Maikuuuul is toch geen belgquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:56 schreef TC03 het volgende:
Wel gek dat dit vooral Belgen zijn. Of eigenlijk niet gek, op internet kom ik zelden een Belg tegen die niet in zijn eigen onverstaanbare accentje typt.
Moet je IRL eens proberenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:00 schreef switchboy het volgende:
Of eenachter iedere zin...
shit daar maak ik me zelf ook wel eens schuldig aan
Pietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:56 schreef TC03 het volgende:
Kijk met de uitdrukking laughing out loud is niks mis. Als iets echt grappig is, en de betreffende internetter schatert het uit achter zijn computertje, dan is deze term op z'n plaats! Maar in andere gevallen...
Piet: Hey mijn computer start niet op! Help!
Willekeurige mongool: Check de stekker eens lol. Of misschien is je voeding stuk lol.
Wel eens gedaanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:09 schreef Vivi het volgende:
Het wordt echt erg als je irl lol!!11!111! zegt 14.gif.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:19 schreef switchboy het volgende:
lol is een gewoon nederlands woord LOL is de afkorting
Oh wat hebben we een lolquote:
Voortaan als iemand een grap maakt met een sirieuze kop 'Lachen joh' zeggen? Zijn nou eenmaal nederlandse woordjesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:19 schreef switchboy het volgende:
lol is een gewoon nederlands woord LOL is de afkorting
Oh zo, doe je verhaal dan ook in duidelijk Nederlands.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:26 schreef switchboy het volgende:
[..]
Oh wat hebben we een lol
LOL dat is grappig
Iddquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:00 schreef switchboy het volgende:
Of eenachter iedere zin...
shit daar maak ik me zelf ook wel eens schuldig aan
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:59 schreef boekenworm het volgende:
lol
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:59 schreef frankium het volgende:
lol
quote:
quote:
quote:
quote:
HET IS NIET GRAPPIG VERDOMMEquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:19 schreef CasualJ het volgende:
Goed topic lol.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:15 schreef TC03 het volgende:
Alle josti's struikelen weer over elkaar om de één na de andere niet-grappige opmerking te plaatsen. Gefeliciteerd.
Tyft nou maar op naar je zwakzinnigeninstelling en val ons niet lastig.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:16 schreef Avery het volgende:
maak je ergens anders druk om nerd
Wie bedoel je?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:30 schreef YellowLedbetter het volgende:
Lol is een rotuitdrukking. Ik ken ook zulks een irritant gastje die meent dat te pas en te onpas te gebruiken. Daarom praat ik niet meer met hem
2004? eerder 199* ofzoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:45 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Wie bedoel je?![]()
Ik heb zelf ook een hekel aan dat overmatige lol-gebruik, echt iets voor nerdjes die niet volwassen kunnen worden. Ik speel zelf ook veel games, online of niet, maar ik erger me altijd aan mensen die te pas en te onpas lol zeggen, zeg dan gewoon 'haha' (of vaker achter elkaar) maar niet die kut-afkorting, zeker niet in het echte leven en ook niet op een forum. Af en toe in een chatgesprek (msn of ingame) maakt me niet zoveel uit, maar je bent echt een onvolwassen wannabe-nerd als je er nog niet achter bent gekomen dat het eigenlijk heel triest én zooo 2004 is!
*lol*quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:45 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Wie bedoel je?![]()
Ik heb zelf ook een hekel aan dat overmatige lol-gebruik, echt iets voor nerdjes die niet volwassen kunnen worden. Ik speel zelf ook veel games, online of niet, maar ik erger me altijd aan mensen die te pas en te onpas lol zeggen, zeg dan gewoon 'haha' (of vaker achter elkaar) maar niet die kut-afkorting, zeker niet in het echte leven en ook niet op een forum. Af en toe in een chatgesprek (msn of ingame) maakt me niet zoveel uit, maar je bent echt een onvolwassen wannabe-nerd als je er nog niet achter bent gekomen dat het eigenlijk heel triest én zooo 2004 is!
Net als het woord n00b ook al aardig ingeburgerd begint te rakenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:05 schreef xman het volgende:
Ik zeg LOL tegenwoordig gewoon hardop in gesprekken. Maarja dan gewoon wanneer iets grappig is.
Niet in mijn kringen hoor, gelukkig!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:06 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Net als het woord n00b ook al aardig ingeburgerd begint te raken
En 1337... maarja dat is dan maar voor bepaalde momenten. LOL!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:06 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Net als het woord n00b ook al aardig ingeburgerd begint te raken
Als het 13:37 isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:09 schreef xman het volgende:
[..]
En 1337... maarja dat is dan maar voor bepaalde momenten. LOL!
laughing my ass offquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:27 schreef RijstNatie het volgende:
wat is lmao?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |