Ok dan is dat iig duidelijk. Die op corset geinspireerde lingerie kan idd erg mooi zijn. Maar helaas wordt het nog wel eens verkocht als corset. Met die dingen kan je insnoeren wat je wilt (als er al een veter in zit) maar dat resulteert altijd in een rollade. Om een mooi glad effect te moeten er toch echt balijnen in.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:56 schreef OkDna het volgende:
ik vind zowel echte corsetten als lak en leer en wat klassiekere corsetjes of speelpakjes zoals jij het noemt ( het is idd geen corset maar daarop geinspireerd) allemaal leuk
Moeilijk kiezen dus![]()
Bestel je daar echt? Lijkt me namelijk nogal eng om zoiets via internet te bestellen. Zeker aangezien ze niet goedkoop zijjn, en de kans dat het niet past lijkt me toch aanwezig.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:43 schreef SHE het volgende:
Oh ja...en mijn adres voor korsetjes en lingerie in het algemeen:
www.agentprovocateur.com
Chique, maar tegen het net toelaatbare aan...zonder ordinair te worden
Whehe, nee ik ook niet. En bij Agent Provocateur zijn het allemaal gewone confectiematen geloof ik. Maar wel heeeel mooi spulquote:Op zondag 5 maart 2006 15:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sommige mensen hebben van die maten dat alles past, mss heeft SHE dat ook. Ik hoef het niet te proberen, BH's al helemaal niet.
Ik heb juist moeilijk maten...Smalle taille, flinke tieten..Mijn bh maat is 70 DDquote:Op zondag 5 maart 2006 15:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sommige mensen hebben van die maten dat alles past, mss heeft SHE dat ook. Ik hoef het niet te proberen, BH's al helemaal niet.
Hm, misschien ook iets voor mij dan. Ik heb 70D en vind altijd maar moeilijk echt goed zittende BH's, laat staan bustières e.d.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:19 schreef SHE het volgende:
Ik heb juist moeilijk maten...Smalle taille, flinke tieten..Mijn bh maat is 70 DD
Probeer maar eens een BH te vinden in die maat in de reguliere shops :wink2:
Agent P heeft juist een pasvorm geschikt voor echte vrouw-vrouwtjes, met rondingen waar ze horen![]()
Ok, dan bestel ik daar dus nietquote:Op zondag 5 maart 2006 16:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb juist moeilijk maten...Smalle taille, flinke tieten..Mijn bh maat is 70 DD
Agent P heeft juist een pasvorm geschikt voor echte vrouw-vrouwtjes, met rondingen waar ze horen![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 5 maart 2006 16:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Ben gisteren puur op de gok langsgeweest bij Mince (moet vantevoren eigenlijk eerst bellen) en heb echt een supermooi satijnen corset gekocht! Als je langsgaat krijg je perfect advies over welk soort corset het best bij je lichaamsverhoudingen past. En sowieso, 90 euro voor een echt corset is echt niet duur!quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:58 schreef robina het volgende:
wij wonen gelukkig 'vlak' in de buurt (relatief dan hé, drie kwartiertjes rijden). Keertje langsgaan staat al in de planning, de vraag is alleen: wanneer?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben gisteren puur op de gok langsgeweest bij Mince (moet vantevoren eigenlijk eerst bellen) en heb echt een supermooi satijnen corset gekocht! Als je langsgaat krijg je perfect advies over welk soort corset het best bij je lichaamsverhoudingen past. En sowieso, 90 euro voor een echt corset is echt niet duur!
Die "winkel" bevindt zich op een industrieterrein in Best (bij Eindhoven). Het is niet echt een winkel, meer een aantal kantoorpanden wat ze hebben afgehuurd en waar ze hun producten hebben liggen. Meer informatie over de routebeschrijving en hun producten zie je op hun website, www.mince.nl .quote:
Tsja, iemand de kleding van het lijf scheuren is er niet bij nee.... je moet de veters losmaken en als er weer wat speling inzit (net zoals veterschoenen uittrekken) dan kan je aan de voorkant de haakjes losmaken. Denk niet dat je er meer dan 30 seconden mee bezig bent.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:46 schreef Xebrozius het volgende:
Ze hebben een hoog gothic gehalte, en die dingen uitkrijgen is een hel. Al die tering 'veters'
Wijsneus...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:33 schreef loveli het volgende:
Uhm.. 't is maar 1 veter...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |