Goh Apk, jij kent het typ-gedrag van Tann goed.....quote:
Ik heb er 2. Zit nu op een pentium uhhhh 133 MHZ ofzo. Waar ik mijn 3com in heb gezet. Die doet het wel. Maar de andere geeft leuke hackvirussen. Wel toevallig dat die dit weekend erop zijn gekomen. Maar dat regelt zich ook wel weer, hoop ik. Want bij opstarten is beeld meteen weg.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ah gelul dus, automatisch verstuurd van zijn gehackte computer.![]()
Volgens mij gaat Flugel pas stuiteren bij de woorden : "Ik heb mijn oude pc gerepareerd....."quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:42 schreef Terrr het volgende:
Op dinsdag schreef LS het volgende:
Blablablablaalaablalalablababbablaaaaaaaaaaaaaaaa ..Kort samengevat
Nou Flugel wat is hierop je antwoord...
nee joh 1900uur, alleen al omdat kwalbert verlinde laatst lotte en talpa zo afkraakte ben ik gaan kijken, kwalbert was ook bang dat het Bullshitvard kijkers zou gaan kosten, kvind de serie tot nu toe leuker dan verwacht....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:41 schreef Nostalgist het volgende:
Dus we zijn nog twintig minuutjes samen met Tann , Lotte begint toch om 20:00u ?
Wat is er zo aantrekkelijk aan de serie ? Of moet je vrouw zijn om dat te begrijpen ?
wow dat zijn nog al beschuldigingen........ Volgens mij kunnen alléén de Admins hier IP-adressen zien.....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb er 2. Zit nu op een pentium uhhhh 133 MHZ ofzo. Waar ik mijn 3com in heb gezet. Die doet het wel. Maar de andere geeft leuke hackvirussen. Wel toevallig dat die dit weekend erop zijn gekomen. Maar dat regelt zich ook wel weer, hoop ik. Want bij opstarten is beeld meteen weg.
Maar als er mensen lol in hebben. Valse kloons, iemands PC platgooien. Dat zullen wel echte vrienden van Tanja zijn. Als je je tot zo laag moet verplaatsen.... Dan mag ik zielig zijn, maar wie dat doet mag zich nog zieliger noemen..... Ik durf een discussie nog normaal aan te gaan, zonder iemand z'n PC plat te gooien.
Uitermate goed, dit is betere shit dan die Timmerman-zooi.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:45 schreef Nostalgist het volgende:
maak hem niet wijzer dan dat hij denkt te zijn hahaha![]()
![]()
[..]
wow dat zijn nog al beschuldigingen........ Volgens mij kunnen alléén de Admins hier IP-adressen zien.....![]()
Ok, good for you dat je een leuke serie gevonden hebt...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:44 schreef tann het volgende:
[..]
nee joh 1900uur, alleen al omdat kwalbert verlinde laatst lotte en talpa zo afkraakte ben ik gaan kijken, kwalbert was ook bang dat het Bullshitvard kijkers zou gaan kosten, kvind de serie tot nu toe leuker dan verwacht....
Ik heb hier af en toe eens wat gelezen maar ik weet het niet hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:46 schreef APK het volgende:
[..]
Uitermate goed, dit is betere shit dan die Timmerman-zooi.![]()
Weer door jou gezeik ziet Tan me vraag niet. Kap nou man .quote:
ik word geinteresseerd, ga eens kijken of ik het kan kijken onlinequote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:46 schreef Terrr het volgende:
Gister minder dan 200.000 kijkers...Die serie Lotte verdiend echt veel meer kijkers hoor.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:46 schreef APK het volgende:
[..]
Uitermate goed, dit is betere shit dan die Timmerman-zooi.![]()
En dat alles omdat Kwalbert, je geen nieuwe kleren wilde geven....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:44 schreef tann het volgende:
[..]
nee joh 1900uur, alleen al omdat kwalbert verlinde laatst lotte en talpa zo afkraakte ben ik gaan kijken, kwalbert was ook bang dat het Bullshitvard kijkers zou gaan kosten, kvind de serie tot nu toe leuker dan verwacht....
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik word geinteresseerd, ga eens kijken of ik het kan kijken online
En mensen die wel eens een email naar iemand verstuurd hebben, heb ik uit het Roel-topic geleerd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:45 schreef Nostalgist het volgende:
Volgens mij kunnen alléén de Admins hier IP-adressen zien.....![]()
De Timmerman topics waren al droevig maar om deze drek nou zoveel beter te noemen?quote:
Kap dan gewoon! Ga niet door met zeiken, je lijkt wel een klein kind. Dat vind ik trouwens van iedereen die hier loopt te zeiken steeds. Kom op hé, we zijn toch volwassen? Gemiereneuk om niks...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dat alles omdat Kwalbert, je geen nieuwe kleren wilde geven....![]()
Tja, en dan zeg jij dat Shurendy (of hoe je zijnn aam ook schrijft) overal een slaatje uit wil slaan![]()
Je komt toch ook bij Jensen?, dat heb je me wel verteld. Op een vrijdag, bij de roulettetafel.
Je was er al voor gevraagd zei je. Want IEDEREEN eil je in zijn/haar programma......
Maar ik ben helaas weg nu..... Lees je agenda van populaire programma's wel als ik terug ben.....
Jij hebt dat mooie MSN-log gemist?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:47 schreef Stali het volgende:
Ik heb hier af en toe eens wat gelezen maar ik weet het niet hoor..
ff snel nog, staat ook nergens dat het een admin (FA) is geweest, ik heb mijn MSN/e-mail hier al publiekelijk op de site gezet, en een nerd wist er waarschijnlijk doorheen te breken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
wow dat zijn nog al beschuldigingen........ Volgens mij kunnen alléén de Admins hier IP-adressen zien.....![]()
Als je het nog niet het gevonden?? Hier staan ze:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik word geinteresseerd, ga eens kijken of ik het kan kijken online
Mevr. v/d Tonnekreek...BEDANKT!!!!! (meer verstand van virussen)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb er 2. Zit nu op een pentium uhhhh 133 MHZ ofzo. Waar ik mijn 3com in heb gezet. Die doet het wel. Maar de andere geeft leuke hackvirussen. Wel toevallig dat die dit weekend erop zijn gekomen. Maar dat regelt zich ook wel weer, hoop ik. Want bij opstarten is beeld meteen weg.
*cutcut*
Sjurlie!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Kap dan gewoon! Ga niet door met zeiken, je lijkt wel een klein kind. Dat vind ik trouwens van iedereen die hier loopt te zeiken steeds. Kom op hé, we zijn toch volwassen? Gemiereneuk om niks...
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Waar valt dat te lezen?
Edit: Ik lees nu msnlog, zal wel verwijderd zijn dan.
Nergens gelezen of lees ik nu weer ergens overheen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:52 schreef Nostalgist het volgende:
FF concreet nu, LS : Tanja beweert dat jij haar ouders stalkt via de telefoon. Is dat waar ? Dat zou ik zeer verwerpelijk vinden![]()
Tis meer dat er tenminste weer wat gebeurt op dit HBB(sic) forum. Ik houd ervan de psyche van de mens en de uitingen daarvan via communicatie te observerenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:51 schreef Stali het volgende:
[..]
De Timmerman topics waren al droevig maar om deze drek nou zoveel beter te noemen?
Wil jij mij dat eens uitleggen?
Thanks, had me al geregistreerd uiteraard, zal vannacht wel even gaan kijken! Eerst the apprenticequote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:52 schreef Terrr het volgende:
[..]
Als je het nog niet het gevonden?? Hier staan ze:
http://www.talpa.tv/web/show/id=54585/aflid=4274/progid=746
Je moet wel ff registreren natuurlijk![]()
nee gelukkig niet joh! wel dreef er een dodo meerkoet in de vijver waar ik de hond uitlaat, ga er niet meer heen voorlopig, ben als de dood voor die vogelgriep!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:44 schreef Terrr het volgende:
En Hoe is het met Joscelyn vandaag Tan?? Geen last van griep of verkoudheid hoop ik![]()
Klopt ik heb ook zoiets gelezen...volgens mij in het forum hiervoor met een slotjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nergens gelezen of lees ik nu weer ergens overheen?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:56 schreef tann het volgende:
[..]
nee gelukkig niet joh! wel dreef er een dodo meerkoet in de vijver waar ik de hond uitlaat, ga er niet meer heen voorlopig, ben als de dood voor die vogelgriep!
chicken?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:56 schreef tann het volgende:
[..]
nee gelukkig niet joh! wel dreef er een dodo meerkoet in de vijver waar ik de hond uitlaat, ga er niet meer heen voorlopig, ben als de dood voor die vogelgriep!
Manu, in één van de (halverwege) gesloten topics van vandaag. Tanja schreef dat in één van haar posts naar LS. (maar ze schreven nogal veel)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nergens gelezen of lees ik nu weer ergens overheen?
Wow !!!!! Dacht dat die al uitgestorven waren !!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:56 schreef tann het volgende:
[..]
Doe inderdaad maar voorzichtig voorlopig, het is altijd erger als een baby griep heeft of verkouden is. Zooo zielig hequote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:56 schreef tann het volgende:
[..]
Ik ben dat nergens tegengekomen hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:52 schreef Nostalgist het volgende:
FF concreet nu, LS : Tanja beweert dat jij haar ouders stalkt via de telefoon. Is dat waar ?
Zal ik voor haar antwoorden?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:58 schreef Scarabee het volgende:
Tanja.
Heb je op het t shirt wat Chan zaterdag bij zich had je handtekening gezet?
Grote krantenkop:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:57 schreef Shirley het volgende:
[..]Groningen ligt wel tegen Duitsland aan, dus het zou zomaar kunnen! Heb je de dode vogel al gemeld ergens?
"Tussen de bedrijven door hebben alle aanwezige BB bewoners natuuuuuuurlijk hun handtekening gezetquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:58 schreef Scarabee het volgende:
Tanja.
Heb je op het t shirt wat Chan zaterdag bij zich had je handtekening gezet?
tann - dinsdag 28 februari 2006 @ 15:14 :quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben dat nergens tegengekomen hoor.![]()
OOOOOOO super zeg. Echt tof.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:02 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
"Tussen de bedrijven door hebben alle aanwezige BB bewoners natuuuuuuurlijk hun handtekening gezet
op het prachtige shirt van Ramon! Ze vonden het een super gaaf idee van jullie."
hier het antwoord op je vraag die je al 4 keer gesteld hebt![]()
je moest mn moeder es horen na dat gesprek, vroeg zich af of LS en mn moeder vroeger ooit in de zandbak hadden gespeeldquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:52 schreef Nostalgist het volgende:
FF concreet nu, LS : Tanja beweert dat jij haar ouders stalkt via de telefoon. Is dat waar ? Dat zou ik zeer verwerpelijk vinden![]()
Als ze er maar bij zet dat ik er niks mee te maken hebquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Grote krantenkop:
Tanja uit BB5 is eerste die dodelijke vogelgriep ontdekt.
.
toevallig nog een dodo tegengekomen de afgelopen dagen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ze er maar bij zet dat ik er niks mee te maken heb![]()
Maar Tann, was het nu één gesprek of "meerdere malen mijn ouders belde" zoals je eerder zei ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:08 schreef tann het volgende:
[..]
je moest mn moeder es horen na dat gesprek, vroeg zich af of LS en mn moeder vroeger ooit in de zandbak hadden gespeeld![]()
jij bent toch alleen van de liefdesbrievenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ze er maar bij zet dat ik er niks mee te maken heb![]()
ja bij de dierenambulance, maar die hebben het niet opgehaald...mn buurvrouw vertelde dat vandaag dat ze het ook zag toen ik vertelde waarom ik daar niet meer kom met de hond..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:57 schreef Shirley het volgende:
[..]Groningen ligt wel tegen Duitsland aan, dus het zou zomaar kunnen! Heb je de dode vogel al gemeld ergens?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Grote krantenkop:
Tanja uit BB5 is eerste die dodelijke vogelgriep ontdekt.
.
Ikwilniet ikwilniet ikwilniet....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
jij bent toch alleen van de liefdesbrieven
Manu, ik voel een nieuw boek komen........quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ikwilniet ikwilniet ikwilniet....
Maar kan het niet helpen![]()
hm denk het niet, tsneeuwt hier niet....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:59 schreef Terrr het volgende:
[..]
Doe inderdaad maar voorzichtig voorlopig, het is altijd erger als een baby griep heeft of verkouden is. Zooo zielig heMisschien kunnen jullie morgen in de sneeuw spelen
![]()
kwam ik eigenlijk ook voor in jouw boekwerken, en ben je van plan om ze te publiceren?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ikwilniet ikwilniet ikwilniet....
Maar kan het niet helpen![]()
ghe..dank je...las er over heen, maar dat was toch ook al in vorige topics door katja bevestigd...sorry Scarabee....quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Manu, ik voel een nieuw boek komen........![]()
Een open boekquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Manu, ik voel een nieuw boek komen........![]()
wat denk je zelfquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
kwam ik eigenlijk ook voor in jouw boekwerken, en ben je van plan om ze te publiceren?
Werktitel: De hacker die de logs vernieldequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]wordt echt mooi denk ik, maar weet nog niet of het een happy end wordt
Bij Francis was dat wat duidelijker
Ik ga ff een poging doen om al de sneeuw die hier gaat vallen naar jullie toe te duwen Tan. Ik vind het niks en Joscelyn vind het vast heel leukquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:14 schreef tann het volgende:
[..]
hm denk het niet, tsneeuwt hier niet....![]()
hier ook geen sneeuw......quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:14 schreef tann het volgende:
[..]
hm denk het niet, tsneeuwt hier niet....![]()
dank je, wou het niet beantwoorden, ik laat die crap voor wat het is......quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
tann - dinsdag 28 februari 2006 @ 15:14 :
Dat ie een soort van stalker was hadden wij thuis al in de gaten omdat hij gewoon meerdere malen naar mn ouders belde
![]()
Geeft niet Tan. Ik heb dat helaas niet kunnen lezen heb vorige week erg veel overuren gemaakt en was vandaag toevallig vroeg thuis.super tof van jullie.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:15 schreef tann het volgende:
[..]
ghe..dank je...las er over heen, maar dat was toch ook al in vorige topics door katja bevestigd...sorry Scarabee....
ik ben gewoon benieuwd hoe fantasierijk je bent, kan je 1 uitgedokterde theorie hier plaatsen met betrekking tot tann en deze topicreeks om het on topic te houdenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
wat denk je zelf
Iedereen heeft het over jou
OK, siert jequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:17 schreef tann het volgende:
[..]
dank je, wou het niet beantwoorden, ik laat die crap voor wat het is......![]()
kdenk dat ze daar nog een beetje te jong voor is.......hoop volgend jaar dan maar op sneeuw..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:17 schreef Terrr het volgende:
[..]
Ik ga ff een poging doen om al de sneeuw die hier gaat vallen naar jullie toe te duwen Tan. Ik vind het niks en Joscelyn vind het vast heel leuk![]()
Nou ok eendje dan..... Peter6000 is van LSquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:18 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik ben gewoon benieuwd hoe fantasierijk je bent, kan je 1 uitgedokterde theorie hier plaatsen met betrekking tot tann en deze topicreeks om het on topic te houden
SUIKEROOM, doe es lief en bevestig ff dat ik niet van Mevr. vd Tonnekreek op me flikker heb gekregen wb fok....maar slechts door chantal voor gek verklaard werd.....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:02 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
"Tussen de bedrijven door hebben alle aanwezige BB bewoners natuuuuuuurlijk hun handtekening gezet
op het prachtige shirt van Ramon! Ze vonden het een super gaaf idee van jullie."
hier het antwoord op je vraag die je al 4 keer gesteld hebt![]()
Te jong?? Hmmm dat krijg je als je nog geen kids hebt, Maar ze wordt zeker zoo mooi als mamaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:20 schreef tann het volgende:
[..]
kdenk dat ze daar nog een beetje te jong voor is.......hoop volgend jaar dan maar op sneeuw..
Waar is die eigenlijk? Is zijn ban nog niet opgeheven?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou ok eendje dan..... Peter6000 is van LS
Maar ik ben dan ook wel niet voor niets para he
sneeuwt hier behoorlijk hoor tann dus kijk even goed naar buiten, kan bijna niet anders dan dat het bij jou ook sneeuwt nuquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:20 schreef tann het volgende:
[..]
kdenk dat ze daar nog een beetje te jong voor is.......hoop volgend jaar dan maar op sneeuw..
psssstquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:22 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk? Is zijn ban nog niet opgeheven?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:22 schreef tann het volgende:
[..]
SUIKEROOM, doe es lief en bevestig ff dat ik niet van Mevr. vd Tonnekreek op me flikker heb gekregen wb fok....maar slechts door chantal voor gek verklaard werd.....![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hahaha Chan zei me het ook al dat je gek was hahaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:22 schreef tann het volgende:
[..]
SUIKEROOM, doe es lief en bevestig ff dat ik niet van Mevr. vd Tonnekreek op me flikker heb gekregen wb fok....maar slechts door chantal voor gek verklaard werd.....![]()
daar is ze met gemak al over heen, ze is al mooierquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:22 schreef Terrr het volgende:
[..]
Te jong?? Hmmm dat krijg je als je nog geen kids hebt, Maar ze wordt zeker zoo mooi als mama![]()
ff kijke.....nee......in beyum sneeuwt niet....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:23 schreef warda59 het volgende:
[..]
sneeuwt hier behoorlijk hoor tann dus kijk even goed naar buiten, kan bijna niet anders dan dat het bij jou ook sneeuwt nu
Geloof ik niet, een tijd geleden had Peter ook nog een foto op z'n site staan en die leek toch niet op LS?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hee, was suikeroom ook uitgenodigdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:22 schreef tann het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Geloof ik niet, een tijd geleden had Peter ook nog een foto op z'n site staan en die leek toch niet op LS?
Ik had het al voorspeld toch,.... eens word je net zo para als mij... levellen we toch nog een beetjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:23 schreef tann het volgende:
[..]
begin dat toch meer te geloven......
Hoeveel knipogen heb jij nodig Manu?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Geloof ik niet, een tijd geleden had Peter ook nog een foto op z'n site staan en die leek toch niet op LS?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:24 schreef tann het volgende:
[..]
daar is ze met gemak al over heen, ze is al mooier![]()
weet ik veel, ik weet niet wie SO is, maar SO weet wel alles..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:26 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Hee, was suikeroom ook uitgenodigd![]()
you're welcomequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Thanks for reminding me the pictures
bij deze maar ik weet niet wat Big Sister jou heeft verteld onder 4 ogenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:22 schreef tann het volgende:
[..]
dan moet je naar de andere kant van de stad komen.......quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:25 schreef tann het volgende:
[..]
ff kijke.....nee......in beyum sneeuwt niet....![]()
Dat is echt de grootste kolder.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is (voor zover mogelijk) nog slechter opgenomen dan GTST, wat een amateurs!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |