Namens mijn gloelampje, wat is je nummerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:32 schreef dekslet het volgende:
bel me maar je gloeilampje is nooit meer eenzaam..
Ja ik word platgebeld, probeer het op een later tijdstip nog eens.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:40 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik krijg een in gesprektoon, dekslet!
Je spaarlampen kun je op de bank leggen..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:43 schreef mcDavid het volgende:
werkt dit gepantenteerde systeem ook voor spaarlampen?
Neemt er iemand op? :-Bquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
WTF dat nummer bestaat ook nogLeuk als je GSM nummer op een forum komt te staan met 100den bezoekers.....
Ja, een man. En ik schat hem niet zo oud... onder de 20 i.i.g.quote:
Jij hebt ook geen medeleven! jij, jij.. BEEST!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:45 schreef nyny83 het volgende:
Ik ben lekker een gloeilampterrorist, en ik koop mooi niet zo'n doosje. Voor 20.000 euro kan ik heeeeel veel nieuwe gloeilampjes kopen, dus laat ze maar lekker afsterven.
zei mn vrouw ook vannachtquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:46 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen medeleven! jij, jij.. BEEST!!
niet van doosjes die me 20.000 euro kosten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:49 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Zie je wel, je houdt wel van doosjes
Wacht maar totdat je een jaar droog staatquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:56 schreef nyny83 het volgende:
[..]
niet van doosjes die me 20.000 euro kosten.
och.. die tijd heb ik wel gehad. Mocht het nogmaals gebeuren kan ik ook wel een doosje voor 50/100 euro krijgen gok ik (als ik dat al zou willen)quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:03 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je een jaar droog staat
Ik ga mijn gloeilamo geen Windows aandoenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:21 schreef dekslet het volgende:
Geachte gloeilampbezitter!
Hebt u ook altijd zo'n schuldgevoel wanneer u uw huis verlaat? Dat arme gloeilampje wat daar in zijn vitting zit te jammeren? Nu is dat verleden tijd. dankzij mijn gepatenteerde gloeilampjesopvangtechtiek kunt u uw gloeilampje meenemen naar bijvoorbeeld uw werk, vakantie, of wanneer u uw hond uit laat.
Het systeem werkt verrassend eenvoudig, u plaatst uw niet meer eenzame gloeilampje in het gepattenteerde opbergdoosje (waarvan ik de exacte werking helaas niet kan verklappen) waar uw gloeilamp de beschikking heeft over een 42" lcd televisie met dvd speler, schotel, win xp media center, etc. Dan klapt u uw opbergdoosje dicht. Dankzij de ingebouwde babyfoon kunt u naar uw geliefde lampje luisteren. Dit alles plaatst u in uw binnenzak en u kunt staan en gaan waar u wilt.
Uw opberg doosje kan op aanvraag voorzien worden van uiterlijke details (denk aan een platina hoesje etc.)
Dit alles voor het schamele bedrag van ¤20.000, u wilt toch ook het beste voor uw gloeilamp? als u nu binnen 24 uur bestelt krijgt u een 2e exemplaar voor de halve prijs. Voor bestellingen of vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |