JETZT DIE FAHRRAD ZURUCK GIEBEN!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:55 schreef taart het volgende:
NIggah stole my bike!
Alsof ik het nog niet druk genoeg heb in mijn eentje.quote:
aanstellerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:58 schreef peristilius het volgende:
[..]
Alsof ik het nog niet druk genoeg heb in mijn eentje.
Pimpslap yo ass!quote:
Ja, jij wilt mod zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:58 schreef peristilius het volgende:
[..]
Alsof ik het nog niet druk genoeg heb in mijn eentje.
Neen, ik offerde mijn vrije tijd op om het te doen, dat is iets anders dan willen.quote:
Hoe post je dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:04 schreef mordradead het volgende:
ik heb een lekke banden m'n pc start niet meer op
Als zijn PC nu uitvalt is hij de lul.quote:
good point.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als zijn PC nu uitvalt is hij de lul.
Doe wat aan je duitsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:57 schreef capibar het volgende:
[..]
JETZT DIE FAHRRAD ZURUCK GIEBEN!!!!!!!!!!
Hoe kun je posten als je op de laptop zit?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:07 schreef mordradead het volgende:
Ik zit nu op een laptop.
hendigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:09 schreef mordradead het volgende:
Met een andere laopt!1!!1!! hier sind zwei weisst du
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:22 schreef peristilius het volgende:
Noem je mordradead betrouwbaar?
Echt niet!quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik geef al jouw positiviteit terug, oke? Ik heb het niet meer nodig en jij blijkbaar wel.
Oei, nu snap ik wel waarom je niet zo positief was.. presentatiesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Stomme nederlands presentatie, geen zin in, maar ja, even doorwerken nog maar.
Ik ben al mijn motivatie voor school lang, lang geleden kwijtgeraakt, mijn enige motivatie is momenteel nog om er zo snel mogelijk weg te zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oei, nu snap ik wel waarom je niet zo positief was.. presentatiesMoge de nieuwe golf van positiviteit je iets meer motivatie geven!
![]()
Prima motivatie hoor. Dan blijf je wel goede punten halen omdat je anders zakt en nog een extra jaar mag blijven.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ben al mijn motivatie voor school lang, lang geleden kwijtgeraakt, mijn enige motivatie is momenteel nog om er zo snel mogelijk weg te zijn.
Mij een beetje 6 jaar niets laten doen op die kutschool, nergens voor nodig.
Maar ja, positief dus, ik ga maar eens werken.
Best vage film iddquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:59 schreef taart het volgende:
Ik ga Aeon Flux ook maar eens kijken.
Ik ben nog steeds niet gemotiveert mijn haren te laten knippen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:15 schreef mordradead het volgende:
Het woord motivatie staat niet (meer) in mijn vocabulaire, ik zal zo eens sporten
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:22 schreef peristilius het volgende:
Jottem nieuwe werktijden, van 8 tot 10.
Nou ja,dan maar.
quote:
Prima en met u?quote:
quote:Ik heb net heel veel moeten lachen om en met mijn broer, ik moet er nog van huilen![]()
Ik kwam ineens aanzetten met Timothy McVeigh enzo.. zo'n bomgast dus. Zegt mijn broer in ene: Wat is de overeenkomst tussen Timothy en David Hasselhoff? Ik zo: 'Wat?' Hij: 'Ze zijn alletwee helemaal the bomb!'
![]()
![]()
Ik kan het laat maken als ik wil, ik ben vrij morgenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Goed, goed. Erg moe, vanavond maar eens vroeg gaan tukken denk ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |