Op de NS sitequote:Bron: Parool
UTRECHT - De Thalys bestaat binnenkort tien jaar. Om dat te vieren biedt de sneltrein van Amsterdam naar Parijs in de maanden juli en augustus enkeltjes aan voor tien euro.
De Nederlandse Spoorwegen verwachten volgende week grote drukte op de internetpagina's waar de internationale treintickets besteld kunnen worden. In de nacht van donderdag 1 op vrijdag 2 juni begint de voorverkoop van de speciale verjaardagstickets voor het Thalys-netwerk.
Kaartjes tegen het speciale tarief zijn alleen te boeken in de maand juni. In totaal gaan er 10.000 van deze goedkope enkeltjes in de verkoop. Reizigers kunnen de enkeltjes aanschaffen voor alle Thalys-trajecten, volgens het principe 'op is op'.
''We verwachten dat er een run ontstaat op deze tickets,'' zegt Rose Teunissen van de NS. ''Wie via internet boekt, heeft voor twintig euro een retourtje Parijs. Onze computersystemen worden aangepast, zodat ze niet bezwijken als mensen massaal gaan boeken.''
De actie lijkt op die van lowcost-luchtvaartmaatschappijen. ''Maar het verschil is dat bij ons via internet tien euro ook echt tien euro is,'' aldus Teunissen.
Een retourtje Amsterdam-Parijs met de Thalys ligt normaal gesproken rond de 130 euro. (ANP)
quote:Thalys bestaat 10 jaar!!
Thalys is (bijna) jarig en wie jarig is trakteert.
Aanbiedingen rondom het 10-jarig bestaan van Thalys zijn vanaf 1 juni verkrijgbaar op deze site.
Wat ga je er mee doen dan?quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:49 schreef Backdoorman het volgende:
moi aussi....al heb ik in juli niets te zoeken in parijs en ben augustus de hele maand al weg maar ja dit koopje kan ik niet laten schieten ;-)
Dat is leukquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:31 schreef tim2308 het volgende:
Al op http://www.wikimapia.org/#y=48858193&x=2294372&z=19&l=0&m=s gekeken?
Ik had het gehoord ja, ik ga wel even kijken of het lukt om kaartjes te kopen!quote:
een kat?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:33 schreef MrWes het volgende:
Veel sites die ik bezocht heb, daar heb je een creditcard voor nodig en nu mogen jullie drie (3) maal raden wat ik NIET heb...
Je kunt ook betalen met iDeal, hoef je je niet voor aan te melden; je hebt geen internetbankieren nodigquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:33 schreef MrWes het volgende:
Veel sites die ik bezocht heb, daar heb je een creditcard voor nodig en nu mogen jullie drie (3) maal raden wat ik NIET heb...
Als het ticket systeem er niet uitlag kon je gewoon via Boeken - Parijs kunnen boeken volgens mij, mjah het boekingssysteem voor tickets ligt er uit wegens de drukte. Boekingssysteem voor hotels nie btw, mjah zolang ik geen ticket heb ga ik ook geen hotel boekenquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:52 schreef Jaguarized het volgende:
Die zag ik ook maar anders zou je daar dus een ticket moeten kunnen boeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |