JETZT DIE FAHRRAD ZURUCK GIEBEN!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:55 schreef taart het volgende:
NIggah stole my bike!
Alsof ik het nog niet druk genoeg heb in mijn eentje.quote:
aanstellerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:58 schreef peristilius het volgende:
[..]
Alsof ik het nog niet druk genoeg heb in mijn eentje.
Pimpslap yo ass!quote:
Ja, jij wilt mod zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:58 schreef peristilius het volgende:
[..]
Alsof ik het nog niet druk genoeg heb in mijn eentje.
Neen, ik offerde mijn vrije tijd op om het te doen, dat is iets anders dan willen.quote:
Hoe post je dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:04 schreef mordradead het volgende:
ik heb een lekke banden m'n pc start niet meer op
Als zijn PC nu uitvalt is hij de lul.quote:
good point.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als zijn PC nu uitvalt is hij de lul.
Doe wat aan je duitsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:57 schreef capibar het volgende:
[..]
JETZT DIE FAHRRAD ZURUCK GIEBEN!!!!!!!!!!
Hoe kun je posten als je op de laptop zit?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:07 schreef mordradead het volgende:
Ik zit nu op een laptop.
hendigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:09 schreef mordradead het volgende:
Met een andere laopt!1!!1!! hier sind zwei weisst du
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:22 schreef peristilius het volgende:
Noem je mordradead betrouwbaar?
Echt niet!quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik geef al jouw positiviteit terug, oke? Ik heb het niet meer nodig en jij blijkbaar wel.
Oei, nu snap ik wel waarom je niet zo positief was.. presentatiesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Stomme nederlands presentatie, geen zin in, maar ja, even doorwerken nog maar.
Ik ben al mijn motivatie voor school lang, lang geleden kwijtgeraakt, mijn enige motivatie is momenteel nog om er zo snel mogelijk weg te zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oei, nu snap ik wel waarom je niet zo positief was.. presentatiesMoge de nieuwe golf van positiviteit je iets meer motivatie geven!
![]()
Prima motivatie hoor. Dan blijf je wel goede punten halen omdat je anders zakt en nog een extra jaar mag blijven.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ben al mijn motivatie voor school lang, lang geleden kwijtgeraakt, mijn enige motivatie is momenteel nog om er zo snel mogelijk weg te zijn.
Mij een beetje 6 jaar niets laten doen op die kutschool, nergens voor nodig.
Maar ja, positief dus, ik ga maar eens werken.
Best vage film iddquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:59 schreef taart het volgende:
Ik ga Aeon Flux ook maar eens kijken.
Ik ben nog steeds niet gemotiveert mijn haren te laten knippen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:15 schreef mordradead het volgende:
Het woord motivatie staat niet (meer) in mijn vocabulaire, ik zal zo eens sporten
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:22 schreef peristilius het volgende:
Jottem nieuwe werktijden, van 8 tot 10.
Nou ja,dan maar.
quote:
Prima en met u?quote:
quote:Ik heb net heel veel moeten lachen om en met mijn broer, ik moet er nog van huilen![]()
Ik kwam ineens aanzetten met Timothy McVeigh enzo.. zo'n bomgast dus. Zegt mijn broer in ene: Wat is de overeenkomst tussen Timothy en David Hasselhoff? Ik zo: 'Wat?' Hij: 'Ze zijn alletwee helemaal the bomb!'
![]()
![]()
Ik kan het laat maken als ik wil, ik ben vrij morgenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Goed, goed. Erg moe, vanavond maar eens vroeg gaan tukken denk ik zo.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik kan het laat maken als ik wil, ik ben vrij morgen
Ik ga ff m'n ouders overhalenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:57 schreef capibar het volgende:
Oeh, mac mini met frontrow en afstandsbedieningkopenkopenkopen!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja. Morgenavond krijg je je eigen leven weer terug oke?
Jij bent eigenlijk best gek he. Zomaar je vrije dag opgeven. Ik voel de macht weer vanuit mijn tenen tot de kruin van mijn hoofdquote:
inzicht +10quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk best gek he. Zomaar je vrije dag opgeven. Ik voel de macht weer vanuit mijn tenen tot de kruin van mijn hoofd![]()
wel een beetje lief doen tegen micha he!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Anyhow, ik ben er weer vandoor. Beetje gamen en ratten pesten![]()
Ciao
Woei.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:11 schreef pkwarts het volgende:
Presentatie ik wil dood heeeeeeeelp
[/end of message]
Ga liven dan pauperquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:11 schreef pkwarts het volgende:
Presentatie ik wil dood heeeeeeeelp
[/end of message]
David Hasselhof is ook helemaal de bombquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het met u?
Ik heb net heel veel moeten lachen om en met mijn broer, ik moet er nog van huilen![]()
Ik kwam ineens aanzetten met Timothy McVeigh enzo.. zo'n bomgast dus. Zegt mijn broer in ene: Wat is de overeenkomst tussen Timothy en David Hasselhoff? Ik zo: 'Wat?' Hij: 'Ze zijn alletwee helemaal the bomb!'
![]()
![]()
mac miniquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:57 schreef capibar het volgende:
Oeh, mac mini met frontrow en afstandsbedieningkopenkopenkopen!
Bier.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:56 schreef philipnorth het volgende:
Net nog eens GTA (3) geprobeerd, snap echt niet wat mensen aan dit soort games vinden
Vrijheid, beetje aanklooienquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:56 schreef philipnorth het volgende:
Net nog eens GTA (3) geprobeerd, snap echt niet wat mensen aan dit soort games vinden
GTA 1+2 vond ik geweldig, maar 3 en SA heb ik beide geprobeerd (en ja, langer dan 5 minuten) en t boeit me gewoon niet.quote:
Jij bent dan ook van de sandboxes. Ik kan daar echt niet tegenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:57 schreef Retuobak het volgende:
Ik weet het niet wat me er aan trekt, maar ik mag graag gewoon lekker een uurtje wat aanklooien in een GTA. Beetje vlak langs en door dingen heenvliegen of mooie jumps maken. Serieus spelen interesseert me wel veel minder
.
Ja, dat deed ik dus ook en had echt zoiets van: neuh, dit is t nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:00 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Jij bent dan ook van de sandboxes. Ik kan daar echt niet tegenIn GTA werk ik dan ook gewoon alle missies achter elkaar af.
Dat lijkt me vrij logisch, maar dat is in de meeste games met een sandbox modus (of uberhaupt games die zich er goed voor lenen) wel zo. Anders zou het vrij weinig zin hebbenquote:Sandboxes zijn OK mits er wat te beleven valt.
Maar jij word toch gewoon de nieuwe mod?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:02 schreef Gamedemon het volgende:
Sandboxes zijn OK mits er wat te beleven valt.
En Pkwarts en retuobak, vuile stink spionnen!
jullie zijn je aan het inlezen voor jullie toekomstige modheerschapperij enzo!
jullie kwamen normaal gesproken nooit hier! It's teh eevvvillnisssss
Ik hoop dat dit ontaard in een moddergevecht.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:03 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Maar jij word toch gewoon de nieuwe mod?
Nah, jij zou echt een van de betere zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:04 schreef Retuobak het volgende:
En alsof ik ooit GAM mod zou kunnen zijn
Half GAM pakt dan ws. direct z'n biezen(of iig Tomasso
)
Genoeg mensen in GAM die het daar niet mee eens zullen zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:05 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Nah, jij zou echt een van de betere zijn
ik vond bijvoorbeeld de sandbox gebeuren van maffia aardig stinken, viel echt niets te beleven.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:03 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij logisch, maar dat is in de meeste games met een sandbox modus (of uberhaupt games die zich er goed voor lenen) wel zo. Anders zou het vrij weinig zin hebben
Die geruchten gaan er ja!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:03 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Maar jij word toch gewoon de nieuwe mod?
eeeeen wie zegt dat ik er op zit te wachten?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:05 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Nah, jij zou echt een van de betere zijn
Maar ja, je wilt t niet, dus houdt t op...
Ikquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
eeeeen wie zegt dat ik er op zit te wachten?
hehe, wat maakt t uit, hij wordt t toch nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
eeeeen wie zegt dat ik er op zit te wachten?
In Zelda games vind ik het altijd leuk om doelloos rond te lopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:08 schreef Gamedemon het volgende:
Idem met shadow of the collosus trouwens...ook te saai dat rondrijden
quote:[23:09] <Hansje> I'm gonna make you an offer you can't refuse
[23:10] <Hansje> Potje classic UT99 , op de map Pressure, Als ik win dan doe jij een sollicitatie naar mod, als jij wint doe ik het
[23:10] <Kabouter>
[23:10] <Kabouter> No way
[23:10] <Kabouter> Ik verlies toch
[23:10] <Hansje> Ok je gaat solliciteren
Jawel...je gaf jezelf over, dat is gelijk aan verliezen, hup hup!quote:
Dan pest ik hem wel voor jullie allemaal.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:33 schreef pkwarts het volgende:
Nee, dan kunnen we hem nooit meer pesten met yields etc
Whehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehequote:
Ok, dan mag hetquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan pest ik hem wel voor jullie allemaal.
Je bent het stiekem al alleen dan undercover als...een zwartje!quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:33 schreef philipnorth het volgende:
mwoah, het is bijna weekend, nog maar 3 dagen werken!
Positief blijven denken hequote:
Daar zou ik maar niet al te zeker van zijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 08:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jammer hoor.
Je was het zeker geworden dan.
Nou, ik wel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:55 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet al te zeker van zijn
Je voldoet aan alle eisenquote:Op woensdag 1 maart 2006 08:55 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet al te zeker van zijn
Je vergeet chronisch aanwezigquote:Op woensdag 1 maart 2006 08:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Je voldoet aan alle eisen
- Geen Nintendo fanboy
- Geen hitsige puber die zijn penis achterna loopt
- Je hebt 2 platformen om te gamen
Chronisch is inderdaad wel de juiste term ja.quote:
En dat doet Retuobak niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
Veel blowen. Dat is zeker een vereiste als GAM modje.
Een hele goedemorgen lieve muisje.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:00 schreef Laniboekje het volgende:
Een hele goedemorgen lieve GAM SC'ers.
Dat ga je vanzelf doen als je hier modquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
Veel blowen. Dat is zeker een vereiste voor een GAM modje.![]()
Idd, nu niet, nooit niet.quote:
Bernie aan de drugs...quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Idd, nu niet, nooit niet.
Dus ik maak geen schijn van kans tegen al die cannabis-verslaafden die gesolliciteerd hebben
Good point.quote:
Die foto doet me een beetje aan Fliepke denken...quote:
Wat een complimenten hier voor Fliepke zegquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die foto doet me een beetje aan Fliepke denken...
Now you've done itquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waar ben jij de afgelopen 2 jaar geweest?quote:
Ik dacht altijd dat dat pkwarts was.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met zijn blije hoofd.
Niet in deze SC iig.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waar ben jij de afgelopen 2 jaar geweest?
Neen dit is pkwarts:quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat pkwarts was..
Okay, ik vroeg me al af wie dat was.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Neen dit is pkwarts:
[afbeelding]
quote:
Succes ermeequote:Op woensdag 1 maart 2006 09:18 schreef peristilius het volgende:
Ik ga ontbijten en daarna een extreem slecht voorbereide presentatie houden. Maar ja, dat zijn eigenlijk al mijn presentaties.
quote:
In welk topic nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bernieeee![]()
Je bent weer vertegenwoordigd in dit topic qua foto's!
Doe es nie zo bijehandquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ghost Recon 3: Advanced Warfighter [Multiconsole]
Hier bijvoorbeeld?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Doe es nie zo bijehand![]()
Oh en een hele goedemorgen uiteraard.
Mod worden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Waar ga ik me vandaag eens mee bezig houden?
daar zouden we nog een potjequote:
Dat stelde jij voor, dat wees ik af.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
daar zouden we nog een potje [afbeelding] voor spelen weet je nog?
USB stick hier op kantoor hebben liggen.. niet dus. Stelletje paupers!quote:
dat is toch dat 2d side scrolling vecht spelletje zeg maar?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:42 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat stelde jij voor, dat wees ik af.
Ik wil er wel een potje Little Fighter 2 om doen though
Goeiemorgenquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:55 schreef Gamedemon het volgende:
Tering ik zo mijn gordijnen opendoen, ligt er een pak sneeuw WTF enzo
Kom naar Utrecht, sneeuwstorm hierquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:34 schreef RaymanNL het volgende:
Ik hoopte zo dat ik vanmiddag met de hondjes van me zus de sneeuw in konMaar dat feest gaat niet door
![]()
Dat is een heeeeel eind lopen met die kleine puppy's van me zusquote:
Jij bent mijn zonneschijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:38 schreef Laniboekje het volgende:
Zonneschijn![]()
Ooeeeee... een regenboog!
tering inderdaad!quote:
Ik zag het.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:36 schreef Tain het volgende:
Hee peri, nu al wel gezien dat het sneeuwt?
en jij het miezerbuitje?quote:
E.T.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik zag het.
En mijn leraar was vergeten mijn presentatie in te plannen, dus dat ging niet door.
Somebody up there likes me.
Je had het gewoon te danken aan mijn vage plan skills die ik op hem heb toegepast.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik zag het.
En mijn leraar was vergeten mijn presentatie in te plannen, dus dat ging niet door.
Somebody up there likes me.
Whehehe, we stralen het uit ofzo.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:47 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Je had het gewoon te danken aan mijn vage plan skills die ik op hem heb toegepast.
E.T. is ma homeboy!quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:51 schreef RaymanNL het volgende:
nouja, ik ga maar bezig met mijn presentatie over Nintendo![]()
Best leuk hoor, ik weet nu waar Nintendo voor staat, namelijk:quote:
quote:"Over geleverd aan de handen van de hemel"
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Best leuk hoor, ik weet nu waar Nintendo voor staat, namelijk:
[..]![]()
![]()
Helaas kun je het eigenlijk niet goed letterlijk vertalen, maar dat is idd wel de strekking ja.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Best leuk hoor, ik weet nu waar Nintendo voor staat, namelijk:
Ik heb een Newfoundlander, zo'n beest:quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:05 schreef Gamedemon het volgende:
Ik ga mijn hond maar is uitlaten ofzo, vind ie vast leuk in de sneeuw
Nintendosoft ken ik anders niet hoor..quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:04 schreef peristilius het volgende:
Zweverige Jappen ook.
Ik ben fan van dingen die eindigen op soft, alleen kut dat Square moest fuseren met Enix.
Heel handig tijdens het gamen/internetten ook ja.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:00 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
Deze is dus zo vet he. Die komt van een paar meter aangesprint, springt op je en begint meteen te spinnen/kwijlen etc
een paar keer per jaar veranderd de slowchat hier tijdelijk even in.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:26 schreef philipnorth het volgende:
Oh ja, en ik dacht toch echt ff dat ik in t: "Toon hier je huisdier" Topic zat
We zijn allemaal gewoon zo trots en verliefd op onze diertjes.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:26 schreef philipnorth het volgende:
Oh ja, en ik dacht toch echt ff dat ik in t: "Toon hier je huisdier" Topic zat
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:35 schreef Fliepke het volgende:
Dat witte muisje/ratje
Wat een leuk ding zo
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Dat is Mischa. Inmiddels al groter, dikker .. maar nog steeds zo lief. Het beest heeft wel nog steeds last van nacoleptica ofzo... steeds op een vreemd moment in slaap vallenDan wandelt ze rond, gaat ze liggen en slapen.. midden in de gang ofzo
Als je jou vriendin met een huisdier vergelijktquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:39 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Ik ook niet, wel een vriendin, telt dat ook?
dat wil ik ook kunnenquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Dat is Mischa. Inmiddels al groter, dikker .. maar nog steeds zo lief. Het beest heeft wel nog steeds last van nacoleptica ofzo... steeds op een vreemd moment in slaap vallenDan wandelt ze rond, gaat ze liggen en slapen.. midden in de gang ofzo
Zeg jij maar niets met je Halo 2 skills...quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat wil ik ook kunnen
En die retuobak en peristilius netPrutsers
tssss 1 tegen 1 zou ik je ook neuken met Halo 2quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zeg jij maar niets met je Halo 2 skills...
Ach ja, dat heb je zo als je nooit op een PC speelt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tssss 1 tegen 1 zou ik je ook neuken met Halo 2
l2p Unreal tournament man, 2 tegen 1 en nog niet winnen
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ach ja, dat heb je als je zuigt in gaming
quote:
Kerel je liep met Retuobak rondquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ach ja, dat heb je zo als je nooit op een PC speelt.
tis ook een lieve hondquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Een Oud Duitse Herder
![]()
Als ik op mijzelf woon + ruimte/tijd heb, dan komt er dus echt wel zo'n hond in huis.
Mohammed B is bang voor shena!quote:
Liebe Grüße aus Ostfrieslandquote:
dat plaatjequote:Op woensdag 1 maart 2006 14:05 schreef mordradead het volgende:
[..]
Liebe Grüße aus Ostfriesland
het was ook maar een gokje ik ga natuurlijk inet teveel lezen
Ja okee, maar die zuigt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kerel je liep met Retuobak ronddie doet alles op zijn PC
Dat is DE! Pc fanboy hier op fok
Potje Forza?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:10 schreef Gamedemon het volgende:
Ik verveel me, wat ga ik doen?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:23 schreef Chanty87 het volgende:
Hèhè, *eindelijk* weer stroom na 2 uur sudoku'en
Little Fighter 2.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:10 schreef Gamedemon het volgende:
Ik verveel me, wat ga ik doen?
Ik moest wat doen... Mario Kart DS 150 cc Mirror Mode (Retro Banana cup) lukte nietquote:
Wat een kutgastquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:26 schreef Laniboekje het volgende:
Zo'n collega van mij die hier in het dorp woont is nu vrij met de carnavalsvakantie enzo. Zie ik net zo'n auto heel langzaam voorbij rijden, ik zo kijken.. zit die gozer erin met een bigsmile en maar zwaaien.
Hij:
Ik:![]()
![]()
Pauper..
ik heb een telefoon met MP3 speler en groot licht erop enzoquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:26 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik moest wat doen... Mario Kart DS 150 cc Mirror Mode (Retro Banana cup) lukte nietEn verder ben ik eigenlijk normaal compleet afhankelijk van elektriciteit. Geen tv, geen PC, geen telefoon, geen oven, geen verwarming, geen warm water, helemaal niks
![]()
Vervelend is dat idd, je komt er pas achter hoe afhankelijk je bent van elektriciteit als het wegvaltquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:26 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik moest wat doen... Mario Kart DS 150 cc Mirror Mode (Retro Banana cup) lukte nietEn verder ben ik eigenlijk normaal compleet afhankelijk van elektriciteit. Geen tv, geen PC, geen telefoon, geen oven, geen verwarming, geen warm water, helemaal niks
![]()
als de batterijen van me telefoon op zijn bedoel je!quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Vervelend is dat idd, je komt er pas achter hoe afhankelijk je bent van elektriciteit als het wegvalt
Liever een noodaggregaat aanschaffenquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:31 schreef peristilius het volgende:
Lees eens een boek ofzo, cultuurbarbaren.
daar hebben ze :quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:33 schreef mordradead het volgende:
Geen koud bier in de koelkast
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:31 schreef peristilius het volgende:
Mijn boeken heb ik allang en breed uitgelezen hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:31 schreef peristilius het volgende:
John Grisham FTWquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:31 schreef peristilius het volgende:
Vet spel iddquote:
We zijn nu in het "Show hier toffe boeken"-topicquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Vet spel idd
Ik dacht ff dat ik hier in het Show hier je huisdieren topic beland was
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:05 schreef Tain het volgende:
[..]
We zijn nu in het "Show hier toffe boeken"-topic
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:15 schreef Gamedemon het volgende:
Zeg laniboekje je hebt genoeg gedaan vandaag, ga maar naar huis
je had het al verbeterdquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:18 schreef Chanty87 het volgende:
Neo DoubleGames (aka Nintendo DS ripoff)
POPStation (aka PSP ripoff)![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Trouwens, zit jij hier te stalken? Zeg net tegen iemand dat ik het wel gehad heb en prompt staat jouw post er.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Jij bent gewoon die oude gast die net met een wandelstok voorbij kwam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |