Jezus heb je adhd ofzo, vier berichten in twee minuten je moet me wel de kans geven om te reageren vriend. Nee DCFC en the postal service dat is geen emo, ik kan merken dat je geen verstand hebt van muziek (je luisterd ook naar punk muziek dus dat is logisch). Nee ik zoen niet met andere jongens, nooit gedaan daar heb ik geen behoefte aan. Ik hoef niet speciaal te zijn zoals jij. Jij wil blijkbaar speciaal zijn daarom luister je naar muziek die je eigenlijk niks aan vind, en heb je een hanenkam die je met je hema gel elke morgen voor de spiegel mooi rechtop zet. My Chemical Romance luister ik niet naar ik luister niet graag naar dat soort muziek dus dat is ook weer fout. Heb je nog meer argumenten? Zet ze voortaan in 1 post.
Wat ik wel grappig vind, het boeit je niks maar toch als je een topic leest met de titel gothic wil je er snel heen. Ik open wel eens topics met gothic in de titel voor de grap. en dan zie ik jou er meteen op af komen. Zelfs serieuse gothics doen zoiets niet, dat is gewoon triest. Ik ben er zeker van dat ze jou als een brugklas wannabe zien met van die gele veters en mooie patches en stickers op je kipling rugzak (die vast betaald is door je ouders) Je bent toch zo alternatief? Waarom ga je dan mee in de massa. Je woont vast nog thuis bij je papa en mama en op je zolderkamertje luister je stiekem naar pop muziek om je op een internetforum voor te doen als serieuse punker. Met de slechtste argumenten OOIT. het enige wat jij doet is meeliften om andermans posts, zoals nu met kamagurka.