Liever niet nee!quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:02 schreef Bastard het volgende:
Nee?
En daar heb je er doorgaans wat meer van als mij op het werkquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:02 schreef Quinny het volgende:
[..]
Meer varkenspest
Nee een ziekenhuis bacterie die alleen gevaarlijk is voor hele zieke mensen en open wonden
Mag ik jullie voorstellen aan mijn dochtertjequote:Op woensdag 1 maart 2006 08:53 schreef Quinny het volgende:
Volgens mij is Struik in overleg met de vrouw of hij met mag zeggen
Ja het zal wel vreselijk druk zijn met dit weer. Maarja wij mogen niets opnemen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
En daar heb je er doorgaans wat meer van als mij op het werk
Nu helemaal met dit weer.. kwam vanmorgen nog een motorrijder tegen die op de grond lag, ambu er bij, pliesie er bij... ja dom toch om op de motor te stappen met dit weer, bikkel of geen bikkel, gewoon dom.
Jaaaaaa een meisjequote:Op woensdag 1 maart 2006 09:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mag ik jullie voorstellen aan mijn dochtertje
[afbeelding]
Voetje
[afbeelding]
Mondje open
[afbeelding]
Even zwaaien naar papa en mama![]()
Mooooooiiii..quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voetje
[afbeelding]
Mondje open
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Echo was helemaal geweldig, dat vrouwtje werd er zelf helemaal enthousiast van. Ze was heel erg wakker, volop bewegenEn alles was goed, grootte , blaasvulling, maagvulling, hersenvocht enz enz
Een dochter, kwas helemaal van de kaart, beduust gewoon![]()
Ik ben heel heel blij voor je!quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:17 schreef -Struikrover- het volgende:
Op een gegeven moment pak ze met haar handje der knie en daarna., pats vol in die buik slaan van Angs![]()
. Je zag er op een gegeven moment vruchtwater slikken en daarna weer duimen
Maar die echo`s zijn zo scherpheb 5 teentje geteld en 5 vingers per handje
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voetje
[afbeelding]
Mondje open
[afbeelding]
Moest echt enorm wennen aan een dochter gijs, zag mezelf al auto`s enzo kopen voor die kleine. Nu worden het poppenquote:
Sja inderdaadquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:25 schreef -Struikrover- het volgende:
Gisteren trouwens de buurvrouw van m`n schoonzusje bevallen met 30 wekenHad wat kramp en wat vochtverlies maar dat kon geen kwaad zeiden ze. `s ochtend toch maar naar het ziekenhuis, had ze al 8cm onsluiting
3x persen en de kleine was er. 1800 gr weegt hij. En hij doet het prima ( onverstelbaar voor een kind van 30 weken)
Denk je ook de dag ervoor, ik moet nog 2,5 maand![]()
Ja tuurlijk, het haalt toch ook helemaal niet uit joh wat het word..quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Moest echt enorm wennen aan een dochter gijs, zag mezelf al auto`s enzo kopen voor die kleine. Nu worden het poppen
Maar ik hou nu al zoveel van der
Als ze op der moeder lijkt wel jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, het haalt toch ook helemaal niet uit joh wat het word..
En misschien word het wel zon jongensmeisje, dat in bomen klimt en liever in de modder speelt
Herkenbaar +8,... ik mis ze ook en ik heb ook net die laatste 2 a 3 uurtjes. Als ik thuiskom is het even ravotten, eten, in bad en slapie slapie doen !quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:37 schreef Bastard het volgende:
Cool hoor Gijs.. zou zelf echt niet meer anders willen.
Ja wat ik anders wil is dat ik mn dochter meer zie. Als ik doordeweeks thuis kom is het hooguit een uurtje, dan naar badje en de fles, en daar naar bed.
In het weekend zie ik haar dan maximaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |