Geen idee hoequote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:29 schreef Manu82 het volgende:
Eend kun je die collage die Kimske heeft gemaakt even in de OP zetten aangezien iemand andere foto's verwijderd heeft?
APK bedankt voor uitlegquote:
Ik zei geen idee hoe, heb je nou je zinquote:
Deze welquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:36 schreef mazaru het volgende:
Was deze in het BBhuis gemaakt?
[afbeelding]
en Flugel er even onder zetten dat ze door Kimske gemaakt is, lijkt me wel zo netjesquote:
Jammer dan.... Ik ga aantonen dat je bluft en liegt dat het gedrukt staat......quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:31 schreef tann het volgende:
[..]
APK bedankt voor uitleg![]()
![]()
2Flugeltje: ik wou later die prive dingen deleten maar kon niet editen (bedankt nog) kheb mn punt naar LS ff duidelijk gemaakt en dat ik niet bluf, hoop dat dat overgekomen is en dat ie nu kapt.....ik zal er geen woord meer over vuil maken iig of verdere msn logs plaatsen..
LS kappen nou, wij willen Tanja hier houden en zitten niet te wachten op een persoonlijke kruistocht van jou! Als je hier wilt blijven posten moet je gewoon normaal doen!! Voor de rest heb ik geen problemen met je maar wel als je nu nog even dit topic verneuken wilt waar je eerst andere mensen van beschuldigde en waar ik het ten dele ook mee eens was... Nu is het gewoon genoeg geweest en willen we gewoon weer gezellig met Tanja lullen en andere dingen doen voordat Flugel ook deze topic op slot smijt!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jammer dan.... Ik ga aantonen dat je bluft en liegt dat het gedrukt staat......
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:53 schreef LekkerSimpel het volgende:Goed knip en plakwerk Tanja. Helemaal alleen gedaan?, of kreeg je hulp van Talpa?. Waar je afgelopen weekend wel op je donder heb gehad. Want je moet je hachje toch een beetje redden he?
Als mijn andere PC weer klaar is, die door een grappige hacker onklaar is gemaakt, dan plaats ik de ongecensureerde log wel.
@oeteltje: Het is carnaval?!?!?! En nog heb je de tijd dat je hier komt. Kan je nu na 5 jaar nog geen kerel buiten je zogenaamde gelukkige huwelijk krijgen? En dan kom je maar op FOK! om te kijken of er hier nog wanhopigen rondlopen? Het is pas zielig, dat een volwassen vrouw, na 5 jaar nog reageert. En om je verdraaide woorden ff recht bij te zetten.
JIJ kwam op de tanja-site met je onzin van 5 jaar geleden. En je schrok een beetje dat de owner van die site je berichtje niet toeliet. Nu kan je tegen mijn mailtje gaan aanschoppen, maar ik lees niets over een mailtje die je van de owner terug kreeg. Je moet wel ALLES vertellen als je iets duidelijk wil maken. Maar dat zal de alcohol tijdens carnaval wel zijn, en de frustraties die je nog na 5 jaar hebt (ik heb trouwens zulke frustraties nog nooit meegemaakt in al die 13 jaar dat ik internet heb) Dus je bent toch op een manier wel mijn nummer één.
Dat Tanja een kompleet verknipte log op FOK! mocht zeggen.... Tja, mij boeit het niet. Ik ben op internet niet anders dan in het echt. (en zelfs op FOK! niet)
Dat een ander er dan privé bij moet halen (in aangepaste vorm).... Ach, zegt meer over die andere dan over mij.
Mensen die indruk willen maken om een nick te klonen (door die i) en het nodig vinden om in te breken in andermans PC. Tja, dat vind ik nu zielige mensen. (maar dat wordt uitgezocht)
@Gert, ik vond het een klotenstreek, maar aangezien dat jij het was..... Ach, van relativerende mensen kan ik wel iets hebben.
Maar 75% lach ik nog steeds als ik meelees. En tja, ik kan mij ook vergissen. Ik hoop werkelijk dat mijn andere PC geen erge schade heeft opgelopen. Want als Tanja verknipte logs mag plaatsen, dan zet ik er alles wel neer. Iets wat een goede lezer toch gaat doen twijfelen aan de eerlijkheid van onze lieve Tanja. Háár eerlijkheid.
Is er ooit iemand op het idee gekomen, waarom ik al mijn post (valentijnskaartje, verjaardagskaartje, hart onder de riem kaartje, persoonlijke mail) naar *** stuurde? En niet hier op FOK! heb gezet?
En als ik werkelijk zou hebben willen stalken, dan had ik dat wel op persoonlijke adres gedaan. Of zoals jullie zo goed weten, had ik haar moeder er wel mee lastig gevallen. (wie ik maar 2x heb gebeld, Chantal-gedoe en BB'ers in BBH)
Misschien moeten jullie eens gaan nadenken, wie met privégegeven wél om kan gaan. Maar het jachtseizoen is open. En op de vraag of ik hier nog durf te komen.... Waarom niet?, ik ben/was/en zal altijd een open boek blijven. En daar loop ik niet voor weg.
Zo dat was aardig stukkie tekst.....
Dat zei ik gisteren al.quote:
Dat had ze zich moeten bedenken vóórdat ze afspraken over privé houden van dingen die we bespraken. En ik ben nog niet eens begonnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
LS kappen nou, wij willen Tanja hier houden en zitten niet te wachten op een persoonlijke kruistocht van jou! Als je hier wilt blijven posten moet je gewoon normaal doen!! Voor de rest heb ik geen problemen met je maar wel als je nu nog even dit topic verneuken wilt waar je eerst andere mensen van beschuldigde en waar ik het ten dele ook mee eens was... Nu is het gewoon genoeg geweest en willen we gewoon weer gezellig met Tanja lullen en andere dingen doen voordat Flugel ook deze topic op slot smijt!
Knijp je hem al? It keeps the soap alive.... Jij hebt je logs geplaatst. Ik zal vetgedrukt laten zien wat jij hebt weggelaten. Kunnen ze vergelijken.quote:
nee, ik geef je geen kans! Het interesseert me geen fuck wat er met jou is of waar je problemen mee hebt of geen problemen mee hebt! We zijn je erg dankbaar dat je Tanja hier hebt gekregen, wil je haar nu ook weer wegkrijgen! die logs zijn allang verwijderd door Flugel en het interesseert me in dit topic geen fuck hoe het met je gaat, daar hebben we SC voor! DIT IS HET TOPIC OVER TANJA en mensen die haar volgen en niet over iemand die een probleem heeft met Tanja!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat had ze zich moeten bedenken vóórdat ze afspraken over privé houden van dingen die we bespraken. En ik ben nog niet eens begonnen.
Als mijn andere PC klaar is, dan komen de echte logs hier ook te staan. Waarom zou ik moeten kappen? Omdat de ongecencureerde tekst hier niet mag komen?
Daggggg utttttt nieeeeeeeeeeeeeee
Ik zou hier al lang weggeweest zijn, als ik niet zo uitgedaagd werd, door verknipte logs......
Dus geef mij ook ff een kans....
ach laat et maar manu, die gozer is goed ziek, als zijn pc klaar is zal ie zien dat ik niet geknipt heb, maar last van geheugenverlies zal wel wel bij de psychose horen...lekkere smoes van zn pc, geeft em ff wat tijd wat tekst toe te voegen aan de logs, ben benieuwd..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
LS kappen nou, wij willen Tanja hier houden en zitten niet te wachten op een persoonlijke kruistocht van jou! Als je hier wilt blijven posten moet je gewoon normaal doen!! Voor de rest heb ik geen problemen met je maar wel als je nu nog even dit topic verneuken wilt waar je eerst andere mensen van beschuldigde en waar ik het ten dele ook mee eens was... Nu is het gewoon genoeg geweest en willen we gewoon weer gezellig met Tanja lullen en andere dingen doen voordat Flugel ook deze topic op slot smijt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |