20:55 Match of the day: Voetbalquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:05 schreef Dos37 het volgende:
Komt Engeland morgen nog op de BBC1
iig wel op Sport1quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:05 schreef Dos37 het volgende:
Komt Engeland morgen nog op de BBC
In Londenquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:21 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Trinidad & Tobago 0-2 gewonnen uit bij IJsland
Jaliens en Maduroquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:13 schreef Radegast het volgende:
Welke spelers zullen er vanavond geblesseerd raken tijdens deze nietszeggende potjes?
Ik denk Robben, misschien Van Bommel, en vast ook wel weer iemand van Arsenal want die zijn altijd de pineut.
Ik dacht dat er misschien bij het intrappen al iemand was bezweken aan een snoeiharde Uruguayaanse tackle,quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Osgood, oude spits van het nationale elftal en Chelsea dacht ik.
Maar officieel was het voor een oud bondscoachquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Osgood, oude spits van het nationale elftal en Chelsea dacht ik.
Dat commentaar is geweldigquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:31 schreef DutchGooner het volgende:
Engeland is niet onaardig.
Zo één maakt ie van z'n leven niet meer.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:48 schreef Jump het volgende:
Interland van Luxemburg - België stilgelegd wegens de sneeuw.
Stilgelegd na 64 minuten.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het niet speciaal eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:50 schreef Kang-He het volgende:
Engeland - Uruguay kijken jongens. Aantrekkelijke wedstrijd, leuke aanvallen, mooie acties. En niet geheel onbelangrijk, super commentaar.
Op welke zender is de wedstrijd te volgen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:00 schreef OnlineGokker het volgende:
Duitsland weet niet wat ze overkomt met die 3-0 achterstand na 45 minuten
Hopelijk worden ze de 2e helft helemaal afgeslacht
ARDquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:01 schreef Jump het volgende:
[..]
Op welke zender is de wedstrijd te volgen?
en Engeland-Uruguay op de BBC en Sport1,quote:
verrassend zelfsquote:
Anschlusstreffer?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:50 schreef FloggingMolly het volgende:
duitsland heeft gescoord
Nee maar wel SBS.Dus niet op SBS...quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:10 schreef 2Drix het volgende:
Laat de NOS samenvattingen zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |