat voor telefoon je hebt.. ongelovelijk zo dom zijn sommige mensen..
pi_35588465
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:54 schreef Miss_kausalaya het volgende:

jaaa ik weet wat dat is.

De internal jpg viewer is dan beschadigt en er moet dan de firmware 1.337 op geflashed worden zeg maar. Komt vaak voor bij die modellen, is een productiefoutje. Ik zit in die bis en heb wel zo een apparaatje waarmee dat kan. Voor 50 euro en een zak patat met pindasaus en uitjes doe ik het. Uiteraard halen en brengen.
Still Pimpin' .. Ahaaight
  dinsdag 28 februari 2006 @ 21:59:37 #8
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_35588506
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:58 schreef Nawien het volgende:

[..]

jaaa ik weet wat dat is.

De internal jpg viewer is dan beschadigt en er moet dan de firmware 1.337 op geflashed worden zeg maar. Komt vaak voor bij die modellen, is een productiefoutje. Ik zit in die bis en heb wel zo een apparaatje waarmee dat kan. Voor 50 euro en een zak patat met pindasaus en uitjes doe ik het. Uiteraard halen en brengen.
pi_35588510
Als je je Samsung aanzet komt het type in beeld te staan..
Big dick.
pi_35588568
kansloos dit.
Als jij al niet weet welk type telefoon het is, hoe moeten we jou dan helpen?

pi_35588777
je weet toch wel wat voor telefoon je heb!?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 22:09:19 #12
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_35588899
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:06 schreef carmiie het volgende:
je weet toch wel wat voor telefoon je heb!?
Sommige mensen zijn al blij met het feit dat ze weten welke fabrikant het is geweest.
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_35588964
Goh het is een meisje... breezer dus in dit geval... ik dacht dat 't Maikuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul was
pi_35589447
Uit voorzorg maar even de TT aangepast.
pi_35589589
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:59 schreef HassieBassie het volgende:
Als je je Samsung aanzet komt het type in beeld te staan..
Niet waar, ik heb een samsung en als ik hem aanziet zie je het type niet staan het staat wel aan de binnenkant van je batterij trouwens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')