Beetje jammer dat als het zo doorgaat ik vrijwel niks van de 5k kan zienquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:44 schreef tong80 het volgende:
Binnen de 3 kwartier zijn alle mannen en vrouwen gestart. Dat moet ook een wereldrecord zijn.
En ook Mart is er gelukkig niet bij.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:02 schreef Remzz het volgende:
Mooi trouwens dat Bert Maalderink een weekje vakantie heeft genomen.
Zondag avond is dat, leuk eerste stap opweg naar het Olympisch wordne.quote:17:30 Demonstratie mini-marathon
met alle nationale marathontoppers en veel langebaan rijders
Ik vind -persoonlijk- de WR's laagland en buiten wel interessant.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:00 schreef Ericr het volgende:
Waarom constant dat wereldrecord laaglandbaan herhalen? Echt boeiend is het toch niet, al die gradaties. Wereldrecord, wereldrecord laaglandbaan, wereldrecord buiten, wereldrecord buiten op een laaglandbaan, wereldrecord met val. Er is maar 1 wereldrecord.
ah das positief , die gozer kan ook beter een andere sport gaan zoeken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:32 schreef Remzz het volgende:
Dit word weer iets van 6.30/6.35 voor Romme.
dat zeg ik netquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:35 schreef golfer het volgende:
Romme heeft zijn beste tijd nu echt wel gehad.
Gianni is jaren lang de best betaalde schaatser geweest. Hij verdiende 2/3 seizoenen volgensmij 500.000 euro per jaar.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:47 schreef MiLalaa het volgende:
Zal dat nog sponsoraanbiedingen gaan opleveren voor Gianni, als ie zelf aangeeft er in de zomer mee te willen kappen als het niet loopt...
Ja, beter dan die 3 uur voor de 5km.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:44 schreef golfer het volgende:
In 43 minuten een heel mannen en vrouwen 500 meter wedstrijdje afwerken.
Zo hoort het.![]()
Who gives a fuck.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:11 schreef Arcee het volgende:
Gaat Bokko nu wel of niet 't WK-junioren schaatsen?
Geen idee, ik luister niet echt. Al hoorde ik wel dat Mueller in eigen land door de Noorse pers werd bekritiseerdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:11 schreef Arcee het volgende:
Gaat Bokko nu wel of niet 't WK-junioren schaatsen?
dat is ook het enige wat ik hoordequote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geen idee, ik luister niet echt. Al hoorde ik wel dat Mueller in eigen land door de Noorse pers werd bekritiseerd.
ja daarna was ik ook even wat minuten kwijt om dit tot me door te laten dringenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geen idee, ik luister niet echt. Al hoorde ik wel dat Mueller in eigen land door de Noorse pers werd bekritiseerd.
Ja en hij rijd bagger.... Misschien heeft het toch voordeel die overwantenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:21 schreef MiLalaa het volgende:
Rojler zonder ovenwanten
Tong is er zat van.quote:
Tong is er zat van.quote:
Nog een kleine drie kwartier gok ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:29 schreef snellejelle het volgende:
tot hoe laat gaat die onzin door vandaag eigenlijk?
Ik gok op 20.15.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:29 schreef snellejelle het volgende:
tot hoe laat gaat die onzin door vandaag eigenlijk?
En terecht lijkt me, hij is op Davis na tot nu toe iedereen de baas. Als 'ie nog plezier heeft, waarom niet?quote:
In zijn hoogtijdagen kon hij mee op de 1500 maar dat gaat het echt niet meer lukkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:32 schreef MiLalaa het volgende:
Ritsma weer op de korte afstanden meekunnen dat zie ik toch echt niet gebeuren
Zijn er niet zoveel die ooit onder Ritsma's PR hebben gereden op de 1.500. 15 man maar.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
In zijn hoogtijdagen kon hij mee op de 1500 maar dat gaat het echt niet meer lukken
Zijn PR is ruim 3 seconde langzamer dan het WR
Net een half uur ofzoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
sta jij bij Marenin het gastenboek?
bijnaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Net een half uur ofzo
Is het je startpagina![]()
ik zwaai zondag wel even terugquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:43 schreef golfer het volgende:
Lief van Grödum dat ie in elke bocht even naar ons zwaait.
Ik heb een jaar geen Engels meer gehad, dat was echt het eerste wat ik in Engels moest typen, schrijven, pranten in een jaar.quote:
Moet je wel flink op tijd voor zijn. Meestal voordat het seizoen begint al uitverkocht.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:54 schreef MiLalaa het volgende:
Vanaf september meestal. Schrijf alvast maar in je agenda dan.
Ik ga er enorm op letten , wil zo graag is naar zon evenementquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:54 schreef MiLalaa het volgende:
Vanaf september meestal. Schrijf alvast maar in je agenda dan.
je moet gewoon de eerste dag dat je kan bestellen ook meteen reageren.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Moet je wel flink op tijd voor zijn. Meestal voordat het seizoen begint al uitverkocht.
Kan dat gewoon bij thialf ? of doe je zoiets via ticketservice enzo?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:56 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
je moet gewoon de eerste dag dat je kan bestellen ook meteen reageren.
je moet gewoon de knsb site in de gaten houden. Je kan dan zo'n formulier invullen en opsturen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Kan dat gewoon bij thialf ? of doe je zoiets via ticketservice enzo?
ah bedanktquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:57 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
je moet gewoon de knsb site in de gaten houden. Je kan dan zo'n formulier invullen en opsturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |