quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:22 schreef mcDavid het volgende:
volgens mij schrijf je het als "jo-de-la-hiti"
dat zeg ik... "jo-de-la-hiti"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:29 schreef UncleJB het volgende:
A complete and total asshole. Beyond the realm of bastard or shithead; a douchebag is a title given to those not only showing exceptional skill in being a total prick, but taking above-average enjoyment in their dirty deed. To appropriatly call someone a "douchebag" they need to be at least an asshole, but have at least a hint of malice in their actions.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:42 schreef c0nd0r het volgende:
Da's toch zo'n zak die je meeneemt onder de douche om droog te blijven?
quote:
dus lachte je hem uit?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:50 schreef JosvG het volgende:
[..]ik ook, en hij was niet eens grappig
!
Mwoahquote:
het was dan ook geen grap!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:50 schreef JosvG het volgende:
[..]ik ook, en hij was niet eens grappig
!
Geen grap dus hèquote:het serieus opvatten van deze post geschiedt op eigen risico!!
LIF, GC, SeS, TTK, TRV, of voor mijn part in CUL ofzoquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:29 schreef Jurrio het volgende:
Ha-ha-ha![]()
[..]
Geen grap dus hè![]()
maareh ts, je had dit topic beter kunnen starten in LIF natuurlijkhad je meer kans gehad op serieuzere reacties
Een douche bag is toch een pot?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:04 schreef AnthonyZeus het volgende:
Guys...Douche Bag is een stoma in het engels!
of een vaginale spoeling....quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:04 schreef AnthonyZeus het volgende:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:04 schreef AnthonyZeus het volgende:
Jij stomme stoma!quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
iemand uitschelden voor stoma!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |