jawel, maar doe t dan op t moment dat er ff niets te beleven valt. Je gaat toch niet de grappen van (zoals vorig jaar bij Chris Rock) de presentator vertalen terwijl je op de achtergrond die zelfde presentator hoort praten in t Engels. Laat dat Engels gewoon horenquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is het daarvoor geen radio? Om commentaar te geven?
quote:Als je de speeches wil, kijk je de uitzending maar.
dan is t niet live he, dus niet zo leuk meerquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik weet dat het niet word uitgezonden. Ik had het over downloaden/nieuws de volgende ochtend.
ja precies. net als dat je een voetbal wedstrijd helemaal gaat kijken nadat je de uitslag al weetquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Downloaden en later kijken is altijd een enorme anti-climax.
Het gaat ook om rendement, er kijken te weinig mensen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:16 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Het is echt bullshit!!!
De publieke omroepen vinden het veel te duur....
Maar mensen zoals Canal+, Talpa, RTL en de SBS groep hebben toch poen zat???????
. Al gaat dat natuurlijk niet gebeuren.
Dat is wel enkele keren gebeurd maar daar zijn ze weer mee gestopt helaas, was altijd wel heel gezellig.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:01 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Als de NCRV nou eens een mooi scherm ophangt in de koffieruimte en de deur openzet![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gisteren Transamerica gezien en Huffman moet gewoon die Oscar krijgen [afbeelding]. Al gaat dat natuurlijk niet gebeuren.
Waarom niet denk je?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gisteren Transamerica gezien en Huffman moet gewoon die Oscar krijgen [afbeelding]. Al gaat dat natuurlijk niet gebeuren.
Oh was je daarover zo boos. Dat is nou eenmaal een keuze die wordt gemaakt. Radio kiest ervoor om het niet integraal uit te zenden, je hebt er nou eenmaal niet het plaatje bij. Kan irritant zijn maar wel begrijpelijk. Ik vind het geweldig dat deze hele fijne omroepn (O-)) de moeite neemt er uberhaupt zoveel aandacht aan te bestedenquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
jawel, maar doe t dan op t moment dat er ff niets te beleven valt. Je gaat toch niet de grappen van (zoals vorig jaar bij Chris Rock) de presentator vertalen terwijl je op de achtergrond die zelfde presentator hoort praten in t Engels. Laat dat Engels gewoon horen
Nope, nooit.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:41 schreef SCH het volgende:
Is het eigenlijk niet gewoon op CNN te volgen?
Oh wat leuk, en waarom hoor ik dat nu pasquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:52 schreef SunChaser het volgende:
Er gaat jaarlijks een clubje vaste FTR-bezoekers drie dagen naar New York om 10 films te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |