Nee, maar jij zit dan wel mooi ff achter je PCtje met een grote mond zonder dat iemand je gezicht kent, ben je bang of zo dat mensen een opmerking er over zouden maken, ben je onzeker, of ben je gewoon zo lelijk als een varken?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:42 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dat maakt je kapsel niet mooier hoor...
Jij toch ook?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:45 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nee, maar jij zit dan wel mooi ff achter je PCtje met een grote mond zonder dat iemand je gezicht kent,
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:45 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nee, maar jij zit dan wel mooi ff achter je PCtje met een grote mond zonder dat iemand je gezicht kent, ben je bang of zo dat mensen een opmerking er over zouden maken, ben je onzeker, of ben je gewoon zo lelijk als een varken?![]()
En ik maar denken dat je in mn fotoboek had gekeken..quote:
Daar gaat het fout...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:47 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je in mn fotoboek had gekeken..
Ey jotun, ben je trouwens echt 2m,4?quote:
Jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:48 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ey jotun, ben je trouwens echt 2m,4?![]()
Briljante opmerking hoor, ik ben erg onder de indruk, vooral omdat elke 6jarige die met een computer om kan gaan wellicht het zelfde zou zeggen.quote:
Mondje open voor een grote schep sarcasme.quote:
ach, ze proberen wekelijks gothics af te zeiken en t eindigt allemaal op hetzelfdequote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:56 schreef Malchevia het volgende:
Je moet ook vooral serieus op dit onderwerp ingaan. Chapeau!
Je moet toch iets?, ik verveel me nu namelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:56 schreef Malchevia het volgende:
Je moet ook vooral serieus op dit onderwerp ingaan. Chapeau!
gelukkig heb je je humor nog, knulquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:08 schreef OFfSprngr het volgende:
Ey tonks, waarom zeg je niets meer?, ow wacht.. je bent uitgeluld, dat was het.. stom van me.
Dat en een stuk choco cake.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:09 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
gelukkig heb je je humor nog, knul
Koffie.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:11 schreef JanaX het volgende:
[..]
oe mag ik ook een stukjeik heb de koffie al!
kopje thee dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:13 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Koffie.
Caffeïne.
Choco cake.
* OFfSprngr geeft JanaX een plakje.
Als je de-caf hebt zonder suiker.quote:
decaf versie van thee?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:19 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Als je de-caf hebt zonder suiker.
zou je niet zeggenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:23 schreef OFfSprngr het volgende:
Overigens raakt dit topic aardig vol gebaggerd, je zou bijna denken dat de mods een sociaal leven hebben.
ja he, dat gebagger ookquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:35 schreef PsyCha het volgende:
kuttopic
als mensen met een lege schedel eens zouden kappen met dit soort onzin topics makenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:01 schreef switchboy het volgende:
Jullie schuld... als er nou gewoon ghotics gebashed werden werd het misschien nog wat...
Praat met tonks zou ik zaggen!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:05 schreef JanaX het volgende:
[..]
als mensen met een lege schedel eens zouden kappen met dit soort onzin topics maken
lul niet manquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
En powerweb bestond pas sinds 2005![]()
Ik was aan het geilen op steve jobs.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:08 schreef OFfSprngr het volgende:
Ey tonks, waarom zeg je niets meer?, ow wacht.. je bent uitgeluld, dat was het.. stom van me.
Ik zou het niet erg vinden als tonkjes een ipbannetje zou krijgenquote:
Je bent bang voor me hequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als tonkjes een ipbannetje zou krijgen
Tonks creert leuke topics manquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik ook anders niet, plus dat zal er echt wel binnenkort aan komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Je hebt het dan tegen een 12 of 13 jarigequote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
Meubels vlammen makkelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:22 schreef Canisfire het volgende:
Haha Tonks krijgt geen ban dat is een Fok! meubelstuk![]()
In de hel waar ze zo graag naartoe willen. zodat ze kunnen schreeuwen "Satan! my masteR"quote:
jij weet er natuurlijk ook alles van, dat zie ik gelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:49 schreef switchboy het volgende:
[..]
In de hel waar ze zo graag naartoe willen. zodat ze kunnen schreeuwen "Satan! my masteR"![]()
* GinaG bekijkt je fotoboekquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:03 schreef JanaX het volgende:
[..]
jij weet er natuurlijk ook alles van, dat zie ik gelijk
Ja hequote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
* GinaG bekijkt je fotoboek
Aah je gaat naar gothparties, verklaard een hoop![]()
Gewoon lekker laten lullen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:11 schreef Cryonic het volgende:
So what ik ben blond en dan is het vreemd dat je death metal (ja en ook _andere_ muziek) luistertWant "goths" hebben zwart haar en dragen enge zwarte kleding.
Ik durf 9 van de 10 keer niet eens voor mijn muzieksmaak uit te komen omdat je dan meteen voor lul gezet wordt, of vragen krijgt of je wel eens hebt geprobeert om zelfmoord te plegen. WTF![]()
whehe, die bush is wel lachen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:09 schreef switchboy het volgende:
[afbeelding]
Dit gebaar betekend toch ongeveer zoiets?![]()
Die grafkisten waarin ze weer naar huis mogenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:17 schreef Molluck het volgende:
Die gothics in het leger komen natuurlijk op die gratis kisten af.
HEUJ JEFF HARDYquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:18 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
True, dat anti goth gebeuren has been done to death (hahawoordspeling).
Toen ik op mn 12e op powerweb kwam werden goths daar al belachelijk gemaakt..
Duh.quote:True, dat anti goth gebeuren has been done to death (hahawoordspeling).
Toen ik op mn 12e op powerweb kwam werden goths daar al belachelijk gemaakt..
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:17 schreef Molluck het volgende:
Zeker net zo dood als Gabber..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:31 schreef nietzman het volgende:
Oh, Gothics zijn kut en punkers zijn nog kutter, want punk is dood.
Stond in de Volkskrant vandaag.
Wat?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:37 schreef OFfSprngr het volgende:
Zeker net zo dood als Gabber..
Pff, zelfs dat lukt hem niet. Hij wilde natuurlijk iets van "i love you" oid zeggen, maar ik geloof dat ie op deze manier zijn vingers verkeerd houdt? Althans vroegâh wel eens dezelfde soort foto's van Clinton tegengekomen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:09 schreef switchboy het volgende:
Dit gebaar betekend toch ongeveer zoiets?![]()
Dat is het nieuwe forum, de algemene reden waarom iedereen daar is weggegaan.. Is het... 3e powerweb forum wat ik heb meegemaakt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:35 schreef Mirel het volgende:
Die bugs waren tof.Spambugs ook, had ik 2000 posts in een dag xD
Neerlands eerste echte zelfmoord-escader!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:17 schreef Molluck het volgende:
Onzin, het stikt hier op Fok! v/d neger-bash, hiphop-bash, breezah-bash, gabber-bash. De meeste subculturen hebben hier op z'n tijd hun eigen bashtopics.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tja, zal aan hun leeftijd liggen denk ik, tis dat negers beledigen discriminatie is dus doen ze goths maar of zo.. ik begrijp hun probleem ook niet, verder hebben ze er nog nooit een gesproken anders zou je vast niet zo'n stereotype beeld hebben.
Maar ja, wat doe je aan kortzichtigheid.
Lekker boeiend, als je als meisje een leuk koppie en goed figuur hebt, maakt het mij niet uit wat voor muzieksmaak of kledingstijl je hebt. Zaken als kledingstijl kijk ik (figuurlijk) doorheen. (Innerlijk boeit trouwens ook niet zo, mits je tegen mij maar aardig bent).quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:11 schreef Cryonic het volgende:
So what ik ben blond en dan is het vreemd dat je death metal (ja en ook _andere_ muziek) luistertWant "goths" hebben zwart haar en dragen enge zwarte kleding.
Ik durf 9 van de 10 keer niet eens voor mijn muzieksmaak uit te komen omdat je dan meteen voor lul gezet wordt, of vragen krijgt of je wel eens hebt geprobeert om zelfmoord te plegen. WTF![]()
Jouw land? Heb je een boerderij ofzo?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:13 schreef tonks het volgende:
Pff, ik wil geen gothics die mijn land verdedigen!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:33 schreef Nosh het volgende:
Ik vind dat er meer gattiks het leger in moeten gaan!
Geen één soldaat kan serieus blijven als er een battalion kraspandaberen op hem af komt hobbelen. Dus dan is het slagveld een grote blije bedoening, en besluit iedereen het maar op te geven en een biertje te doen ergens, en dan blijven de gaths weer helemaal teleurgesteld alleen achter.
Iedereen wint! (ook de gattiks, want dan hebben ze weer een goede reden om hun weblog bij te werken met 'IK HAAT IEDEREEN NIEMAND SNAPT ME EN IK HAD NOG WEL HELE ENGE HEMA JIP EN JANNEKE CORPSEPAINT OP' teksten, en dan mogen ze weer sip kijken)
Yay!
what else is newquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:09 schreef TeMpAx het volgende:
klinkt als dat er hier veel mensen zijn die bang zijn voor mensen die volledig uitkomen voor hun mening
(dan denk ik aan blonde trance huppelkutjes, en natuurlijke de mannelijke bikkels die alles kapot trappen omdat dat cool is![]()
)
wheeee, gezelligheid ten top, op een feest met gothics en metal liefhebbers wordt er aanzienelijk minder geknokt, en drugs gebruiktt waar je rustig van kan worden, of juist melig, dus niet aggresief!![]()
![]()
wat vind ik jullie goed zeg..heerlijk topic...
Oh, gaan we serieus doen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:09 schreef TeMpAx het volgende:
klinkt als dat er hier veel mensen zijn die bang zijn voor mensen die volledig uitkomen voor hun mening
(dan denk ik aan blonde trance huppelkutjes, en natuurlijke de mannelijke bikkels die alles kapot trappen omdat dat cool is![]()
)
wheeee, gezelligheid ten top, op een feest met gothics en metal liefhebbers wordt er aanzienelijk minder geknokt, en drugs gebruiktt waar je rustig van kan worden, of juist melig, dus niet aggresief!![]()
![]()
wat vind ik jullie goed zeg..heerlijk topic...
euhm ten eerste heeft hij het er niet eens over dat mensen gothic zijn geworden om voor hun mening te mogen komen, en nee dit heeft niks met het leger te maken maar TS had zin in een bash topic.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Oh, gaan we serieus doen?
Aangezienlijk minder geknokt dan op...? Trance feestjes? Zo ja, waar baseer je dat op?
En denk jij nu echt dat gothics over het algemeen gothic zijn, omdat ze volledig of meer uit durven te komen voor hun mening dan mensen in andere subculturen?![]()
Nee, dat is waar ook, als veel van die blonde trance huppelkutjes en mannelijke bikkels die alles kapot trappen omdat dat cool is (op wie doel je hiermee eigenlijk? mensen uit 1 specifieke subcultuur?) volledig uit durfden te komen voor hun mening, waren ze gothic geworden!![]()
En wat heeft dit alles eigenlijk met gothics in het leger te maken?
Waarop doelt hij volgens jou dan met de opmerking "klinkt als dat er hier veel mensen zijn die bang zijn voor mensen die volledig uitkomen voor hun mening" ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:04 schreef JanaX het volgende:
[..]
euhm ten eerste heeft hij het er niet eens over dat mensen gothic zijn geworden om voor hun mening te mogen komen, en nee dit heeft niks met het leger te maken maar TS had zin in een bash topic.
dus? bedoelt hij daarmee dat alleen gothics dat zouden doen dan? ik lees het iig niet zoquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarop doelt hij volgens jou dan met de opmerking "klinkt als dat er hier veel mensen zijn die bang zijn voor mensen die volledig uitkomen voor hun mening" ?
Wat zou anders de relevantie van zijn opmerking zijn mbt dit topic en bijbehorende reactiesquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:19 schreef JanaX het volgende:
[..]
dus? bedoelt hij daarmee dat alleen gothics dat zouden doen dan? ik lees het iig niet zo
Dat gothics over het algemeen meer voor hun mening durven uitkomen dat de gemiddelde mens.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat zou anders de relevantie van zijn opmerking zijn mbt dit topic en bijbehorende reacties
Waarmee je dus zegt dat veel niet-gothics minder voor hun mening uit durven te komen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:36 schreef JanaX het volgende:
[..]
Dat gothics over het algemeen meer voor hun mening durven uitkomen dat de gemiddelde mens.
welke malloot heeft je dat verteldquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:15 schreef -Marc- het volgende:
Gothics willen niet in een groep...
Dat is toch algemeen bekend? Die gekke hippies zijn juist zo omdat ze nergens bij willen horen!quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
welke malloot heeft je dat verteld
-edit-
ow ik loop wat pagina's achter
O god, jimi komt reageren!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:09 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
gelukkig heb je je humor nog, knul
Om een bron vragen...quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Oh, gaan we serieus doen?
Aangezienlijk minder geknokt dan op...? Trance feestjes? Zo ja, waar baseer je dat op?
Ja want hij begon!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:25 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Om een bron vragen...Gaan we serieus doen?
slaat nergens op. ze willen gewoon bij andere gothics horen omdat ze dat toffe mensen vinden. afzetten tegen de maatschappij, dat wel vaak. maar ook dat kun je beter met een groep doen!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:05 schreef Vaatdoek het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekend? Die gekke hippies zijn juist zo omdat ze nergens bij willen horen!
Ze keren zich af van de maatschappij, willen niet in hokjes geduwd worden. Ze hebben zeker niet in de gaten dat ze op die manier juist het tegenovergestelde bereiken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |