quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:30 schreef jpjedi het volgende:
dacht dat jij meer van de format C: was..![]()
Is op de server van van kwa, Killers With Attitude. Is een i3d server.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Heb je voor mij een tijdstip waarop dit gebeurde en welke server ?
-edit-
Ik heb de screenshot doorgegeven maar de informatie zou ik graag nog van je krijgenAls t op onze eigen server gebeurt kan je ook een admin vragen ze te bannen maar dat weet je vast wel
Slaps back en wijst naar avatarquote:
Ik mag weer rijden geloof ik... En nog eens snotverkouden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Hoe gaat t met je alcohol level ?
Als je in je spawnscherm blijft kunnen ze je niet reviven en kun je dus ergens anders spawnen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:37 schreef Marc3l het volgende:
[..]
Is op de server van van kwa, Killers With Attitude. Is een i3d server.
tijdstip zo rond half 2 gister nacht.
Ben er ff uitgegaan en daarna weer terug gekomen om een vriendelijk gesprek aan te gaan![]()
Zat volgens mij geen admin in, gebeurde in iedergeval niks
hmm dat wist ik niet. Heb na een paar keer ook maar gedisconnect.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als je in je spawnscherm blijft kunnen ze je niet reviven en kun je dus ergens anders spawnen.
Kijk maar uit dat EA niet denk dat jij er ook bij hoort, met EA weet je maar nooit
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik mag weer rijden geloof ik... En nog eens snotverkouden.![]()
Kutcarnaval, begin er nooit aan.![]()
Ik heb er even duidelijk bijgezet dat M Traxx het slachtoffer wasquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kijk maar uit dat EA niet denk dat jij er ook bij hoort, met EA weet je maar nooit
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:38 schreef Suikermais het volgende:
Godver de godver...
Ben ik net van die keelonsteking af krijg ik er gezellig een verkoudheid bij achteraan...klotezooi
i see a conectionquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik mag weer rijden geloof ik... En nog eens snotverkouden.![]()
Kutcarnaval, begin er nooit aan.![]()
Sjakie, plaats er gewoon [url] tags om heenquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:29 schreef jpjedi het volgende:
http://www.weescreatief.nl/Keffo.nl 1 to go.._2_3_2006@20_24_05.wav (copy-paste naar browser)
Sickert is timmerman![]()
Als je toch niet met je vrouwtje bezig bent, ga dan eens gamenquote:
Wat ben jij een zeikerd zeg!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
doe dat en kom dan ook niet meer in dit topic aub
niet alleen van de aarde hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:35 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Wat ben jij een zeikerd zeg!
Ik mag toch gerust vragen stellen als ik dat niet weet...
Jij vindt jezelf wel god op aarde of niet?![]()
wat is dan ontopic hier? Ben even de draad kwijt namelijk...quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
niet alleen van de aarde hoor![]()
je gaat gewoon extreem offtopic![]()
en Homo'squote:Op donderdag 2 maart 2006 20:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
wat is dan ontopic hier? Ben even de draad kwijt namelijk...
oh ja! TIETUH!!!![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:40 schreef peristilius het volgende:
[PC] Battlefield 2 (44)
Als je het niet uithoudt tussen die mafkezen hier kan je het ook daar proberen DonSauza, dat is het oorspronkelijke BF2 topic.
Mafkezen? pfffffffffquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:40 schreef peristilius het volgende:
[PC] Battlefield 2 (44)
Als je het niet uithoudt tussen die mafkezen hier kan je het ook daar proberen DonSauza, dat is het oorspronkelijke BF2 topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |