Terugvindpost, zodat het topic in My Active Topics komt te staan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
[domme modus]
wtf is steeds die tvp....................................
[/domme modus]
Heb je wel gamespy geinstalleerd staan? Zo ja, gooi het er eens af en probeer het dan... ik heb G.S. niet eens draaien............ maarja ik connect dan ook handmatig met de BoF server...quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:59 schreef DonSauza het volgende:
Hoe kan het nou dat ik die melding wel krijg en anderen gewoon BF2 kunnen spelen?
Wat doe ik dan anders dan anderen? :S
ik maak altijd een bookmarkquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:46 schreef peristilius het volgende:
[..]
Terugvindpost, zodat het topic in My Active Topics komt te staan.
Tevens tvp.
Ja staat idd wel geinstalleerd...zal het er eens afgooien!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:05 schreef JK het volgende:
[..]
Heb je wel gamespy geinstalleerd staan? Zo ja, gooi het er eens af en probeer het dan... ik heb G.S. niet eens draaien............ maarja ik connect dan ook handmatig met de BoF server...
Als ik BF2 opstart moet ik gelijk al inloggen, daarna gaat het mis en krijg ik de error.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Laat DonSauza toch lekker zijn vragen stellen. We zitten niet op GoT.
@DonSauza: Ik kan je niet helpen, aangezien ik nooit problemen heb met het inloggen.
Wat doe je allemaal?
Dubbelklik icoon BF2.
Klik op login
Klik op Multiplayer
Klik op Favorites
Klik op Band of Fok!kers
Klik op connect.
Klaar, dat is ongeveer wat je zou moeten doen.
In theorie hebben we daar een echt Battlefield 2 topic voor maar dat is zo goed als dood sinds dat wij ons eigen topic hebbenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:46 schreef DonSauza het volgende:
Oja bedankt, dat ik hier gewoon vragen kan stellen...
Ik heb vaak heel veel aan die antwoorden van jullie dus stel het zeer op prijs!!![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:43 schreef staticdata het volgende:
iemand de server gisteravond nog vol gekregen?
Dat is het Nederlands Oldtimer en Occasion Bureauquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:20 schreef -chiel- het volgende:
wat is een noob?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat is het Nederlands Oldtimer en Occasion Bureau
http://www.noob.nl/
Waarschijnlijk is Diamond daar lid van ofzo
waaruit we gerust kunnen concluderen dat chiel een noob isquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:39 schreef staticdata het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Noob
quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:55 schreef Incolumis het volgende:
effe brood halen want ik stik van de dorst......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |