door dat plastic eruit te halen zeker? heb je ergens mallen om te printen of iets in die richting?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo'n case heb ik ook. Erg fijn dingetje, zeer stevig. En je kunt er je eigen skin in steken.
sounds yummyquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Die 3.0 XMB is dus de nieuwe de firmware.
XMB staat voor Cross Media Bar is het menusysteem van sony, met horziontaal de catagorieën, waaronder dan verticaal de subopties verschijnen
Zijn geruchten óóit serieus?!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
PSP2? Zijn er serieuze geruchten dan? Heb die gemist denk ik...
Yummy?quote:
my bad, dacht even dat het zou veranderen ^^quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:48 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zijn geruchten óóit serieus?!
[..]
Yummy?XMB is gewoon de userinterface van de PSP al sinds firmware 1.0. aan de interface zèlf gaat niks veranderen met firmware 3.0.
Gelukkig niet! XMB is prima zoals het is!quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:34 schreef JanaX het volgende:
my bad, dacht even dat het zou veranderen ^^
quote:Caseareo Giovanni Luigi Valentino Elvinino is a priest on a mission. Set up by an Elder in the Church in New York, Father Caseareo has been framed for drinking all of the sacremental wine. Now to clear his name, Caseareo must follow a trail of bread (literally) that will lead to the real perpetrator and take him from the New World to Grand Theft Auto: Vatican City.
[...]
Interactivity in the game has increased tremendously since the previous installements of the series. In older editions, life could be regained by patronizing hookers. However, in GTA:Vatican City, hookers have been replaced by Altar boys, who run away and have to be captured prior to use.
ja, een laptop heb ik ook, maar die ga ik niet meenemen op wintersportquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
als ie bij vol is op 100%
staat er dan ik nog 8 uur kan gamen
als je laptop hebt, neem je die ook mee
ik laad hem vaak op met usb ladertje, gamen en fokken
misschien neem ik wel een laptop meequote:Op donderdag 2 maart 2006 11:46 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
ja, een laptop heb ik ook, maar die ga ik niet meenemen op wintersport
Gebruik me vrije uurtjes wel met me vriendin![]()
![]()
Maar 8uur is wel genoeg iig![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:54 schreef progje het volgende:
[..]
misschien neem ik wel een laptop mee![]()
gok maar op 5 uur als je de gewone batterij hebtquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
als ie bij vol is op 100%
staat er dan ik nog 8 uur kan gamen
als je laptop hebt, neem je die ook mee
ik laad hem vaak op met usb ladertje, gamen en fokken
weet niet wat je met die gewone batterij hebt gedaanquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:49 schreef brtausi het volgende:
[..]
gok maar op 5 uur als je de gewone batterij hebt
ik heb die van 3600, die gaat 10 uur mee![]()
Ligt er ook een beetje aan wat voor spel je aan het spelen bent, of je een film kijkt of alleen maar muziek luistert. Maar met een spel als Lumines bijv. haal ik de 8 uur volgens mij ook wel, terwijl na het bekijken van een UMD-movie de batterij al een flink stuk leeg is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
weet niet wat je met die gewone batterij hebt gedaan
maar ik kan zeker 8 uur..
laad hem ook pas op, als ie echt leeg is
kga zon ding volgende week ook maar s halen, is toch wel handig. en zon oplader is ook wel handig dnek ikquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:50 schreef brtausi het volgende:
rond de 40 a 50 eurie maar ik had hem van iemand van tweakers die hem over had voor 30 euro, hij gooide het gewoon bij mij in de bus en zei.
als je het je bevalt moet je het geld maar overmaken, bevalt het je niet moet je het ff terugrengen/sturen naar dit adres ***************************.
Dat viel me wel heel erg mee en ik ben er dan ook heeel erg blij me![]()
mja iddquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:31 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan wat voor spel je aan het spelen bent, of je een film kijkt of alleen maar muziek luistert. Maar met een spel als Lumines bijv. haal ik de 8 uur volgens mij ook wel, terwijl na het bekijken van een UMD-movie de batterij al een flink stuk leeg is.
ik heb wel zon kabel waarmee ik dus ook de mem card kan bereiken... maar hoe laad je hem op via usb?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mja idd![]()
ook is zo'n oplader via usb wel fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |