Eric Clapton heeft een hele hoop van zijn songs opgenomenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:09 schreef no1uknow het volgende:
M'n pa is het nu ook aan het kijken.
Wist niet dat hij zoveel nummers met/van Eric Clapton heeft geschreven :o
whehe, Clapton stond er inderdaad erg timide bij.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:31 schreef placebeau het volgende:
Ja, erg tof.
Mooi om Clapton tijdens "after midnight" te zien staan als een klein jongetje naast zijn grote idool.
En de beelden van de amerikaanse highways en clubs zijn precies deze die ik voor me zag als ik een plaat van hem opzette.
Alleen jammer datMagnolia
niet in de reportage voorkwam.
Uw vader is een groot mens de muziek van JJ Cale in ere te houdenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:48 schreef ChOas het volgende:
Mag ik jullie dan ook even wijzen op www.talktothecat.nl Nederlandse band welke alleen maar JJ Cale speelt...
Luister ff naar de MP3s
(Disclaimer: Ik ben de zoon van een van de leden)
Heb het hier (nog) op videoband staanquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:00 schreef Zanderrr het volgende:
Helemaal gemist
Is dit nog ergens online te bekijken?
Volgens mij wordt ie van het weekend herhaald (althans dat was vroeger zo)quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:00 schreef Zanderrr het volgende:
Helemaal gemist
Nee, en de uitzendingen worden volgens mij ook niet meer herhaald.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:00 schreef Zanderrr het volgende:
Helemaal gemist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |