quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:03 schreef Aurelianus het volgende:
Nolius. Een aardige knaap die niet bang is om je een handje te helpen.
Daarom juist. Als PR-stunt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:04 schreef kareltje_de_grote het volgende:
och, ik zou de moeite niet doen er luisterd toch geen flikker
Alleen Brechtje nog.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:04 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Brechtje, de mini Yvonne.quote:
jouw nummer?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:06 schreef Shirley het volgende:
Moet je maandag maar even bellen naar het speciale telefoonnummer. Lekker hijgen
Net als Giel Beelen!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:05 schreef longinus het volgende:
Als je je nou live laat aftrekken op fokradio
luisterd?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:04 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Jou moet ik hebben?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:25 schreef Nolius het volgende:
[..]
luisterd?
Geen LBO-zwakstroom flikkers blijkbaar
Maar tja... als je het buiten op straat doet![]()
quote:
achjah, liever LBO-zwakstroom dan DJ bij de zwakzinnigenomroepquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:25 schreef Nolius het volgende:
[..]
luisterd?
Geen LBO-zwakstroom flikkers blijkbaar
Maar tja... als je het buiten op straat doet![]()
Doe je dat ook al?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
achjah, liever LBO-zwakstroom dan DJ bij de zwakzinnigenomroep
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:57 schreef SiemeN het volgende:
Ik pleit voor de set van Sesamstraat binnenstormen, slechts gekleed in je wielrenners broekje.
Wanneer je dan Lot tegen het lijft loopt.. masturberen als een tijger!
Giel Beelen had een keer zich oraal laten bevredigen door een hoer, live in de radio. Stond in de Volkskrant Magazine. Dus bel Giel ff zou ik zeggenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:01 schreef MrBean het volgende:
Bij wie moet ik me aan melden?
Giel doet geen FOK!radio, de laatste keer dat ik het hoordequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Giel Beelen had een keer zich oraal laten bevredigen door een hoer, live in de radio. Stond in de Volkskrant Magazine. Dus bel Giel ff zou ik zeggen
Was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:21 schreef Nolius het volgende:
[..]
Giel doet geen FOK!radio, de laatste keer dat ik het hoorde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |