Euh dus om me te geloven moet dat ook ofzo?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:19 schreef ivosnivo het volgende:
ik zie je anders nergens op staan

zo goed vond ik dat nummer niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:45 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik ben trouwens doordat jullie het erover hadden dat nummer This Town weer ees gaan draaien en nu draait ie al daaagen elke dag meerdere keren hier haha

Ik ineens dus wel hahaha echt vaag..quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:50 schreef stefmans het volgende:
[..]
zo goed vond ik dat nummer niet eigenlijk.![]()

Slept so Long vind ik het beste van de QOTD soundtrack. Ik heb alleen de 'studio versie' die gezongen is door Jay Gordon van Orgy. Daarnaast heb ik nog een live versie en daar zingt JD wel. Was toch gezeik met de platenmaatschappij dat de originele versie van JD niet uitgebracht mocht worden?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:15 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik vind die nummer die Jonathan heeft ingezongen voor Queen of the damned ook echt helemaal geweldig![]()

Ik respecteer het wel van koRn ze proberen bij iedere cd iets anders en soms werkt dat beter als anders, de nieuwe cd heeft pracht nummers en zeer matige nummers.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:26 schreef super-muffin het volgende:
Die laatste CD vind ik minder.
Ik heb ze gezien op LL, was best vet. Ik stond natuurlijk vooraan
En die cover van Pink Floyd was erg cool

ik kan ook geen omgekeerde R, maar ook geen euro teken zo oud is mijn toetsebord.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:30 schreef super-muffin het volgende:
Oh en nu komt Dirty van Korn langs met de shuffle, cool liedje
Check dit:
Ko?n
-edit-
ah shit, hier doet die R het niet, maar kijk, zo staat het in mn speellijst:
[afbeelding]

Ja klopt, uitzendrechten en dat soort gezeik, belachelijk!! Echt te debiel voor woorden dat die nummers op de soundtrack moesten worden ingezongen door anderen terwijl dus in de film Jonathan het zingt. Is echt een heel gek gezicht als die Lestat zn mond opentrekt om te zingen en je dan ineens Jonathans stem hoort hahaha. Maar dat vind ik dus steengoede nummers, ik kijk ze vaak via de dvd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:03 schreef Candera het volgende:
[..]
Slept so Long vind ik het beste van de QOTD soundtrack. Ik heb alleen de 'studio versie' die gezongen is door Jay Gordon van Orgy. Daarnaast heb ik nog een live versie en daar zingt JD wel. Was toch gezeik met de platenmaatschappij dat de originele versie van JD niet uitgebracht mocht worden?

wat is het probleem?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:30 schreef super-muffin het volgende:
Oh en nu komt Dirty van Korn langs met de shuffle, cool liedje
Check dit:
Ko?n
-edit-
ah shit, hier doet die R het niet, maar kijk, zo staat het in mn speellijst:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:14 schreef ivosnivo het volgende:
blind was het eerste nummer dat ik van KoЯn hoorde, en ik was meteen verkocht. R U READY?????? nou en of.

lijkt een heel klein beetje op Tool vind ikquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:07 schreef VisStick het volgende:
Het voorprogramma bestaat dus uit Hatebreed en 10 Years.
Is er hier iemand die 10 Years kent? Ik heb er nog nooit wat van gehoord.

zonde, hatebreed in voorprogramma??!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:07 schreef VisStick het volgende:
Het voorprogramma bestaat dus uit Hatebreed en 10 Years.
Is er hier iemand die 10 Years kent? Ik heb er nog nooit wat van gehoord.

Wat een onzin, dan kan je jezelf echt geen fan noemenquote:Op zondag 16 april 2006 12:03 schreef ivosnivo het volgende:
Beter spelen ze oude nummers, ze weten zelf ook wel dat het gros van de fans hun oudere nummers meer waarderen dan die nieuwe.

Natuurlijk wel, ik ben ook fan maar heb een duidelijke voorkeur voor het oudere werk van KoRn.quote:Op zondag 16 april 2006 15:57 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Wat een onzin, dan kan je jezelf echt geen fan noemen

Ik vind mezeld een fan in die zin dat ik de muziek waardeer, de leden van de band ken, iets over de achtergrond weet en welke albums ze uitgebracht hebben, dat soort dingen.quote:Op zondag 16 april 2006 16:38 schreef ivosnivo het volgende:
Ik ben dan ook geen fan, ik vind fan zijn van iets iets triests hebben. En bij dat woordje moet ik ook gelijk aan de spice girls en backstreetboys denken

issuesquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:35 schreef VisStick het volgende:
De eerste 3 albums vind ik ook het best, maar ook hun andere albums zitten nog ver boven het gemiddelde, vind ik dan

Eensch.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:35 schreef VisStick het volgende:
De eerste 3 albums vind ik ook het best, maar ook hun andere albums zitten nog ver boven het gemiddelde, vind ik dan

zelfs niet met begeleiding, ik mocht eerst ook niet alleen maar dan zorgde ik voor veel vrienden die mee gingen van 16 jaar en ouderquote:Op zondag 23 april 2006 18:50 schreef KoRnFreak het volgende:
Ik wil ook naar KoRn, maar ik mag niet van mn ouders (ben14 jaar oud)![]()
![]()
![]()

Whoa! Ideequote:Op zondag 23 april 2006 21:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
zelfs niet met begeleiding, ik mocht eerst ook niet alleen maar dan zorgde ik voor veel vrienden die mee gingen van 16 jaar en ouder![]()

graag gedaan kerel-tjequote:

dan heb jij toch zomervakantiequote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:59 schreef KoRnFreak het volgende:
Ik kom er net achter dat het op een dinsdag is en dat ik gewoon school heb, ik ga definitief niet

Niet zo aanstellen he, ben je een kornfreak of zomaar een freak?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:59 schreef KoRnFreak het volgende:
Ik kom er net achter dat het op een dinsdag is en dat ik gewoon school heb, ik ga definitief niet

quote:

Waarschijnlijk niet, het begint om 8 uur, dan komt het voorprogramma, da's ook ongeveer 2 uur, dan beginnen ze om 10 uur met een setlist van bijna 2 uur. Als het dan klaar is moet ik nog 2,5 uur naar huis rijden. Mijn ouders zijn het daar niet helemaal mee eensquote:Op woensdag 3 mei 2006 08:34 schreef VisStick het volgende:
Dinsdag avond ja. Je kunt dus prima overdag naar school, 's avonds uit je stekker en dan de volgende dag gezond weer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |