Je hebt in ieder geval een onderwerp om over te praten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:22 schreef Gelderland het volgende:
Heb ik vanavond een leuke carnavals(date) met een mooie dame, ga ik snel douche en nóg sneller scheren en bij 1 van de laatste scheerslagen ging 't mis.. Hopsakeee 2 dikke sneëen net naast mijn neus![]()
![]()
BALENNNwant 't ziet er niet echt uit en bloedt nog best erg...... dus lache me maar uit/noem me maar een n00b... ik accepteer 't vandaag allemaal
![]()
Dan zeg je tegen haar dat je geinspireerd bent door Ichi the Killer, zal vast geil vindenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:22 schreef Gelderland het volgende:
.. Hopsakeee 2 dikke sneëen net naast mijn neus![]()
![]()
Nee man vis is beter, dan zegt hij dat dat zijn kieuwen zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:26 schreef ScienceFriction het volgende:
Of je gaat verkleed als paard...
of maak aan de andere kant ook 2 snedes! symetrie enzo....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:24 schreef _The_General_ het volgende:
Het is Carnaval, werk het ergens mee weg!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:26 schreef ScienceFriction het volgende:
of je doet een gothic outfit aan...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:26 schreef ScienceFriction het volgende:
jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:05 schreef stijgende_ster het volgende:
Was de inkopper "Ga als gothic" al gemaakt?
nouja... ik heb ook een puist 1tje.... ergens naast mijn mond. Maar daar kan ik mee leven want voor de rest is het huidje gladquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:59 schreef dark_humanity774 het volgende:
Haha Gelderland is een n00b!
maargoed: tis altijd nog beter dan een dikke puist.
Ben je madonna ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:21 schreef Gelderland het volgende:
[..]
nouja... ik heb ook een puist 1tje.... ergens naast mijn mond. Maar daar kan ik mee leven want voor de rest is het huidje glad(behalve dan die 2 sneedjes en rode plek daardoor)
Dude...Als ik aan Ichi The Killer denk denk ik niet aan geilheid...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:26 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dan zeg je tegen haar dat je geinspireerd bent door Ichi the Killer, zal vast geil vinden![]()
Jij bent gewoon niet kinky genoeg!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:44 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dude...Als ik aan Ichi The Killer denk denk ik niet aan geilheid...
Wat is er mis met jou man. Mafkees.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:59 schreef dark_humanity774 het volgende:
Haha Gelderland is een n00b!
maargoed: tis altijd nog beter dan een dikke puist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |