Aj, pijnlijk om betrapt te worden door je moeder tijdens telefoonsex... of zijn jullie nog niet zo verquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:53 schreef Sickert het volgende:
Tis dat mn moeder kwam zeggen dat ik moest gaan slapen anders nu nog![]()
was het niet in november 2005, dat daar mensen in de file moesten slapen vanwegen de hevige sneeuwvalquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:06 schreef Incolumis het volgende:
tja moet je ook niet in de randstad wonen he
files kennen we hier niet in het oosten
op de snelweg a16 was het nog wel te doen, maar in zwijndrecht gleed ik bij 15 km/u nog door toen ik voor de rotonde wilde remmenquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mja het is gewoon spekglad, ook op het asfalt. Op de randweg van Dordt kon ik ook niet harder dan 50 km/h rijden.
Dat was inderdaad het oosten, maar niet zover naar het oosten. Iedereen wilde langs Apeldoorn, ik was die dag verstandig en had een vrije dag genomen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:10 schreef staticdata het volgende:
[..]
was het niet in november 2005, dat daar mensen in de file moesten slapen vanwegen de hevige sneeuwval![]()
nou dat gebeurt ook 1 keer in de 10 jaar hoor, 't is niet standaard zoals in de randstadquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:10 schreef staticdata het volgende:
[..]
was het niet in november 2005, dat daar mensen in de file moesten slapen vanwegen de hevige sneeuwval![]()
jawel, bij oldenzaal kon je niet stilstaan, want dan zat je vast. zo snel kwam de sneeuw naar benedenquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat was inderdaad het oosten, maar niet zover naar het oosten. Iedereen wilde langs Apeldoorn, ik was die dag verstandig en had een vrije dag genomen.
daar heb jij dan weer gelijk inquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:00 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nou dat gebeurt ook 1 keer in de 10 jaar hoor, 't is niet standaard zoals in de randstad
Bij Apeldoorn kon je alleen maar stilstaan. De week erna reed ik langs allemaal sneeuwpoppen op de A1quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:01 schreef Incolumis het volgende:
[..]
jawel, bij oldenzaal kon je niet stilstaan, want dan zat je vast. zo snel kwam de sneeuw naar beneden
Moest je voor die tieten het internet opquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:07 schreef jpjedi het volgende:
Bier en Tieten.... gouden combi en dat is ook de reden dat we met een man of 5 achter de pc zaten gisteren..![]()
Hilarische momenten zijn dat.
Nieuwe trend wordt het MSN-carnavalquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Moest je voor die tieten het internet opCarnaval is niet meer wat het geweest is
![]()
Ik heb mezelf al als servervuller aangesteld... en er moeten er nog 3 bij eigenlijk... Ik kom gewoon thuis, ga op de server en ga tv kijken... meestal volgen er dan snel meer... en is die rond 9 wel gevuld...quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:14 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Wie doet er morgenavond trouwens mee om de server vol te krijgen ? Ik ben iig aanwezig, ik zet de wekker om half 9/9 uur en laat dan alles uit m'n handen vallen.
Zou graag mee willen doen maar dan heb ik geen PC meer om op te werkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:25 schreef RudyCarell het volgende:
Ik heb mezelf al als servervuller aangesteld... en er moeten er nog 3 bij eigenlijk... Ik kom gewoon thuis, ga op de server en ga tv kijken... meestal volgen er dan snel meer... en is die rond 9 wel gevuld...
Weet je hoe koud het buiten isquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Moest je voor die tieten het internet opCarnaval is niet meer wat het geweest is
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |