Zolang ik langs de kant kan zitten met kratje naat me vind ik alles goedquote:ijn voorkeur heeft toch wel 3 verschillende fracties tegen elkaar ofzo![]()
wat liefquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:17 schreef tonks het volgende:
Lig je daar in Irak te schieten (rakketaktaktaktaktak) ligt er naast je een gothic zijn polsen door te snijden, lekker is dat.
Het lijken mij eerder de types die met een handgranaat zich in zulke omstandigheden in hun tentje 's nachts opblazen en het halve peleton mee de dood injagenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:17 schreef tonks het volgende:
Lig je daar in Irak te schieten (rakketaktaktaktaktak) ligt er naast je een gothic zijn polsen door te snijden, lekker is dat.
Altijd gezelligquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:29 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Het lijken mij eerder de types die met een handgranaat zich in zulke omstandigheden in hun tentje 's nachts opblazen en het halve peleton mee de dood injagen
Yeah right, staan ze daar op het front komen die vijanden eraan *JALLALALALLAA* en die gothics "schiet mij dood, schiet mij dood"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:36 schreef Pietklaaso het volgende:
handig man, gothics willen toch dood dus hup die lui naar afgahnistan probleem opgelost
YA RLY.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:27 schreef postmortum het volgende:
O RLY?
Scheelt toch weer een hoop gothics waar je je niet aan hoeft te ergeren.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Yeah right, staan ze daar op het front komen die vijanden eraan *JALLALALALLAA* en die gothics "schiet mij dood, schiet mij dood"
Dan kan het leger die gothics toch als lokmiddel gebruiken of zie ik dat verkeerdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Yeah right, staan ze daar op het front komen die vijanden eraan *JALLALALALLAA* en die gothics "schiet mij dood, schiet mij dood"
Zijn Goths ooit serieus genomen dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:18 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
True, dat anti goth gebeuren has been done to death (hahawoordspeling).
Toen ik op mn 12e op powerweb kwam werden goths daar al belachelijk gemaakt..
Mooi tochquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:40 schreef Takatalvi het volgende:
Gothic bash topic. Gaap.
niet door mij iigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:43 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zijn Goths ooit serieus genomen dan?![]()
dan hebben hun genoeg soldaten dan word ik niet meer lastiggevallen of ik daar wil werkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:40 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dan kan het leger die gothics toch als lokmiddel gebruiken of zie ik dat verkeerdOverigens als ik zie hoe die gothics erbij lopen, kunnen ze ook goed als afschrikmiddel gebruikt worden
![]()
er zitten tenslotte al genoeg MBOers in het legerquote:
Gothics zijn toch ook een groep?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:15 schreef -Marc- het volgende:
Gothic kunnen helemaal niet in het leger...
Gothics willen niet in een groep...
En het leger is een groep!!!
* Tyler..Durden checkt fotoboekquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:54 schreef OFfSprngr het volgende:
Tokkie humor/intelligentie.
Overigens,.. "ons land beschermen", tegen wat?, de Russen?.. OW NEE PAS OP ZE KOMEN ONS LAND BINNEN VALLEN!, mén.. 't Nederlandse leger wordt alleen gebruikt voor of vredesmissies of wordt geëxploïteerd door fucking InternationaleAmerikaanse belangen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |