Niet redeneren met je piemel, svp.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:34 schreef Mainport het volgende:
[..]
Volgens de rechter: niets
Volgens Verdonk: alles
Volgens kortzichtige rechtse types: alles
Dat is dan weer supergrappig, toll tollquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mit nach bei seit oben ohne um! Der metzger ist ein witzbold! Mein fahrrad zurück!
Nope liever niet, niet eens met een stokquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:10 schreef 1ofthefew het volgende:
ach Taida had beter haar best moeten doen.
als ze gewoon met haar beentjes wijd zou gaan voor ambtenaren van de immigratiedienst dan was ze nog wel hier.
trouwens, ik zou Taida nog wel een goede nederlandse afscheidsbeurt willen geven (wie nog meer)
No Fucking Way!! Lelijke Snol!quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:10 schreef 1ofthefew het volgende:
als ze gewoon met haar beentjes wijd zou gaan voor ambtenaren van de immigratiedienst dan was ze nog wel hier.
trouwens, ik zou Taida nog wel een goede nederlandse afscheidsbeurt willen geven (wie nog meer)
En als ze illegaal hier is gekomen met goede redenen? Balen dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:55 schreef Platina het volgende:
Is dat vrouwmus illegaal terug gekomen hier? Zoja, ga dan maar weer snel terug, als de rest van je familie daar in Kosovo kan leven kun jij dat ook.
Als ze legaal hier is en ook goede redenen heeft? Balen dan, elk systeem heeft zijn tekortkomingen.
Behalve belasting betalend Nederlandquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:11 schreef Seneca het volgende:
Je voorbeeld slaat verder op hout. Als je een pinautomaat opblaast, dan benadeel je daarmee de bank. Als iemand een opleiding doet in Nederland, en daar zelf voor betaalt, dan benadeelt ze daarmee he-le-maal niemand.
die zou ik nog niet doen met jouw pik zegquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:10 schreef 1ofthefew het volgende:
en iedereen die het er niet mee eens isquote:
daarom ben ik er ook zo fel op tegen, normaal intereseert het niet als zo'n hoopje stront de grens wordt overgeschoven maar deze rolde weer terugquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:30 schreef optifree het volgende:
[..]
Behalve belasting betalend Nederland![]()
1ofthefew wint de prijs voor de beste bijdrage aan dit topic.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:57 schreef 1ofthefew het volgende:
ik weet niet, ik zou die Taida best wel eens flink tussen de billetjes willen neuken met mijn oerhollandse pik.
mmm, ff rukken, iemand foto;s van Taida (en haar kontje)
schandpaal weer introducerenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:57 schreef 1ofthefew het volgende:
ik weet niet, ik zou die Taida best wel eens flink tussen de billetjes willen neuken met mijn oerhollandse pik.
mmm, ff rukken, iemand foto;s van Taida (en haar kontje)
Illegaal is Illegaal, wat zal ik aan die zogenaamde 'goeie' redenen hebben?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En als ze illegaal hier is gekomen met goede redenen? Balen dan?
Ja dan zit je met je pik in het grind.
Ze heeft anders wel een positievere inbreng dan duizenden andere 'allochtonen' (lees Marokkanen, Antilianen) die haar wél legaal mogen blijven.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:05 schreef LudoSanders het volgende:
En de soap gaat verder. Straks gaat ze de argumentatie van Verdonk weerleggen. Tyf nou gewoon eens eind op!
Ludo Doe je ook erin mee?quote:En de soap gaat verder. Straks gaat ze de argumentatie van Verdonk weerleggen. Tyf nou gewoon eens eind op!
Of je leest even wat daarvoor staat.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:30 schreef optifree het volgende:
[..]
Behalve belasting betalend Nederland![]()
Inderdaad, oh wat hypocriet als ik zeg dat criminele asielzoekers het land uit moeten, en asielzoekers die wel productief bezig zijn niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:52 schreef SpookY22 het volgende:
Hypocriet Nederland he, hebben we eindelijk 1 of meerdere van die figuren die we met een reden kunnen uitzetten nee maar dan is het zielig en moet de hele buurt/school/vereniging liedjes gaan zingen en petities gaan aanbieden of gaan protesteren, maar hoor diezelfde mensen eens janken als er weer eens een misdaad wordt gepleegd door een illegaal hier verblijvende medelander dan roepen ze om het hardst mee van optiefen met die gasten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |