die heeft trouwens vmbo gedaanquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:18 schreef M.Ram het volgende:
Maar die prutser TONKS heb ik niet meer gezien.
Ja maar jij heet Henneke.. kan je het wel spellen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die heeft trouwens vmbo gedaan
[afbeelding]
Goede reply, pas na 4 dagen?, waar blijf je met je opmerking zielig kutkneusje?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja maar jij heet Henneke.. kan je het wel spellen?
21 ofzo. Hey 21, dat is ongeveer het aantal jaren dat jij al maagd bent!quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:33 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Goede reply, pas na 4 dagen?, waar blijf je met je opmerking zielig kutkneusje?
Of ben je bang dat je weer gebanned wordt?
Hoeveelste keer is dat dan?.. meer dan 4x?
OFfSprngr, je hebt je toch wel gerealiseerd dat deze werkschuwe vmbo-er naar emo luistert he?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:33 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Goede reply, pas na 4 dagen?, waar blijf je met je opmerking zielig kutkneusje?
Of ben je bang dat je weer gebanned wordt?
Hoeveelste keer is dat dan?.. meer dan 4x?
Hebben wij nog oorlog?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:38 schreef tonks het volgende:
Sinds wanneer luister ik emo?
nee we zijn beste vrienden marcjequote:Op donderdag 2 maart 2006 15:39 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Hebben wij nog oorlog?
OT: Alle gothics in het leger, naar Afghanistan, zijn we daar ook weer vanaf![]()
Death Cab For Cutie en Postal Service zijn natuurlijk verre van Emo..quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:38 schreef tonks het volgende:
You make me sick...quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:46 schreef OFfSprngr het volgende:
In fact als ik zulke bagger muziek zou luisteren zou'k ook niet weten hoe snel ik mezelf van kant zou moeten maken, heb je al andere dudes lopen zoenen Tonks?
Hey, Gerard is cool.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:47 schreef OFfSprngr het volgende:
Ben je al in je kontje gepakt door de zanger van My Chemical Romance?, ow.. niet huilen hoor Tonks, ga maar wat gedichtjes in je dagboek schrijven.
Je bent nog te dom om te weten naar welke muziek je zelf luistert... jullie neuken zeker alleen maar als een stel kwijlende mongolen daar op dat vmbo? Ga terug naar je apenkooi sloeberquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:38 schreef tonks het volgende:
Nee, iemand die naar homo-emo luistert en het liefst zich door een paard in zijn reet laat pakken, die is lekkerquote:
Als je op homos valt zoals tonks.quote:
Volgens mij bent je vroeger heel vaak gepest omdat je zo 'anders' was/bent.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:54 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Als je op homos valt zoals tonks.
Heb je verder niks meer te zeggen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:54 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Als je op homos valt zoals tonks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |