* GinaG bekijkt je fotoboekquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:03 schreef JanaX het volgende:
[..]
jij weet er natuurlijk ook alles van, dat zie ik gelijk
Ja hequote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
* GinaG bekijkt je fotoboek
Aah je gaat naar gothparties, verklaard een hoop![]()
Gewoon lekker laten lullen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:11 schreef Cryonic het volgende:
So what ik ben blond en dan is het vreemd dat je death metal (ja en ook _andere_ muziek) luistertWant "goths" hebben zwart haar en dragen enge zwarte kleding.
Ik durf 9 van de 10 keer niet eens voor mijn muzieksmaak uit te komen omdat je dan meteen voor lul gezet wordt, of vragen krijgt of je wel eens hebt geprobeert om zelfmoord te plegen. WTF![]()
whehe, die bush is wel lachen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:09 schreef switchboy het volgende:
[afbeelding]
Dit gebaar betekend toch ongeveer zoiets?![]()
Die grafkisten waarin ze weer naar huis mogenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:17 schreef Molluck het volgende:
Die gothics in het leger komen natuurlijk op die gratis kisten af.
HEUJ JEFF HARDYquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:18 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
True, dat anti goth gebeuren has been done to death (hahawoordspeling).
Toen ik op mn 12e op powerweb kwam werden goths daar al belachelijk gemaakt..
Duh.quote:True, dat anti goth gebeuren has been done to death (hahawoordspeling).
Toen ik op mn 12e op powerweb kwam werden goths daar al belachelijk gemaakt..
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:17 schreef Molluck het volgende:
Die gothics in het leger komen natuurlijk op die gratis kisten af.
Zeker net zo dood als Gabber..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:31 schreef nietzman het volgende:
Oh, Gothics zijn kut en punkers zijn nog kutter, want punk is dood.
Stond in de Volkskrant vandaag.
Wat?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:37 schreef OFfSprngr het volgende:
Zeker net zo dood als Gabber..
Pff, zelfs dat lukt hem niet. Hij wilde natuurlijk iets van "i love you" oid zeggen, maar ik geloof dat ie op deze manier zijn vingers verkeerd houdt? Althans vroegâh wel eens dezelfde soort foto's van Clinton tegengekomen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:09 schreef switchboy het volgende:
Dit gebaar betekend toch ongeveer zoiets?![]()
Dat is het nieuwe forum, de algemene reden waarom iedereen daar is weggegaan.. Is het... 3e powerweb forum wat ik heb meegemaakt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
En powerweb bestond pas sinds 2005![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |