quote:
wat voor hond was het?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:31 schreef Forumschorem het volgende:
Ghehehe, ik heb die rothond wel goed geraakt trouwens. Dat zal 'm leren, mijn drinkontbijt omgooien, tssssss.
een herder helmjosti!quote:Op donderdag 29 december 2005 16:33 schreef asdqert het volgende:
[..]
wat voor hond was het?
als het zon klein ding was had ik 'm ook een stevige rotschop verkocht denk ik.![]()
Lees de FP nog eens door ofzo.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:33 schreef asdqert het volgende:
[..]
wat voor hond was het?
als het zon klein ding was had ik 'm ook een stevige rotschop verkocht denk ik.![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:27 schreef Repeat het volgende:
Schop dan die vent, en niet die hond
Oh ja, haha enzoquote:Op donderdag 29 december 2005 16:35 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Lees de FP nog eens door ofzo.
Waarom, die hond gooit toch mijn drinkontbijt om?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:27 schreef Repeat het volgende:
Schop dan die vent, en niet die hond
Die vent gooit toch een stok naar jequote:Op donderdag 29 december 2005 16:36 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Waarom, die hond gooit toch mijn drinkontbijt om?
Wat een ramp!! Moest je het daar niet zo neerzetten.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:36 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Dus als ik een mes in je rug steek dan schop je mijn mes?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:36 schreef Forumschorem het volgende:
Staat er een bericht over op de FP dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:35 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Lees de FP nog eens door ofzo.
Hij bedoelt First Post.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Staat er een bericht over op de FP dan?
lolquote:Op donderdag 29 december 2005 16:46 schreef buitenbeentje het volgende:
TS kan ook niet meer reageren zie ik net: Banmeld topic deel 675
Ik denk dat het de hond van een Admin is geweestquote:Op donderdag 29 december 2005 16:48 schreef Repeat het volgende:
[..]
lol![]()
Waarom vraag ik me af, gelukkig ben ik niet nieuwsgierig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |