quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:55 schreef Het_Biertje het volgende:
Kom ik 3 minuten later terug
Ik was verdomme net 4 minuten weg
En toch blijft het een overtreding. Waardoor ze weer volledig in hun recht staan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:04 schreef M3THoD_MAN het volgende:
En terecht!
Nee hoor, ze zaten waarschijnlijk nog niet op het gemiddelde aantal boete's per dag. Dus hebben ze er nog ff eentje bij jouw onder je ruitenwisser geplakt. Ratten zijn het!
Eerst neukenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:09 schreef sig000 het volgende:
Je moet die Chick ook uit de auto zetten en gelijk doorrijden.![]()
Ik heb het een keer gepresteerd er 1 te krijgen door gefiltst te worden, toen dacht ik ik rij niet goed keer ik nog een flitsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:08 schreef silver_bullet het volgende:
Pech voor je joh!
Had er overlaatst 2 van ¤50 gekregen.. 2 dagen achter elkaar![]()
Dan ben je gewoon een blinde vinkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gepresteerd er 1 te krijgen door gefiltst te worden, toen dacht ik ik rij niet goed keer ik nog een flits
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:09 schreef Rekkie het volgende:
Ja dat vraag ik me ook eigenlijk af, waarom liep je mee?
Als je haar nog ff flink wil aflebberen dan kan dat toch ook gewoon in je auto?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:11 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
lief zijn en zo?
hoe doe jij het dan?
NOU DOEI!!
iiieeeeee Vroooooeeeem!
zo?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De chick van TS was een stationshoer
Ja tuurlijk, ga toch zeker geen bon riskeren voor een chick.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:11 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
lief zijn en zo?
hoe doe jij het dan?
NOU DOEI!!
iiieeeeee Vroooooeeeem!
zo?
Nee, subtíel. "Sorry schatje, maar als ik met je meeloop en dus mijn auto hier moet parkeren, krijg ik vast een boete van, zeg, een eurie of 50, waardoor ik geen geld meer heb voor een verjaardagscadeautje voor je."quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:11 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
lief zijn en zo?
hoe doe jij het dan?
NOU DOEI!!
iiieeeeee Vroooooeeeem!
zo?
zo ga jij maybe met je oma om; maar ik nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:13 schreef ixio het volgende:
[..]
Als je haar nog ff flink wil aflebberen dan kan dat toch ook gewoon in je auto?
Geef die boete dan maar aan die chick.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:11 schreef Het_Biertje het volgende:
lief zijn en zo?
hoe doe jij het dan?
NOU DOEI!!
iiieeeeee Vroooooeeeem!
zo?
...de auto van je pappa.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:13 schreef ixio het volgende:
[..]
Als je haar nog ff flink wil aflebberen dan kan dat toch ook gewoon in je auto?
Of koop een kaartje, pauperquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, subtíel. "Sorry schatje, maar als ik met je meeloop en dus mijn auto hier moet parkeren, krijg ik vast een boete van, zeg, een eurie of 50, waardoor ik geen geld meer heb voor een verjaardagscadeautje voor je."
Zo ga ik met mijn vrouw om puber!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:14 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
zo ga jij maybe met je oma om; maar ik niet
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:14 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Dudequote:Ik zet mijn auto daar ook neer; en breng die chick naar de trein.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:11 schreef Het_Biertje het volgende:
hoe doe jij het dan?
Lebbergeluiden
NOU DOEI!!
iiieeeeee Vroooooeeeem!
zo?
Maar ik heb dan ook geen bekeuring van 50 euro. [14.gif]quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:14 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:16 schreef MissHobje het volgende:
Dêm zonde man van poen.. -25 bier dit weekend dus![]()
Dan had je in ieder geval geen bon van haar pooier gekregen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:11 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
lief zijn en zo?
hoe doe jij het dan?
NOU DOEI!!
iiieeeeee Vroooooeeeem!
zo?
Sprak de chick-loze Fok!-userquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:25 schreef Gizmo112 het volgende:
NERD
Aldus iemand met een Gizmo avatarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:25 schreef Gizmo112 het volgende:
NERD
Heet ie zo?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:00 schreef veldmuis het volgende:
Hahahaa antoine, da's kut!
bij mij ongveer het zelfde verhaal! in Groningen, stonden zo'n 20 auto's maar 't schijnt dat in de dagen er voor zo'n E1 bord voor de hele zone is geplaatst, fuckersquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:39 schreef NoBody122 het volgende:
heb er zaterdagnacht om 01:25 (dat is de tijd die op de bon staat) ook 1 gekregen in Leeuwarden, schijnbaar zou zich daar ergens een verkeersbord E1 moeten bevinden
Dat is deze:
[afbeelding]
Terwijl de plaatsen vlak tegen een gebouw aan staan, er nog 3 andere auto's stonden (ook alle 3 voorzien van een duur stukje papier onder de ruitenwisser), simpelweg omdat de genoemde plaatsen zeer veel weghebben van parkeerplaatsen (er staan regelmatig auto's geparkeerd overigens)
Binnenkort overdag even terug om foto's van plaats delict te maken, ik ga namelijk zeker weten in beroep
je oma een chick noemen is btw not done
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:24 schreef Nawien het volgende:
[..]
Heet ie zo?![]()
Dubbelkut voor jou jongen![]()
![]()
jij heet zeker klaas of dirk?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:24 schreef Nawien het volgende:
[..]
Heet ie zo?![]()
Dubbelkut voor jou jongen![]()
![]()
Lijken die plekken daar ook zeer sterk op parkeerplaatsen (strepen op de weg oid)?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:42 schreef Mojave het volgende:
[..]
bij mij ongveer het zelfde verhaal! in Groningen, stonden zo'n 20 auto's maar 't schijnt dat in de dagen er voor zo'n E1 bord voor de hele zone is geplaatst, fuckers![]()
ik heb een OVquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:23 schreef fokkieslim het volgende:
op het station lopen zonder geldig kaartje is ook strafbaar geloof ik.
ja! want het waren ook officiele parkeerplekker voordat dat bord er kwam.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:03 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Lijken die plekken daar ook zeer sterk op parkeerplaatsen (strepen op de weg oid)?
goed punt, kom je ook veel verder mee qua neukkansenquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:45 schreef sjeppert het volgende:
waarom was je niet zo galant om haar ff met de auto thuis te brengen
scheelt haar weer treinkaartje en uiteindelijk zou het jou 50 euro schelen
En waarom is het een overtreding? Horen ze maar voor voldoende parkeerplaatsen zorgen want ondertussen wil die kut staat waar wij in leven wel dat we allemaal met de trein gaan, maar hoe is dat possible als er niet genoeg parkeerplaatsen zijn? Daarbij als het niemand in de weg staat vind ik het kinderachtig, maar ja gelukkig betalen we al niet genoeg aan onze staat!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En toch blijft het een overtreding. Waardoor ze weer volledig in hun recht staan.
Op het perron moet je in het bezit van een geldig vervoersbewijs. Maar maak je geen zorgen, zonder vervoersbewijs mag je, in deze koude winter, best rondhangen en op je gitaar spelen in de stationshalquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:23 schreef fokkieslim het volgende:
op het station lopen zonder geldig kaartje is ook strafbaar geloof ik.
is het niet ook een E1 zone?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:27 schreef NoBody122 het volgende:
Vanmiddag even de foto's gemaakt van de "parkeer"plaatsen waar ik het eerder in dit topic over had...
Tegelijkertijd ook gezocht naar het E1 bord. Deze heb ik nergens kunnen vinden, ook niet aan het begin van die straat (een heel stuk verderop)
Voor de liefhebbers heb ik de foto's even online gezet:
Foto 1
Foto 2
Liwwadders zullen de plek wel herkennen, het is bij de Wilhelmina-boom aan dat plein
Mocht er nog iemand zijn die de plek kent, en het E1 bord weet te staan (als die er toch nog blijkt te zijn) dan verneem ik het overigens graag
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:45 schreef SuperBosch het volgende:
Ben je dan niet aan het laden en/of lossen van goederen.
Volgens mij mag dat wèl namelijk.
reken er goed opquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:57 schreef SuperBosch het volgende:
, maar je kunt het altijd proberen.
goed planquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:40 schreef SuperBosch het volgende:
Misschien kun je het een beetje overdrijven en schrijven dat je vriendin slecht ter been is en dan hopen op coulance.
Je mag ook "stilstaan en laden/lossen" op een invalidenparkeerplaats. Je mag er alleen niet parkeren.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:57 schreef BabeWatcher het volgende:
Volgende keer gewoon voor de deur van het station gaan staan, handrem erop, alarmlichten aan. Dan valt het onder "stilstaan / laden&lossen" en niet "parkeren"
Ik moet nog even een keer terug naar plaats delict om echt goed te kijken welke borden er wel of niet staan, heb de laatste keer niet echt gekeken op zones, alleen naar wat er in de betreffende straat zelf (en aan het begin ervan, de betreffende straat loopt op het plein zelf dood)quote:
Tsja dat er regelmatig auto's staan zegt mij genoeg eigenlijk, de plaatsen zullen blijkbaar idd niet bedoeld zijn als parkeerplaats maar lokken daar zeker toe uit en er staat ook nergens aangegeven dat je er niet mag staan of dat het privé plaatsen oid zijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:09 schreef longinus het volgende:
Een geheeloverzicht zou beter zijn als die detailfoto''s, maar op het eerste gezicht staat er niet aangegeven dat het parkeerplaatsen zijn, wat jij voor parkeervakken aanziet is ouderwetse sierbestrating.
We zullen het zien, nee heb ik en ja kan ik krijgen dus het kan in ieder geval geen kwaad om toch een bezwaarschrift in te dienenquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:35 schreef star_gazer het volgende:
Je mag daar niet parkeren, dus terechte boete
Aldus oom zeiksnor
Bespeur ik daar enig sarcasme?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:42 schreef Het_Biertje het volgende:
ik ga morgen ff footootjes schieten van de plek en bijvoegen in m'n protestbrief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |