Je hebt in ieder geval een onderwerp om over te praten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:22 schreef Gelderland het volgende:
Heb ik vanavond een leuke carnavals(date) met een mooie dame, ga ik snel douche en nóg sneller scheren en bij 1 van de laatste scheerslagen ging 't mis.. Hopsakeee 2 dikke sneëen net naast mijn neus![]()
![]()
BALENNNwant 't ziet er niet echt uit en bloedt nog best erg...... dus lache me maar uit/noem me maar een n00b... ik accepteer 't vandaag allemaal
![]()
Dan zeg je tegen haar dat je geinspireerd bent door Ichi the Killer, zal vast geil vindenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:22 schreef Gelderland het volgende:
.. Hopsakeee 2 dikke sneëen net naast mijn neus![]()
![]()
Nee man vis is beter, dan zegt hij dat dat zijn kieuwen zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:26 schreef ScienceFriction het volgende:
Of je gaat verkleed als paard...
of maak aan de andere kant ook 2 snedes! symetrie enzo....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:24 schreef _The_General_ het volgende:
Het is Carnaval, werk het ergens mee weg!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:26 schreef ScienceFriction het volgende:
of je doet een gothic outfit aan...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:26 schreef ScienceFriction het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |